Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksei naisille kelpaa tavallinen mies?

Vierailija
28.02.2026 |

Niin miksei naisille kelpaa? Olen ihan komea ja pitkä, en saa osumia ja naiset ei halua tavata, toki ongelmia on, velkaa on tosi paljon ja kaikenlaista tässä, ei sen pitäs olla este, mutta minä vain aina kiinnostun ei naiset, onhan tämä outoa?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä et saa panoseuraa. Saat vain hyvää tarkoittavia neuvoja mutta et välitä niistä.

Vierailija
42/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko naiselle heti kättelyssä että sinulla on alkoholiongelma ja 48.000e pelivelat? Ei ihme etteivät he ole kiinnostuneita.

Ei ole niin paljo pelivelkaa, en todellaa kerro, ne vain hiljenee kun ehdotan tapaamista.

On sulla. Ja ihan sama vaikka se olisikaan pelivelkaa, se on kuitenkin velkaa joka ei lyhene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko naiselle heti kättelyssä että sinulla on alkoholiongelma ja 48.000e pelivelat? Ei ihme etteivät he ole kiinnostuneita.

Ei ole niin paljo pelivelkaa, en todellaa kerro, ne vain hiljenee kun ehdotan tapaamista.

On sulla. Ja ihan sama vaikka se olisikaan pelivelkaa, se on kuitenkin velkaa joka ei lyhene.

No ei lyhene ei.

Vierailija
44/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt suoraa seksiseuraa. Mut naisia ei kiinnosta.

Vierailija
45/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat tavallisia. Kaikki naisetkin ovat tavallisia. Tämä johtuu siitä että kaikki miehet ja kaikki naiset ovat ihmisiä. Paitsi joku Kim Kardashian (joka hänkin saattaa olla ihminen).

En ole koskaan arvottanut miehiä statuksen perusteella. Ulkonäkökriteeritkin joustavat jos on muuten kemiaa.

Vierailija
46/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna, sielusta viis?

Vierailija
47/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei lyhene ei.

Maksat siis 700e/kk pelkkiä korkoja? Tsiisus. Ei ole tullut velkaneuvonta mieleen?

Vierailija
48/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärillä alustoilla. Monet naiset haluavat Tinderissäkin romantiikkaa. Mene suoraan seksichattiin, mitä niitä nyt on.

Vierailija
49/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehelle ei kelpaa tavallinen nainen?

Vierailija
50/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle kelpaa.

Vierailija
51/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei lyhene ei.

Maksat siis 700e/kk pelkkiä korkoja? Tsiisus. Ei ole tullut velkaneuvonta mieleen?

En maksa.

Vierailija
52/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna, sielusta viis?

Mitä sil munan koolla on väliä. Haloo

Vierailija
53/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat tavallisia. Kaikki naisetkin ovat tavallisia. Tämä johtuu siitä että kaikki miehet ja kaikki naiset ovat ihmisiä. Paitsi joku Kim Kardashian (joka hänkin saattaa olla ihminen).

En ole koskaan arvottanut miehiä statuksen perusteella. Ulkonäkökriteeritkin joustavat jos on muuten kemiaa.

Outoa kyllä vaikka olen pitkä ja komea

Vierailija
54/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis menetkö ihan tosissasi naisen eteen ja kysyt, lähteekö hän harrastamaan seksiä kanssasi? Ei jumaliste...

Vierailija
55/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotiikka ja rakkaus sekoitetaan miehen päässä liian usein mikä tekee miehestä epäviehättävän.

Vierailija
56/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli nuorempi sai nii helposti seksiä

Vierailija
57/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer Connelly oli nuorena tavallisen näköinen ja oloinen nainen.

Sellaisista me kaikki miehet pidämme.

Vierailija
58/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiantakaa tämä aloitus. Näitä ei ole mitään järkeä kommentoida. Tämä sama kirjoittaja tekee näitä samoja aloituksia joka viikko, joskus jopa päivittäin.

Vierailija
59/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiantakaa tämä aloitus. Näitä ei ole mitään järkeä kommentoida. Tämä sama kirjoittaja tekee näitä samoja aloituksia joka viikko, joskus jopa päivittäin.

Onko kiukkukrapula meidän punapäällä?

Vierailija
60/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen lihava mies ja seurustellut 15 vuotta. Olen työtön, rahaa on sen verran että pärjään. Ei ole nainen jättänyt minua vaikken ole rikas. Asumme kaksiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi