Meille toimeentulotukea saaville tämä helmikuu on luksusta - saa kolmen päivän edestä enemmän rahaa!
Kommentit (14)
Mut eikös toimeentulotukea leikata maaliskuussa? Ja jos vähänkään perseilet niin siitä napataan pois 40 prossaa vai miten se nyt menikään.
Riippuu vuodesta. Valitettavasti tässä kuussa ei saa koska tuet tulevat vasta 2.3. Eli tasan on 30pv:n kuu koska viime tuki tuli 2.2.
Vierailija kirjoitti:
Mut eikös toimeentulotukea leikata maaliskuussa? Ja jos vähänkään perseilet niin siitä napataan pois 40 prossaa vai miten se nyt menikään.
Hurjat 14 euroa leikattiin
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vuodesta. Valitettavasti tässä kuussa ei saa koska tuet tulevat vasta 2.3. Eli tasan on 30pv:n kuu koska viime tuki tuli 2.2.
Päivämäärillä ei ole mitään merkitystä vaan sillä että ne saa kuukausittain.
Saisi, jos 28 pv:n jälkeinen päivä olisi arkipäivä. Nyt ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulla tuo on kahden päivän ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tukia leikataan myöhemmin koska jossain vaiheessa työtön saa tukea 1 ja 30 päivä eli kaksi kertaa saman kuukauden aikana joten sitten kela leikkaa tukea 21.5 kertoimen takia. Se tarkoittaa 50 euroa kk leikkausta.
En ymmärrä tuota kerroinasiaa yhtään! olin vapaaehtoisesti hakematta toimeentulotukea tuplakuukautena ja minulta leikattiin SILTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katohan kokkarepaskaa, tuo on suuri summa köyhälle, sillä syö väh. 3-5 päivää!
Niin me kuukausipalkkaisetkin. Ilmaista rahaa niiltä päiviltä, joita ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katohan kokkarepaskaa, tuo on suuri summa köyhälle, sillä syö väh. 3-5 päivää!
Jos äitisi tai isäsi ei voi laittaa pimeänä vaikka 20e käteisenä korvatakseen tuon hän on sosiopaatti. Itse sain asunnon vanhemmilta kun olin 22v.
Mutta tukia leikataan myöhemmin koska jossain vaiheessa työtön saa tukea 1 ja 30 päivä eli kaksi kertaa saman kuukauden aikana joten sitten kela leikkaa tukea 21.5 kertoimen takia. Se tarkoittaa 50 euroa kk leikkausta.