Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt seurannut ystävieni sysipaskoja parisuhteita ja olen niin iloinen ettei minulla ole miestä!

Vierailija
27.02.2026 |

Ystäväni avautuvat minulle parisuhteistaan ja ei helvetti, en katselisi sellaista paskaa hetkeäkään itse.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut asia mikä nyt surettaa, on että seksnukkeni viehätysvoima on hiipumassa kun ei meinaa enää pysyvää erektiota muodostua. On ehkä aika vaihtaa uusi. M45

Käy lääkärissä, kyllä se yleensä omasta terveydentilasta johtuu, jos erektio on huono.

On se vähän noloa joutua sinistä nappia ottamaan että voisi harrastaa seksiä nukkensa kanssa. Eipä ne lääkärissä sen kummemmin viitsi tutkia vaan kirjoittaa yleensä reseptin suoraan.

Vierailija
62/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt monenlaisia parisuhteita. Riitelyy olen nähnyt paljon ja olen mies. Kerran menin yksiin bileisiin joihin oli kutsuttu niin se pariskunta alkoi riitelee mitättömästä asiasta ja huuto oli kovaa ja nainen itki tunnin ainakin. Oli kamalaa katsoa sitä ja sitten sanoin että mulla on menoa ja lähdin kotiin. Itse en ole riidellyt koskaan naisen kanssa, olen kaksi kertaa seurustellut 5 ja 14 vuoden suhteet.

Minä ja mun mies ei muuta tehty kun riidelty! Mikä on outoa, koska mulle ei yleensä tule riitoja muiden kanssa helposti. Ilmeisesti se oli aina riidellyt exänsä kanssa myös. Mulle se oli ensimmäinen ja ehkä viimeinen suhde. Nyt kaikki miehet vaan vtuttaa.

Koetahan suhdetta naisen kanssa niin alkaa nekin varmasti vtuttamaan, kun tilastojen mukaan lesbosuhteet päättyy useammin kuin homo- ja heterosuhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä on moneksi; rahaa, remonttia, kuskaamista, seuraa, iloa & seksiä. En noita yksin eläessä saisi, ainakaan pyytämättä ja ilmaiseksi 

Vierailija
64/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama aihe. Olkaa yksinänne. Ei kiinnosta

Täydellistä. Vielä kun kaikki miehet tajuaisivat jättää meidät rauhaan noilla saatesanoilla, olisin enemmän kuin tyytyväinen. Olisin onnellinen.

Olen mies ja sun kanssa täysin samaa mieltä! Suorastaan vtuttaa katsella miten muut miehet jahtaa naisia ja kiermurtelee niiden takia kuin alhaiset madot. Vähän selkärankaa veljet!

Vierailija
65/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä on moneksi; rahaa, remonttia, kuskaamista, seuraa, iloa & seksiä. En noita yksin eläessä saisi, ainakaan pyytämättä ja ilmaiseksi 

No eipä siitä hyvä herra seuraa saanut ainakaan ilman omaa aloitetta. Oli melko perässä vedettävä.

Vierailija
66/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda psykologisia palveluja, moni mies kun ei karkuun juokse edes täysin hullua naista vaan jää vaan katselemaan sitä. Ja täälläkin moni nainen kertoo parantuneensa henkisesti miehen ansiosta. Halpaa hengen hoitoa!

Vierailija
67/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellistä. Vielä kun kaikki miehet tajuaisivat jättää meidät rauhaan noilla saatesanoilla, olisin enemmän kuin tyytyväinen. Olisin onnellinen.

Olen mies ja sun kanssa täysin samaa mieltä! Suorastaan vtuttaa katsella miten muut miehet jahtaa naisia ja kiermurtelee niiden takia kuin alhaiset madot. Vähän selkärankaa veljet!

Naiset: alapeukutamme tätä vaikkemme toki halua että miehet meitä jahtaisi! Nih!

Vierailija
68/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt monenlaisia parisuhteita. Riitelyy olen nähnyt paljon ja olen mies. Kerran menin yksiin bileisiin joihin oli kutsuttu niin se pariskunta alkoi riitelee mitättömästä asiasta ja huuto oli kovaa ja nainen itki tunnin ainakin. Oli kamalaa katsoa sitä ja sitten sanoin että mulla on menoa ja lähdin kotiin. Itse en ole riidellyt koskaan naisen kanssa, olen kaksi kertaa seurustellut 5 ja 14 vuoden suhteet.

Minä ja mun mies ei muuta tehty kun riidelty! Mikä on outoa, koska mulle ei yleensä tule riitoja muiden kanssa helposti. Ilmeisesti se oli aina riidellyt exänsä kanssa myös. Mulle se oli ensimmäinen ja ehkä viimeinen suhde. Nyt kaikki miehet vaan vtuttaa.

