Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt seurannut ystävieni sysipaskoja parisuhteita ja olen niin iloinen ettei minulla ole miestä!

Vierailija
27.02.2026 |

Ystäväni avautuvat minulle parisuhteistaan ja ei helvetti, en katselisi sellaista paskaa hetkeäkään itse.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne naisetkin osaa. Minä oon viime aikoina jutellut useamman kakkoskierroksella olevan naisen kanssa, ja ovat tehneet hyvin selväksi, että kunhan jonkun ovat ottaneet ja sitä "suurta rakkautta" odotellaan. Se on vaan niin normi, että parisuhde se olla pitää, ei niin väliä, että kenen kanssa.

Vierailija
42/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään avioliitot on hengaillaan vähän aikaa ja kiireesti uutta suhdetta etsiin

Ihmiset ei sitoudu pitkiin parisuhteisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin kaupoissa kaikki äidit puhuvat koko ajan silleen tiuskien ja niitten lapset vinkuen. Vttu ihanaa. 

Ja miksi niiden äänet on möreät, kuten miehillä? En nyt halua kuulosta palstainseliltä, mutta epämiellyttävää.

Vierailija
44/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina vaan lainaan salaa noita kavereiden miehiä, en mä niitä alkaisi omaksi ottamaan, näin saa vain ne parhaat puolet.

Vierailija
45/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nyt vaan on ilkeitä, kateellisia ja kyräileviä, parisuhteet pelkkiä valtapelejä, käytöstapoja ei osata, mutta näpäyttämistä ja nolaamista harrastetaan senkin edestä. Ja sitten kun on kohdannut sellaista aitoa pahuutta ja pahansuopuutta, josta sarjahukuttajat ja perhesurmaajat tehty, etsii mielellään kumppanin jostain muualta kuin täältä.

Vierailija
46/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset nyt vaan on ilkeitä, kateellisia ja kyräileviä, parisuhteet pelkkiä valtapelejä, käytöstapoja ei osata, mutta näpäyttämistä ja nolaamista harrastetaan senkin edestä. Ja sitten kun on kohdannut sellaista aitoa pahuutta ja pahansuopuutta, josta sarjahukuttajat ja perhesurmaajat tehty, etsii mielellään kumppanin jostain muualta kuin täältä.

Äitini jätti isämme, mutta nalkutti senkin edestä meille lapsille. Jatkaa tätä vielä kun olen aikuinen jos menen kylään. Tajusin tämän vasta kypsemmällä iällä mitä olen pitänyt normaalina. Pitää vaan olla joku ketä voi kiusata?

Vierailija
47/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itseäkin kauhistuttaa miten hirveissä suhteissa nuorempana olin, no onneksi iän myötä olen tajunnut laittaa standardit miehen suhteen korkealle.

Vierailija
48/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olet yksinäinen?
Ja siksi tulet vauvapalstalle perjantai iltana hakemaan mielipiteillesi tukea?

Olet tottakai oikeassa 2 750 000 miestä ja kaikki ihan paskoja, pienimmästä vanhempaan - lyhyimmästä pisimpään - laihimmasta lihavimpaan, ihan kaikki!

Vierailija
49/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kuitenkin seksiä säännöllisesti ja halutessaan.

Ette laita sille mitään painoarvoa?

Terv. Aviomies

En. Helpotus vaan ettei ole kukaan vonkaamassa jatkuvasti. Seksi miehen kanssa on kyllä surkeeta.

"Vonkaa":) Suhteissa on seksiä, ei sitä mitään vongata:)

(sama)

kyllä sitä vaan vongataan , puolin jatoisin

Vierailija
50/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on lista 10 tärkeimmästä asiasta, joihin kannattaa kiinnittää huomiota kumppaniehdokasmiehessä, jos tavoitteena on kestävä ja hyvä parisuhde:

1. Arvot ja elämänsuunta

Onko hänellä samanlaiset perusarvot, elämäntavoitteet ja käsitys tärkeistä asioista?

Esim. suhtautuminen perheeseen, työn ja vapaa-ajan tasapaino, rehellisyys.

2. Luotettavuus ja vastuullisuus

Pitääkö sanansa ja voi luottaa hänen tekojensa ja lupaustensa olevan yhteneväisiä?

Osaa kantaa vastuuta omasta elämästään ja päätöksistään.

3. Kommunikaatiotaidot

Pystyykö hän puhumaan avoimesti tunteistaan, kuuntelemaan ja ratkaisemaan erimielisyyksiä rakentavasti?

4. Empatia ja tunneäly

Osaa asettua toisen asemaan, ymmärtää tunteita ja osoittaa myötätuntoa.

5. Kiintymys ja läheisyys

Halu ja kyky olla emotionaalisesti lähellä, osoittaa rakkautta ja arvostusta.

