Olen nyt seurannut ystävieni sysipaskoja parisuhteita ja olen niin iloinen ettei minulla ole miestä!
Ystäväni avautuvat minulle parisuhteistaan ja ei helvetti, en katselisi sellaista paskaa hetkeäkään itse.
Kommentit (104)
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kuitenkin seksiä säännöllisesti ja halutessaan.
Ette laita sille mitään painoarvoa?
Terv. Aviomies
Ei naisen tarvitse tuollaisen syyn takia parisuhteessa olla!
Voisi valita onko vaiko ei. Seksin takia ollaan parisuhteessa.
(sama)
Vierailija kirjoitti:
Terv. Aviomies
"Huonoa seksiä" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Aviomies
En. Helpotus vaan ettei ole kukaan vonkaamassa jatkuvasti. Seksi miehen kanssa on kyllä surkeeta.
"Vonkaa":) Suhteissa on seksiä, ei sitä mitään vongata:)
(sama)
Samoin kaupoissa kaikki äidit puhuvat koko ajan silleen tiuskien ja niitten lapset vinkuen. Vttu ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän vanhemmat roikkuu toisissaan kun muutakaan eivät osaa, ovat olleet melkein teinistä yhdessä. Mitään kunnioitusta tai rakkautta ei ole. Nyt kun äitinikin on eläkkeellä niin voi sitä katkeruutta, kitkeryyttä ja v i t u t u s t a kun on selvästikin vasta nyt tajunnut ettei täällä eletä ikuisesti. Ällöttää suorastaan kattoa sitä touhua. Mitään vastuuta ei itsestä osata ottaa, samalla tyylillä hautaan. Hieno elämä 😅
hyi hitto kun mun sukupolvi on itsekäs ja kova... mä taas ihailen nää jotka on koko elämän ollut yhdessä!! Sekä hyvässä että pahassa.
Mun sukupolvi oikein valehtelee itselleen et on parempi olla yksin ja erakkona.
Parempi olla yksin kuin seurassa, joka tekee olon paskaksi. Ja ei, tällä en tarkoita satunnaisia vastoinkäymisiä, mutta yhtä putkea paskaa.
Sama mitä tässä myös muiden parisuhteita sivusta seurannut, ei se naisenkaan kanssa oleminen helppoa ole. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Aviomies
"Huonoa seksiä" 😂
Totta kai ja harvoin💪
Ajattele, joutuisi sietämään sitä kaikkea paskaa JA seksiä.
Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Samoin kaupoissa kaikki äidit puhuvat koko ajan silleen tiuskien ja niitten lapset vinkuen. Vttu ihanaa.
Ööh Ihmisjoukot 🥰
Pillu pitää kionni suhteessa jos sitä ei saa niin ei naisella ole mitää annettavaa
Vierailija kirjoitti:
Meidän vanhemmat roikkuu toisissaan kun muutakaan eivät osaa, ovat olleet melkein teinistä yhdessä. Mitään kunnioitusta tai rakkautta ei ole. Nyt kun äitinikin on eläkkeellä niin voi sitä katkeruutta, kitkeryyttä ja v i t u t u s t a kun on selvästikin vasta nyt tajunnut ettei täällä eletä ikuisesti. Ällöttää suorastaan kattoa sitä touhua. Mitään vastuuta ei itsestä osata ottaa, samalla tyylillä hautaan. Hieno elämä 😅
Mun äiti on sen verran itsekäs ja näyttää inhoavan minua, että ihan oikeasti mietin miksi on hankkinut lapsia. En ymmärtä miten omaa lastaan, kenet itse päätti hankkia ja kenet on kasvattanut voi inhota, enkä halua tietää. Vielä lisäksi kun synnytykseen ei saa terveydenhuoltoa niin kyllä harkitsen lapsettomaksi jäämistä.
Voi luoja miten paskaa seksiä sain parisuhteessa. Pälli meinas räjähtää. Tilanne korjaantui huomattavasti erottuani. Tommosen kans vielä loppuelämä, huh, voi meidän isoäitejä.
Täällä sä perjantai-iltana höpöttelet tuikituntemattomille sun parisuhteessa elävien tuttavien jutuista ja yrität uskotella itsellesi, että sulla on asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Pillu pitää kionni suhteessa jos sitä ei saa niin ei naisella ole mitää annettavaa
Joo ei ole annettavaa ei. Minulla ei ole teille miehille yhtään mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt monenlaisia parisuhteita. Riitelyy olen nähnyt paljon ja olen mies. Kerran menin yksiin bileisiin joihin oli kutsuttu niin se pariskunta alkoi riitelee mitättömästä asiasta ja huuto oli kovaa ja nainen itki tunnin ainakin. Oli kamalaa katsoa sitä ja sitten sanoin että mulla on menoa ja lähdin kotiin. Itse en ole riidellyt koskaan naisen kanssa, olen kaksi kertaa seurustellut 5 ja 14 vuoden suhteet.
Minä ja mun mies ei muuta tehty kun riidelty! Mikä on outoa, koska mulle ei yleensä tule riitoja muiden kanssa helposti. Ilmeisesti se oli aina riidellyt exänsä kanssa myös. Mulle se oli ensimmäinen ja ehkä viimeinen suhde. Nyt kaikki miehet vaan vtuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Erosin muutama vuosi sitten ja olen todella tyytyväinen sinkku. Kun kuuntelen keski-ikäisten ystävien ja tuttavien pohdintoja ja avautumisia parisuhteistaan, niin oikeasti tulee fiilis, että onneksi tuo on omalta osaltani ohi! Ikävää sanoa näin, mutta suuri osa parisuhteista perustuu tottumukseen tai ollaan kulissiliitossa taloudellisten syiden, terveyssyiden, alaikäisten lasten tms takia.
Tajuatteko, että teitäkään ei olisi tehty ilman vanhempienne rakkaudetonta kulissiliittoa. Ei kulissiliitoissa ole mielestäni mitään pahaa.
Mieti onko kiva olla rakastamaton, yksin ja köyhä tässä maailmassa? Äiti miksi teit minut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioituksen puute näköjään periytyy.
Se myös. Ei kannata lisääntyä.
Minulla on ihana parisuhde. En vaihtaisi sinkkuuteen.
Eikö ystävissäsi ole ollenkaan onnelisia pareja? Valittaa voi aina, ja kaikesta. Ehkä sinä keräät valivali ihmisiä ympärillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patriarkaatti sortaa naisia. Me naiset olemme joutuneet olemaan uhrin asemassa melkein koko ihmiskunnan historian ajan. Onneksi viimein alkaa olla voimaantuneita naisia jotka uskallamme sanoa ettei miehiä tarvita mihinkään.
Niin kauan kuin olisit minun kanssa, niin seksiä olisi oltava. Koko ajan olisit vapaa lähtemään.
Mies.
Kukaan ei halua sinua "Mies."
hyi hitto kun mun sukupolvi on itsekäs ja kova... mä taas ihailen nää jotka on koko elämän ollut yhdessä!! Sekä hyvässä että pahassa.
Mun sukupolvi oikein valehtelee itselleen et on parempi olla yksin ja erakkona.