Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt seurannut ystävieni sysipaskoja parisuhteita ja olen niin iloinen ettei minulla ole miestä!

Vierailija
27.02.2026 |

Ystäväni avautuvat minulle parisuhteistaan ja ei helvetti, en katselisi sellaista paskaa hetkeäkään itse.

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on monella k-i-i-t-i-l-lä im-i-e-h-e-l-l-ä  tilaisuus ja mahdollsiuus uhriutua ja ruikuttaa miksi taas yksi nainen on pettnyt paruisuhdekumppaniinsa ja moni muu nainen komppaa parsuhdekumppaniinsa syvästi pettynyttä naista vaikka toisenkinlaisia vaihtoehtoja kumppaniski olisi ollut varmasti tarjolla   

Vierailija
122/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsisinpä eroon miehestä, mutta lapset ovat niin pieniä, että en voi erota. Huutoa tms eivät joudu kuuntelemaan, joten ympäristö ei ole lapsille turvaton. Mies ei nykyään kunnioita minua pätkääkään ja oikeastaan tiuskii kaiken. Yritän vaan pysyä pois tieltä ja totella mielivaltaisia sääntöjä, joita hän luo ja jotka eivät koske häntä itseään. Lähden heti kun lapset ovat niin isoja, että kestävät kahden kodin välillä kulkemista. 

On tietysti hienoa, että kunnioitat ja tai ainakin huomioit lapsen oikeuden molempiin vanehmpiinsa; lapsi kun ei ole voinut valita sitä millaiset vanhemmat hän saa. Mutta silti tekisi mieleni kannustaa  sinua harkistemaan  eroamis -vaihtoehtoa koska ei tuo parisuhde jota miehesi kanssa elät kuullosta saanen sanoa sanoa vaikuta ihan ns. terveeltä.

Päin vastoin.  Nykysiellä mallillanne tiedostaen tai tiedostamattasi tulette antaneeksi lapsille mallin siitä mite parisuhteessa eletään ja ollaan. - Siis ikäänkuin siis liittyisi jatkuva kärvistely ja toisen loukkaavan käytöksen sietäminen, jota lapsi tai lapset eivät mitenkään voisi huomata tai aistia. 

Uskotko lauseeseen, että kärsi, kärsi, niin kirkkaimman kruunun saat?

Kyllä vanhemman tulee käyttäytyä ja elää asiallsiesti. Ellei osaa niin saattaa olla parempi, että elää eri osoittesissa ja lapsien luonaolon ja  tapaamisten osalta käydään lastenvalvojan luona tekemässä sopimus siitä miten ne toteutetaan jatkossa.  - Tosinaan saattaa olla parasta, että tapaamiset ja lapsen vanhemman kohtaaminen tapahtuu vain valvotussa paikassa valvojan läsnäollessa(!)

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itse en voisi katsella mitään miestä nurkissani, antaako ne kellekään koskaan apua tai hyvää mieltä??!! Kaikki miesten kanssa asuvat naiset näyttävät väsyneiltä, pettyneiltä, kyllästyneiltä ja/tai vihaisilta. En ihmettele. 

Suren nyt tyttäreni tilannetta, eloisa ja iloinen ihminen synkennyt silmissä kahdessa vuodessa, jonka on asunut yhden saamattoman jolpin kanssa. Ei se tilanne tule ikinä paranemaan, mutta en minä voi kokoajan vihjailla että mies on huono ja saisi tehdä jotain, sekin kuormittaa tytärtä kun näkee että äiti ja muutkin on mieheensä syvästi pettyneitä. 

Jestamaleeraa, kovan homman oot tehnyt kiertämällä koko Suomen ja ottamalla selvää jokaisesta naisesta asuuko miehen kanssa vai ei. Ja että ihan jokaikinen näyttää väsyneeltä, pettyneeltä, kyllästyneeltä tai vihaiselta. 

Nää provokommentitkin voisi edes joskus olla jotenkin järkeviä mutta ei, älykkyys ei riitä. Aina tätä samaa yleistystä joka on niin loppuunkulunutta ja tylsää. 

Vierailija
124/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lähipiirissä ihmisiä joiden parisuhteet on sysipatskoja, johtuen joissakin suhteissa naisesta ja joissakin miehestä ja joissakin ihan molemmista. Itse olen onnellinen kun mulla on hyvä ja mukava mies jonka kanssa on kiva olla.

Vierailija
125/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä sitten ollut kurjia parisuhteita.

Vierailija
126/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monilla näyttäisi olevan. Itsellänikin vika suhde suomalaisen miehen kanssa oli aivan super kammottava. Vaikea sanoa siitä edes yhtä hyvää asiaa. Mies oli sadistinen kiusaaja, kiusasi koiranpentua ja minua, oli koko ajan haukkumassa, mikään ei ollut koskaan hyvin, vika oli aina minussa, kirjoitti nettiin pskaa ja esitti naamatusten aluksi viatonta ja oli väkivaltainen, jos kyseli asiasta. 

Vierailija
127/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Erosin muutama vuosi sitten ja olen todella tyytyväinen sinkku. Kun kuuntelen keski-ikäisten ystävien ja tuttavien pohdintoja ja avautumisia parisuhteistaan, niin oikeasti tulee fiilis, että onneksi tuo on omalta osaltani ohi! Ikävää sanoa näin, mutta suuri osa parisuhteista perustuu tottumukseen tai ollaan kulissiliitossa taloudellisten syiden, terveyssyiden, alaikäisten lasten tms takia.

Sama ikävä havainto minulla. Onneksi olen elellyt sinkkuna jo monta vuotta, eikä tilanteeseen ole tulossa muutosta. 

Vierailija
128/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä noinkin copettaa.

älä levitä progapandaa.

Vierailija
129/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselta voi odottaa sellaista kohtelua takaisin mitä on itse antanut. Jos on kohdellut toista rumasti, ei pitäisi olla mikään yllätys, jos saa samaa pskaa takaisin. 

Vierailija
130/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja miten paskaa seksiä sain parisuhteessa. Pälli meinas räjähtää. Tilanne korjaantui huomattavasti erottuani. Tommosen kans vielä loppuelämä, huh, voi meidän isoäitejä.

Tämä. Sääliksi käy vanhempia naisia. Nykynaiset voivat vaihtaa parempaan mieheen tai käyttää sinkkuna kivoja leluja. Hienoa aikaa elämme. 

Vierailija
131/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti, Iikori!

Vierailija
132/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Itsekseen on hyvä elää. Mies ei tuo mitään hyvää elämään.

Vierailija
133/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,onpa negatiivisia kommentteja😂

Vierailija
134/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kuitenkin seksiä säännöllisesti ja halutessaan.

Ette laita sille mitään painoarvoa?

Terv. Aviomies

"Huonoa seksiä" 😂

Voi, niin totta!

Vierailija
135/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kohdan 50/134 listassa kaikki osuu meillä kohdalleen. Olen ja ymmärrän olla onnekas.

Muiden parisuhteista kyllä kuuntelen, mutta omaa ei julkisesti voi kehua. Herättää kateutta.

Vierailija
136/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kuitenkin seksiä säännöllisesti ja halutessaan.

Ette laita sille mitään painoarvoa?

Terv. Aviomies

En. Helpotus vaan ettei ole kukaan vonkaamassa jatkuvasti. Seksi miehen kanssa on kyllä surkeeta.

---------------,-

En ole kyllä tätä kokenut.... mutta kun ajattelenkin niin voi se olla ällöttävää nyös naisen kanssa oikeeta löpöpillluilla akkohen nesken.

Vierailija
137/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista sitten on hyvä ja huono seksi?

Vierailija
138/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista sitten on hyvä ja huono seksi?

Huonoa seksiä olen saanut ns kassientyhjentäjämiesten kanssa. Ei tajuta toisen nautinnosta yhtään mitään - tai haluta tajuta. Koko heidän seksuaalisuutensa on jotenkin elukkatasoista ja häiriintynyttä. Hyvä seksi on ollut kuin henkinen ja fyysinen symbioosi - rakastelua molemmilla tasoilla. 

Vierailija
139/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on lähipiirissä ihmisiä joiden parisuhteet on sysipatskoja, johtuen joissakin suhteissa naisesta ja joissakin miehestä ja joissakin ihan molemmista. Itse olen onnellinen kun mulla on hyvä ja mukava mies jonka kanssa on kiva olla.

Millanen kulli. Minkä ikänen. Mitat. Kestävyys. Miten usein. 

Vierailija
140/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviäkin suhteita on.