Olen nyt seurannut ystävieni sysipaskoja parisuhteita ja olen niin iloinen ettei minulla ole miestä!
Ystäväni avautuvat minulle parisuhteistaan ja ei helvetti, en katselisi sellaista paskaa hetkeäkään itse.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo että on pakko olla mies on jotenkin kirjoitettu meidän naisten dnaan, ymmärrän sen ihan hyvin kun maailma on miesten ja siinä ei yksinäinen nainen pärjää kovin hyvin. Minä en ainakaan pärjäisi, mitenkään
Olet varmaan se naistolvana, joka ei itse osaa maksaa laskuja tai katsoa reittioppaasta miten pääsee ITSE paikasta A paikkaan B. Sormi menee heti suuhun kun eteen tulee jotain "älyllisesti haastavaa".
Ja sinä munasi vietävissä oleva miesvauva olet varmasti se älykkyyden huippu. Pääsitkö peruskoulusta just ja just läpi ja nyt kuvittelet olevasi joku Einstein?
eri
Olen nainen. Etkö itse osaa käyttää julkista liikennettä?
1) et ole nainen
2) jos olet, niin miksi vihaat muita naisia noin paljon? Oletko kenties pick me girl? Säälittävä akka joka epätoivoisesti hakee miesten hyväksyntää
Vierailija kirjoitti:
Maria Jotunin novelleissa joku nainen sanoi että parempi on huonokin mies kuin että ei miestä ollenkaan. En allekirjoita tuota mutta on siinä joku viisauskin, miestä tarvitaan naisen elämässä, ilman miehiä ei pärjää, ei tarvitse olla koko ajan ja sama mies mutta miestä tarvitaan, se on fakta.
Olen ollut nyt 19 vuotta sinkku. Ei miessuhteita, en ole tarvinnut miestä mihinkään. Fakta.
Kaunis ? Rietas sekä loppuunpantu. Ei parisuhdemateriaalia.
Kuumaverinen ja jännittävä ? MT -Häiriöinen, psyykeherkkä ?
Läjä jotai v#tun tatskoja jotka kertoo asenteesta. Selvä se!
Tosi ihania ja lutusia kavereita ?
Tämä te saitte. Ja monta kumppania samaan aikaan.
Olen nainen. Etkö itse osaa käyttää julkista liikennettä?