Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 60 v nainen ja neuvon teitä nuoria

Vierailija
27.02.2026 |

On turha säästää ja murehtia vanhuudesta. Nauttikaa, matkustella maailmalla, bilettäkää, nussikaa ihanien miesten kanssa. Turhinta on alkaa säästää vanhuuteen. Kaikki eivät sinne asti edes elä. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen varma että nyt tulee vastauksia hysteerisiltä akoilta jotka ovat IHAN VARMA että saavat syövän ja pihistelevät koko elämänsä sen takia. Ne eivät tajua elämästä mitään, ne pelkäävät elämää. 
Ap

Suomessa on terveydenhuolto ja ei kai kukaan sitä varten säästä? Vakuutuksetkin on keksitty, jos sairauksia pelkää. Loppujen lopuksi vanhaksi eläminen ei ole nuorilla edes tavoitteena.

Vierailija
42/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 68v.  Olen tehnyt kaikkea tuota, mitä ap kehoitti.  Silti minulla on  omakotitalo rantatontilla, pari sijoitusasuntoa, mökki, uusi auto ja aika paljon omaisuutta ja sijoituksia ja neuvon kuitenkin säästämään sen verran, ettei koirat kintuille kuse.  Taloudellinen riippumattomuus tuo vapauden.  Jääpähän sitten vielä lapsillekin perintöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kannattaako neuvoja jaella, jos kukaan ei niitä ole pyytänyt.

Vierailija
44/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos sinä vanha nainen hunningolla? 

Vierailija
45/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella fiksua kuunnella anonyymien kirjoittajien mielipiteitä - riippumatta siitä mitä ne sanoo, tai miten se omaan elämään vaikuttaa.

Tällä palstalla kirjoittaa pelkät nerot.

Vierailija
46/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan elä kauaa vanhana jollei ole säästänyt yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme