Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 60 v nainen ja neuvon teitä nuoria

Vierailija
27.02.2026 |

On turha säästää ja murehtia vanhuudesta. Nauttikaa, matkustella maailmalla, bilettäkää, nussikaa ihanien miesten kanssa. Turhinta on alkaa säästää vanhuuteen. Kaikki eivät sinne asti edes elä. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran sulla on säästössä? Vai mikä saa sanomaan näin? Itse olen näin 44-vuotiaana aika ylpeä siitä, että oon onnistunut kerryttämään pienen puskurin ja sijoituksia. Käytän niitä sitten eläkkeellä. Ja jos kuolen ennen sitä, niin jätän ilomielin lapsilleni. Omilta vanhemmiltani ei jäänyt yhtään mitään, ja tämän halusin itse hoitaa toisin.

Vierailija
22/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosien jälkeen naisen elämä ei ole enää kovin kivaa. Se vaan on fakta. 

Miten niin ei ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mitä muuta sinne Naisasialiitto Unionin konttorille tänään kuuluu?

Paska tarttunut vc pönttöön.

Vierailija
24/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole pyytänyt sinulta neuvoja, eikä kenenkään tarvitse ottaa opiksi SINUN tekemistäsi virheistä, vaan jokainen saa tehdä ihan omat virheensä. N66

Vierailija
25/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä enää jaksa tuota kaikkea. Se on jo niin nähty. 

N28

Vierailija
26/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 65.v  kulli on erittäin jäykkä ja kiihoitusherkkä , pitääpä lähteä pimsaa etsimään.

Vierailija
27/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse olen saanut vinkiksi aloittajan kanssa samanikäisiltä sukulaisnaisilta ja miehen vähän vanhemmalta äidiltä, että 

Älä riko itseäsi töissä 

Pidä huoli painosta ja etenkin lihaskunnosta! 

Että ei mitään liikkumatta oloa ja stressisyömistä, jotta toimintakyky säilyy myös siteen vanhana.

Mutta ei kannata säästellä mitään että eläkkeellä sitten, elämä on nyt!

Kukaan ei ole neuvonut panemaan ympäriinsä, vaikka ihan rentoa ja elämän kaikista iloista nauttivaa väkeä ovat. Vähän tulee mieleen että onko kuitenkin Pertti tai Kalevi nyt neuvomassa aloituksessa :D

N34

Vierailija
28/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosien jälkeen naisen elämä ei ole enää kovin kivaa. Se vaan on fakta. 

VAIN SINUN  KUIVAPILLUN  FAKTA ,,,KIVAA ON, , 💃💃💃 💃 💃

Kiitos päivän naurusta 🤣

Vierailija
29/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iikorin manipulointiyritys nro: 5879

Voi hlvetti, mene jo hoitoon.

Vie putlerille terveiset. Ja jaxuhalit vielä.

Vierailija
30/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä enää jaksa tuota kaikkea. Se on jo niin nähty. 

N28

Aloittajalla pätkii muisti. Nuoremman saapumiserän ei ole tarvinnut seistä maha pystyssä alttarilla 17 vuotiaana sen yhden saatti illan päätteeksi.

Vierailija
31/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se oli sen  reilun kymmenen vuotta 80-90 luvulla

Vierailija
32/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kannattaa matkustaa, bilettää ja nussia silloin kun tilaisuus on - jos siis sellaiset asiat kiinnostaa.

Mutta eihän nuo mitenkään poissulje vanhuuteen varautumista, ja harva haluaa olla köyhä vanhus vailla taloudellista turvaa ja rahaa esim. siihen matkusteluun ja muuhun elämästä nauttimiseen.

Vierailija
33/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Itse olen saanut vinkiksi aloittajan kanssa samanikäisiltä sukulaisnaisilta ja miehen vähän vanhemmalta äidiltä, että 

Älä riko itseäsi töissä 

Että ei mitään liikkumatta oloa ja stressisyömistä, jotta toimintakyky säilyy myös siteen vanhana.

Kukaan ei ole neuvonut panemaan ympäriinsä, vaikka ihan rentoa ja elämän kaikista iloista nauttivaa väkeä ovat. Vähän tulee mieleen että onko kuitenkin Pertti tai Kalevi nyt neuvomassa aloituksessa :D

N34

MIten et ole tuohon ikään mennessä oppinut, että ihmisiä ja sukuja on erilaisia?

Itse tiedän kolmikymppisiä naisia, joiden mummot on todellakin neuvoneet heitä panemaan niin paljon kuin sielu sietää. Omat mummoni ei, koska eivät ole sellaisia tai ajattele niin, mutta kyllä minä tiedän, että toisenlaisiakin mummoja on!

Vierailija
34/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten säästäminen sulkee pois matkustelun, yms? Kaikki sileeksi ja kuuskymppisenä höylätä rantenteita auki kun jäljellä ei ole kuin tuulen huutoma perse? 

Vierailija
35/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta et ole nainen, ei kannata yrittää esiintyä naisena jos olet noin läpinäkyvä.

Vierailija
36/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ neuvo! 

Vierailija
37/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne viimeiset kolmekin kymmentä odotetaan sitä kuolemaa?

Vierailija
38/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä riko itseäsi töissä 

N34

No näkihän tuon jo otsalohkollakin, että Pera tai Kalu tuon aloituksen kirjoitti :-)

Vierailija
39/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttökulta, kyllä mä olen nauttinut, vaikka sinä et olekaan. 

Vierailija
40/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 Jopas oli neuvot.

Jopa oli "nainen" 😌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän