Olen 60 v nainen ja neuvon teitä nuoria
On turha säästää ja murehtia vanhuudesta. Nauttikaa, matkustella maailmalla, bilettäkää, nussikaa ihanien miesten kanssa. Turhinta on alkaa säästää vanhuuteen. Kaikki eivät sinne asti edes elä.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosien jälkeen naisen elämä ei ole enää kovin kivaa. Se vaan on fakta.
Miten niin ei ole?
Vierailija kirjoitti: Mitä muuta sinne Naisasialiitto Unionin konttorille tänään kuuluu?
Paska tarttunut vc pönttöön.
Kukaan ei ole pyytänyt sinulta neuvoja, eikä kenenkään tarvitse ottaa opiksi SINUN tekemistäsi virheistä, vaan jokainen saa tehdä ihan omat virheensä. N66
En mä enää jaksa tuota kaikkea. Se on jo niin nähty.
N28
Mies 65.v kulli on erittäin jäykkä ja kiihoitusherkkä , pitääpä lähteä pimsaa etsimään.
Hmm. Itse olen saanut vinkiksi aloittajan kanssa samanikäisiltä sukulaisnaisilta ja miehen vähän vanhemmalta äidiltä, että
Älä riko itseäsi töissä
Pidä huoli painosta ja etenkin lihaskunnosta!
Että ei mitään liikkumatta oloa ja stressisyömistä, jotta toimintakyky säilyy myös siteen vanhana.
Mutta ei kannata säästellä mitään että eläkkeellä sitten, elämä on nyt!
Kukaan ei ole neuvonut panemaan ympäriinsä, vaikka ihan rentoa ja elämän kaikista iloista nauttivaa väkeä ovat. Vähän tulee mieleen että onko kuitenkin Pertti tai Kalevi nyt neuvomassa aloituksessa :D
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosien jälkeen naisen elämä ei ole enää kovin kivaa. Se vaan on fakta.
VAIN SINUN KUIVAPILLUN FAKTA ,,,KIVAA ON, , 💃💃💃 💃 💃
Kiitos päivän naurusta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iikorin manipulointiyritys nro: 5879
Voi hlvetti, mene jo hoitoon.
Vie putlerille terveiset. Ja jaxuhalit vielä.
Vierailija kirjoitti:
En mä enää jaksa tuota kaikkea. Se on jo niin nähty.
N28
Aloittajalla pätkii muisti. Nuoremman saapumiserän ei ole tarvinnut seistä maha pystyssä alttarilla 17 vuotiaana sen yhden saatti illan päätteeksi.
Semmosta se oli sen reilun kymmenen vuotta 80-90 luvulla
Tietysti kannattaa matkustaa, bilettää ja nussia silloin kun tilaisuus on - jos siis sellaiset asiat kiinnostaa.
Mutta eihän nuo mitenkään poissulje vanhuuteen varautumista, ja harva haluaa olla köyhä vanhus vailla taloudellista turvaa ja rahaa esim. siihen matkusteluun ja muuhun elämästä nauttimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Itse olen saanut vinkiksi aloittajan kanssa samanikäisiltä sukulaisnaisilta ja miehen vähän vanhemmalta äidiltä, että
Älä riko itseäsi töissä
Että ei mitään liikkumatta oloa ja stressisyömistä, jotta toimintakyky säilyy myös siteen vanhana.
Kukaan ei ole neuvonut panemaan ympäriinsä, vaikka ihan rentoa ja elämän kaikista iloista nauttivaa väkeä ovat. Vähän tulee mieleen että onko kuitenkin Pertti tai Kalevi nyt neuvomassa aloituksessa :D
N34
MIten et ole tuohon ikään mennessä oppinut, että ihmisiä ja sukuja on erilaisia?
Itse tiedän kolmikymppisiä naisia, joiden mummot on todellakin neuvoneet heitä panemaan niin paljon kuin sielu sietää. Omat mummoni ei, koska eivät ole sellaisia tai ajattele niin, mutta kyllä minä tiedän, että toisenlaisiakin mummoja on!
Miten säästäminen sulkee pois matkustelun, yms? Kaikki sileeksi ja kuuskymppisenä höylätä rantenteita auki kun jäljellä ei ole kuin tuulen huutoma perse?
Joo, mutta et ole nainen, ei kannata yrittää esiintyä naisena jos olet noin läpinäkyvä.
Ja ne viimeiset kolmekin kymmentä odotetaan sitä kuolemaa?
Vierailija kirjoitti:
Älä riko itseäsi töissä
N34
No näkihän tuon jo otsalohkollakin, että Pera tai Kalu tuon aloituksen kirjoitti :-)
Voi tyttökulta, kyllä mä olen nauttinut, vaikka sinä et olekaan.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 Jopas oli neuvot.
Jopa oli "nainen" 😌
Minkä verran sulla on säästössä? Vai mikä saa sanomaan näin? Itse olen näin 44-vuotiaana aika ylpeä siitä, että oon onnistunut kerryttämään pienen puskurin ja sijoituksia. Käytän niitä sitten eläkkeellä. Ja jos kuolen ennen sitä, niin jätän ilomielin lapsilleni. Omilta vanhemmiltani ei jäänyt yhtään mitään, ja tämän halusin itse hoitaa toisin.