6. Yhteensopivat elämäntavat

Esim. kiinnostuksen kohteet, harrastukset, sosiaalinen elämä, terveystottumukset ei tarvitse olla täysin samanlaisia, mutta suurten erojen tulee olla hallittavissa.

7. Rehellisyys ja avoimuus

Onko hän rehellinen rahankäytössä, menneisyydessä ja arjen asioissa?

Voiko hänelle kertoa asioita ilman pelkoa tuomituksi tulemisesta?

8. Kyky ratkaista konflikteja

Osaa käsitellä erimielisyyksiä ilman jatkuvaa riitelyä tai manipulointia.

Valmis kompromisseihin ja keskusteluun.

9. Huumorintaju ja positiivinen asenne

Hyvä suhde tarvitsee iloa ja rentoutta huumori yhdistää ja auttaa selviytymään vaikeuksista.

10. Sitoutuminen ja halu kasvaa yhdessä

Onko hän valmis tekemään työtä suhteen eteen, oppimaan, muuttumaan ja kehittymään yhdessä kumppanin kanssa?

Vierailija
51/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olet yksinäinen?

Olet tottakai oikeassa 2 750 000 miestä ja kaikki ihan paskoja, pienimmästä vanhempaan - lyhyimmästä pisimpään - laihimmasta lihavimpaan, ihan kaikki!

Osa voi olla kivoja, mutta kotoa opitun parisuhdemallin mukaan käyttäytyy tavalla tai toisella kuin pskaläjä kumppanina.

Vierailija
52/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Semmoista se on kun ei löydä sitä oikeaa.

Vierailija
53/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suren nyt tyttäreni tilannetta, eloisa ja iloinen ihminen synkennyt silmissä kahdessa vuodessa, jonka on asunut yhden saamattoman jolpin kanssa. 

Ja kuitenkin on ihan itse omin pikkuisin karvaisin kätösinsä vakkansa kannen valinnut, joten mitäpä ulisee?!

Vierailija
54/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut asia mikä nyt surettaa, on että seksnukkeni viehätysvoima on hiipumassa kun ei meinaa enää pysyvää erektiota muodostua. On ehkä aika vaihtaa uusi. M45

Vierailija
55/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olet yksinäinen?

Osa voi olla kivoja, mutta kotoa opitun parisuhdemallin mukaan käyttäytyy tavalla tai toisella kuin pskaläjä kumppanina.

Ok, osa voi olla. Eikö se sitten ole ihan filttereistä kiinni? Minkä hyväksyy elämämään?
Se että toiset valitsee miten sattuu, eikä sitten pääse heistä eroon - eikö se kerro enemmän näistä henkilöstä?

Vierailija
56/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aihe. Olkaa yksinänne. Ei kiinnosta

Vierailija
57/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut asia mikä nyt surettaa, on että seksnukkeni viehätysvoima on hiipumassa kun ei meinaa enää pysyvää erektiota muodostua. On ehkä aika vaihtaa uusi. M45

Käy lääkärissä, kyllä se yleensä omasta terveydentilasta johtuu, jos erektio on huono.

Vierailija
58/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itseäkin kauhistuttaa miten hirveissä suhteissa nuorempana olin, no onneksi iän myötä olen tajunnut laittaa standardit miehen suhteen korkealle.

Jep. Itse liikuin nuorena hieman väärässä seurassa, ja ei helvetti, miten sairaista asioita on vuosien varrella sattunut ihmissuhteissa. Hyviä asioita aivan minimaalisesti, mutta hyvin paljon pahaa, kaikenlaista väkivaltaa ja valheita. Ihme, että olen yhä hengissä ja edes suht toimintakykyinen ja järjissäni.

Vierailija
59/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama aihe. Olkaa yksinänne. Ei kiinnosta

Täydellistä. Vielä kun kaikki miehet tajuaisivat jättää meidät rauhaan noilla saatesanoilla, olisin enemmän kuin tyytyväinen. Olisin onnellinen.

Vierailija
60/104 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän vanhemmat roikkuu toisissaan kun muutakaan eivät osaa, ovat olleet melkein teinistä yhdessä. Mitään kunnioitusta tai rakkautta ei ole. Nyt kun äitinikin on eläkkeellä niin voi sitä katkeruutta, kitkeryyttä ja v i t u t u s t a kun on selvästikin vasta nyt tajunnut ettei täällä eletä ikuisesti. Ällöttää suorastaan kattoa sitä touhua. Mitään vastuuta ei itsestä osata ottaa, samalla tyylillä hautaan. Hieno elämä 😅

hyi hitto kun mun sukupolvi on itsekäs ja kova... mä taas ihailen nää jotka on koko elämän ollut yhdessä!! Sekä hyvässä että pahassa.

Mun sukupolvi oikein valehtelee itselleen et on parempi olla yksin ja erakkona.

Eikö siinä nimenomaan tarvitse olla kova ja kylmä sydän jos on rakkaudettomassa suhteessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän