Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt seurannut ystävieni sysipaskoja parisuhteita ja olen niin iloinen ettei minulla ole miestä!

Vierailija
27.02.2026 |

Ystäväni avautuvat minulle parisuhteistaan ja ei helvetti, en katselisi sellaista paskaa hetkeäkään itse.

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo että on pakko olla mies on jotenkin kirjoitettu meidän naisten dnaan, ymmärrän sen ihan hyvin kun maailma on miesten ja siinä ei yksinäinen nainen pärjää kovin hyvin. Minä en ainakaan pärjäisi, mitenkään

Olet varmaan se naistolvana, joka ei itse osaa maksaa laskuja tai katsoa reittioppaasta miten pääsee ITSE paikasta A paikkaan B. Sormi menee heti suuhun kun eteen tulee jotain "älyllisesti haastavaa".

Ja sinä munasi vietävissä oleva miesvauva olet varmasti se älykkyyden huippu. Pääsitkö peruskoulusta just ja just läpi ja nyt kuvittelet olevasi joku Einstein? 

eri

Olen nainen. Etkö itse osaa käyttää julkista liikennettä?

Vierailija
102/150 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo että on pakko olla mies on jotenkin kirjoitettu meidän naisten dnaan, ymmärrän sen ihan hyvin kun maailma on miesten ja siinä ei yksinäinen nainen pärjää kovin hyvin. Minä en ainakaan pärjäisi, mitenkään

Olet varmaan se naistolvana, joka ei itse osaa maksaa laskuja tai katsoa reittioppaasta miten pääsee ITSE paikasta A paikkaan B. Sormi menee heti suuhun kun eteen tulee jotain "älyllisesti haastavaa".

Ja sinä munasi vietävissä oleva miesvauva olet varmasti se älykkyyden huippu. Pääsitkö peruskoulusta just ja just läpi ja nyt kuvittelet olevasi joku Einstein? 

eri

Olen nainen. Etkö itse osaa käyttää julkista liikennettä?

1) et ole nainen 

2) jos olet, niin miksi vihaat muita naisia noin paljon? Oletko kenties pick me girl? Säälittävä akka joka epätoivoisesti hakee miesten hyväksyntää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria Jotunin novelleissa joku nainen sanoi että parempi on huonokin mies kuin että ei  miestä ollenkaan. En allekirjoita tuota mutta on siinä joku viisauskin, miestä tarvitaan naisen elämässä, ilman miehiä ei pärjää, ei tarvitse olla koko ajan ja sama mies mutta miestä tarvitaan, se on fakta.

Olen ollut nyt 19 vuotta sinkku. Ei miessuhteita, en ole tarvinnut miestä mihinkään. Fakta.

Vierailija
104/150 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ? Rietas sekä loppuunpantu. Ei parisuhdemateriaalia.

Kuumaverinen ja jännittävä ? MT -Häiriöinen, psyykeherkkä ?

Läjä jotai v#tun tatskoja jotka kertoo asenteesta.  Selvä se!

Tosi ihania ja lutusia kavereita ?

Tämä te saitte. Ja monta kumppania samaan aikaan. 

Vierailija
105/150 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiltti ja kunnollinen mies ei kelvannut nais ystävillesi. Mikäs ihme se sitten on että on paska suhde.

Vierailija
106/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, näin se on. Kissat on ihania 😽💓

Niin ovat.

Minulla on sekä kissa että mies. Molemmat yhtä suloisia ja omanarvontuntoisia. Minä heitä hellittelen ja silittelen. Herkkuja tarjoilen. 

Saan myös molemmilta vastarakkautta, joten hyvät kaupat olen tehnyt. ;)

Vierailija
107/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mutta ei kaikki parisuhteet ole huonoja. En ole lakannut uskomasta rakkauteen omien menneiden parisuhteiden tuottamien sydänsurujen jälkeenkään. Taikka julista haluavani olla ikuisesti sinkku. Kyllä parisuhteellekin on paikkansa, hyvälle sellaiselle. 

Jotkut löytävät sopivan nuorena, toiset vanhempana, osa viihtyy yksin, jotkut huonossakin parisuhteessa. Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää, kaikille.

Vierailija
108/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt monenlaisia parisuhteita. Riitelyy olen nähnyt paljon ja olen mies. Kerran menin yksiin bileisiin joihin oli kutsuttu niin se pariskunta alkoi riitelee mitättömästä asiasta ja huuto oli kovaa ja nainen itki tunnin ainakin. Oli kamalaa katsoa sitä ja sitten sanoin että mulla on menoa ja lähdin kotiin. Itse en ole riidellyt koskaan naisen kanssa, olen kaksi kertaa seurustellut 5 ja 14 vuoden suhteet.

Et ole riidellyt koskaan pitkissä suhteissasi? Sinussa taitaa olla jotain vikaa. Veikkaan että sinulla ei ole munaa?

Ehkä hän tarkoittaa tuollaista dramaattista huutoriitelyä?

En minäkään ole koskaan huutoriidellyt kenenkään kanssa. Kerron kyllä tiukasti mielipiteeni, pidän puoleni, osoitan tunteeni, ja osaan olla eri mieltä. Huutaminen ja draamailu on epäkypsää. Olen nainen. 

Vierailija
109/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri ihan tosissaan alkoi selittää että onneksi hänen ei tarvitse kantaa huolta eläkkeestään kun on niin hyväpalkkaisen miehen onnistunut nappaamaan. Ajattelin vain että kaikkiko nämä vuodet on noin ajatellut? Itse on töissäkin varsinainen riivinrauta, mitähän tekee että saa miehensä pysymään lieassa? Ihmetyttää.

Näitä naisia on menneinä vuosina kutsuttu tietynlaisella nimellä...

Vierailija
110/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuli erottua pitkästä parisuhteesta pari vuotta sitten ja voi luoja sitä pettymystä kun joka ikinen tuttava piirin sinkut että varatut miehet yrittivät iskeä minua. Sinkkuna näkee paremmin mitä miehet todellisuudessa ovat. EI KIITOS.

Vierailija
111/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän vanhemmat roikkuu toisissaan kun muutakaan eivät osaa, ovat olleet melkein teinistä yhdessä. Mitään kunnioitusta tai rakkautta ei ole. Nyt kun äitinikin on eläkkeellä niin voi sitä katkeruutta, kitkeryyttä ja v i t u t u s t a kun on selvästikin vasta nyt tajunnut ettei täällä eletä ikuisesti. Ällöttää suorastaan kattoa sitä touhua. Mitään vastuuta ei itsestä osata ottaa, samalla tyylillä hautaan. Hieno elämä 😅

Joo, se on äärimmäisen surullista katsottavaa, kun jotkut parisuhteet urautuvat ja lähes poikkeuksetta molemmat katkeroituvat. Rakkaus, lämpö ja kunnioitus puuttuvat. Siinä ei voi paljoa sivustakäsin tehdä. Tulee kyllä usein vahvasti tunne, että molempien ainutkertainen elämä valuu siinä hukkaan. 

Onneksi omat vanhempani älysivät erota, mutta olen muita tällaisia pareja nähnyt kyllä.

Vierailija
112/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kaikkea päälle päin näe millainen se suhde on oikeasti. Mutta totta, jos aina muidenkin edessä on nälvimisitä, riitelyä, säksätystä niin todennäköisesti oikea tilanne on vielä pahempi. Suurin osa ihmisistä kuitenkin maskaa julkisilla paikoilla/isommissa porukoissa.

Onhan monilla varmasti indoktrinointi ja yksinäisyyden pelko jotka ajavat ottamaan kenet vain. Sen kus, mutta yleensä vielä projisoivat muiden tekemisiin (sama esim. lapsen hankinta, tietty koulutus jne). Itseensä ja omiin valintoihin tyytyväinen ihminen ei kyttää jatkuvasti muiden tekemisiä ja arvostele niitä. Minäkin sain nuorempana entisiltä kavereilta aina kuulla että mullakin pitäisi olla joku ja miksi en ota jotakuta ja eikö toi oo vähän jo noloa jne. Olin vaan että en ota kun olen mieluummin yksin ja ei ole tarpeeksi hyvää tullut vastaan. Sittemmin löysin puolison jonka kanssa olen 15 vuotta ollut ja jatkuu edelleen. Olenkin todennut että jos tämä liitto päättyy syystä tai toisesta, hyvin todennäköistä on, että uutta miestä ei sen jälkeen tule.

Vierailija
113/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuli erottua pitkästä parisuhteesta pari vuotta sitten ja voi luoja sitä pettymystä kun joka ikinen tuttava piirin sinkut että varatut miehet yrittivät iskeä minua. Sinkkuna näkee paremmin mitä miehet todellisuudessa ovat. EI KIITOS.

Yök! Ei ole onneksi sattunut omalle kohdalle. Otan osaa, aidosti.

Vierailija
114/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patriarkaatti sortaa naisia. Me naiset olemme joutuneet olemaan uhrin asemassa melkein koko ihmiskunnan historian ajan. Onneksi viimein alkaa olla voimaantuneita naisia jotka uskallamme sanoa ettei miehiä tarvita mihinkään.

No nyt on mehukasta varoitusväritukkaisen ja ylipainoisen feministifemcelin copeulinaa 🤣

Vierailija
115/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta tämähän kertoo ystävistäsi sen, että ovat todennäköisesti feminismin ohjaamia dorkia, jotka eivät osaa käyttää päätään edes kumppania valitessa. mahtaa olla viisaita juttuja teidän porukalla. ja tästä päätellen asia ei tule koskaan korjaantumaan. kaikki kuolette yksin, kymmenien kissojen ja pahvi-viinin ollessa se ainut lohtu.

Vierailija
116/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on Jumalan säätämä ja sen takia sitä vihataan. 

Sen sijaan panokaveri, avoliitto, sinkku (Naimaton), monogamia ja kaikenlainen huorin eläminen voimaannuttaa. Haureudesta tulevat raskaudet sitten abortoidaan. Samalla kuitenkin puhutaan heikompien oikeuksista. 

Vierailija
117/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koko systeemi romahtaa ja todellisuus iskee silmille tajuaa ettei elämässä pärjääkkään pelkällä niskojen nakkelulla ja selfieitä ottaen.

Jesaja 4:1 
[1] Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: "Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan sinun nimiisi; poista meidän häpeämme".

Vierailija
118/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on Jumalan säätämä ja sen takia sitä vihataan. 

Sen sijaan panokaveri, avoliitto, sinkku (Naimaton), monogamia ja kaikenlainen huorin eläminen voimaannuttaa. Haureudesta tulevat raskaudet sitten abortoidaan. Samalla kuitenkin puhutaan heikompien oikeuksista. 

Avioliitto on miesten keksimä konsepti jolla ovat saaneet naiset orjikseen. Tätä sitten puolustellaan vetoamalla satu uskontoihin ja -jumalaan jonka miehet ovat aikoinaan keksineet kun heikot egonsa eivät kestä faktoja

Vierailija
119/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, että nyt kuullostan ja vaikutan takuullaitseriittoiselta kun sanon, että minust a(miehestä) toisinaan tuntuu erinomaisen pahalta kun en täysin ymmärrä, että miksi oma kohtalo on ja on llut yksinelävän sinkun osa, joka on kelvannut ja saanut onnekseni ja ilokseni mahdollsiuuden olla nais(t)en kanssa kaveri tai jopa ystävä mutta parisuhteeseen hän taki he ovat halunneet edetä aina jonkun toisen kanssa. 

Totta kai jokaisella heistä on ja on ollut oikeus valita itse kenen kanssa haluavat mahd- kimppaan. Mutta kyllä se joitain kertoja on tuntunut hyvin pahaltakin kun on nähnyt ja huomannut sitten mitä nämä valinnat ovat tarkoittaneet. - Miten per...leessä, sitä kuvitteleekan ja luulekaan tietävänsä ulkopuolisena heitä paremmin. No osa on voinut myöhemmin itsekin myöntää ja sanoa, että tuli tehneeksi väärän valinnan, jolloin olen yritänyt pitää turpani tukossa, elleivät ole erikseen kysyneet mielipidettäni asiasta. Koska mikäpä minä viisasttelemaan ja sanomaan kenen kanssa sitä parhaiten onnsituu elo parusuhteessa. Ja jälkiviisastellulla en tekisi muuta kuin luulatvammin käntäsin vain puukkoa lisää haavassa.

Ja kai minä itsekin olen vaaran vyöhykkeessä. Jos joku haluaisi hyväksikäyttää tai toimia itseäni kohtaan loukkaavasti, niin takuulla onnistuisi parhaiten, jos onnistuisi sen ajoittamaan siihen hetkeen kun itselläni on suurin halipula ja läheisyyden kaipuu.   

Vierailija
120/150 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisinpä eroon miehestä, mutta lapset ovat niin pieniä, että en voi erota. Huutoa tms eivät joudu kuuntelemaan, joten ympäristö ei ole lapsille turvaton. Mies ei nykyään kunnioita minua pätkääkään ja oikeastaan tiuskii kaiken. Yritän vaan pysyä pois tieltä ja totella mielivaltaisia sääntöjä, joita hän luo ja jotka eivät koske häntä itseään. Lähden heti kun lapset ovat niin isoja, että kestävät kahden kodin välillä kulkemista.