Koetahan suhdetta naisen kanssa niin alkaa nekin varmasti vtuttamaan, kun tilastojen mukaan lesbosuhteet päättyy useammin kuin homo- ja heteros

1 2 750 000

Jos yksi mies saa sinua ajattelemaan että kaikki ovat samanlaisia, niin vika ei ole miehessä, vaan tunteidenhallinnassasi.

Vierailija
69/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Erosin muutama vuosi sitten ja olen todella tyytyväinen sinkku. Kun kuuntelen keski-ikäisten ystävien ja tuttavien pohdintoja ja avautumisia parisuhteistaan, niin oikeasti tulee fiilis, että onneksi tuo on omalta osaltani ohi! Ikävää sanoa näin, mutta suuri osa parisuhteista perustuu tottumukseen tai ollaan kulissiliitossa taloudellisten syiden, terveyssyiden, alaikäisten lasten tms takia.

Niinhän se menee kun naiset eivät rakasta miehiä aidosti. Hyvä että sen uskallat tunnustaa ja moni vielä peukuttaa.

Vierailija
70/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda psykologisia palveluja, moni mies kun ei karkuun juokse edes täysin hullua naista vaan jää vaan katselemaan sitä. Ja täälläkin moni nainen kertoo parantuneensa henkisesti miehen ansiosta. Halpaa hengen hoitoa!

Täysin hullu mies?

Vierailija
71/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tässä äitejä (naisiakin) kritisoitu.

Vierailija
72/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä minä naiselle pystyisin antamaan, kun ei kelvannut yhdessä vietetty aika ja innokkaasti olisin kotityötkin ollut jakamassa. Mitä olen tässä seurannut niin naiset vaan valittaa koko ajan jostain, jos ei muuta keksitä niin viimeiseksi sitten vaikka se että suihkussa käynyt mies haisee pahalta kun ei käytä dödöä.

Vierailija
73/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkö mies katselemaan ja hyväksikäyttäkseen naista kuin koe-eläintä vaiko auttaakseen naisparkaa?

Vierailija
74/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö mies katselemaan ja hyväksikäyttäkseen naista kuin koe-eläintä vaiko auttaakseen naisparkaa?

Mistäs minä sen tietäisin, kun en hulluja naisia jää katselemaan.

Vierailija
75/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua on niin satuttanut että pitää provoilla? 

Vierailija
76/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viimeiset 20 vuotta elellyt tylsän tavallisessa parisuhteessa ilman draamoja. Välillä joku tuttu avautuu niiden uskomattomista draamoista ja kiitän mitä tahansa tahoa ylä- tai alakerrassa ettei oma elämä ole sellaista jatkuvaa on-off-draamaa missä poliisin kutsuu vuorotellen kumpikin. Nämä sitten on sitä mieltä että pitää sitä kipinää ja tulta ja tappuraa olla muuten ei kelpaa. Tylsä elämä mulle mielummin, kiitos.

Vierailija
77/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen eksä oikein kyttäsi, alkaako mielisairauden merkkejä kaltoinkohtelun jäljiltä näkymään, jotta saisi levitettyä pahoja puheita eteenpäin. Kyseli, joko masentaa? Kuinka hullu sä oikein olet? Skitsofreniaan puhkeaa monella tuolla tavalla, pitäisikö sun mennä lääkäriin jne. samalla kun levitti pskaa nettiin avopuolisostaan, huoritteli ja hakkasi hampaita irti ja lopulta salakuvasi tätä ja myi videon inhottaville nettikiusaaja lajitovereilleen.

Vierailija
78/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset: alapeukutamme tätä vaikkemme toki halua että miehet meitä jahtaisi! Nih!

Tässä todiste miten naiset ei itsekään tiedä mitä ne höpöttää ja oikeasti haluaa. Kunhan vaan saa riidellä miehen kanssa, se on parasta.

Vierailija
79/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patriarkaatti sortaa naisia. Me naiset olemme joutuneet olemaan uhrin asemassa melkein koko ihmiskunnan historian ajan. Onneksi viimein alkaa olla voimaantuneita naisia jotka uskallamme sanoa ettei miehiä tarvita mihinkään.

Paitsi että tarvitsette miehiä kaiken. Asiasta sanoin jauhaminen ei muuta tosiasioita. 😂

Vierailija
80/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen eksä oikein kyttäsi, alkaako mielisairauden merkkejä kaltoinkohtelun jäljiltä näkymään, jotta saisi levitettyä pahoja puheita eteenpäin. Kyseli, joko masentaa? Kuinka hullu sä oikein olet? Skitsofreniaan puhkeaa monella tuolla tavalla, pitäisikö sun mennä lääkäriin jne. samalla kun levitti pskaa nettiin avopuolisostaan, huoritteli ja hakkasi hampaita irti ja lopulta salakuvasi tätä ja myi videon inhottaville nettikiusaaja lajitovereilleen.

Kai myös söi vauvasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi