Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on Miitta Sorvali Telian mainoksessa

Vierailija
27.02.2026 |

Keille näitä mainoksia tehdään? Ketä Miitta Sorvali on kiinnostanut viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen, saati että kiinnostaisi edelleen? Ja onko mitään järkeä ensin väittää liittymää Suomen parhaaksi ja loppuun hoilata, ettei ymmärrä liittymistä mitään. Ei ole. Huonoin mainos pitkään aikaan. 

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanava vaihtuu heti tän mainoksen alkaessa.

Vierailija
182/190 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miitta Sorvali on tunnettu mistä? Tetääkseni häntä ei tunneta mistään?

Hän on Tuomas Holopaisen täti.

Aha. Mistäs tää Tuomas Holopainen on tunnettu? 

Eikös se hoilottanut jotain vanhoja lauluja turun kirkon portailla kuset housuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusista paskaa, ripulia.

Pakko mennä mainoksiin kun muuallekaan enää palkata.

Tarviiko tuon ikäinen enää töitä tehdäkään. Teatterissa näkyy vielä olevan töissä. 

Vierailija
184/190 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu,tämän mainoksen "innoittamana",en todellakaan Telialle siirtyisi.

Huonoin mainos huonojen joukossa.

Minä taas vaihdoin kaikki perheen liittymät Telialle. Yhteensä 12 liittymää.

Vierailija
185/190 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moittijoille esitän kysymyksen:  kuka olisi se henkilö jonka kelpuuttaisitte mainoskasvoksi?  Miten pitäisi mainostaa?  Olen itse ollut mainostoimistossa töissä, nyt saa kommentoida.  Varmasti idearikkautta löytyy.  

Käviskö Tavja? "Vaihva vävittövästi Tevian viittyviin!" Olisi ainakin vassareiden mieleen.

Vierailija
186/190 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin Miittaan Lahden teatteripiireissä pari kymmentä vuotta sitten. Hänen iällään ei ole merkitystä mainoksen ärsyttävyyteen. Mainoksen "vitsi" ei ole vitsi. Hän on juuri noin itserakas ja laskelmoiva ollut aina, kovaluonteinen oman edun tavoittelija.

On tosiaankin ollut teatterinäyttelijä enemmän kuin TV:ssä. Suomessa on taipumus hehkuttaa ja nähdä neroina tuon ikäluokan kulttuurin tekijöitä. Aivan sama mitä se laatu oikeasti on. Kultakaudelle ei ole paluuta, kukaan ei enää pysty samoihin urotekoihin (sarkasmia).

Hän meni tekemään mainosta omasta itsestään, mikä sopii hänen profiiliinsa täydellisesti.

Vierailija
187/190 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin Miittaan Lahden teatteripiireissä pari kymmentä vuotta sitten. Hänen iällään ei ole merkitystä mainoksen ärsyttävyyteen. Mainoksen "vitsi" ei ole vitsi. Hän on juuri noin itserakas ja laskelmoiva ollut aina, kovaluonteinen oman edun tavoittelija.

On tosiaankin ollut teatterinäyttelijä enemmän kuin TV:ssä. Suomessa on taipumus hehkuttaa ja nähdä neroina tuon ikäluokan kulttuurin tekijöitä. Aivan sama mitä se laatu oikeasti on. Kultakaudelle ei ole paluuta, kukaan ei enää pysty samoihin urotekoihin (sarkasmia).

Hän meni tekemään mainosta omasta itsestään, mikä sopii hänen profiiliinsa täydellisesti.

No olipa kommentti. Tuskin olet häneen tutustunut.  Jos olet, on moukkamaista  heitellä tuollaisia arvioita. Minä satun tietämään hänen luonteestaan yksityishenkilönä  enemmän, en kerro mistä yhteyksistä. Itserakkaudesta ei merkkiäkään. 

Vierailija
188/190 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina mutelle kun tulee. Muuten lähtee järki. 

Vierailija
189/190 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntailainen virtuaalibudha. 

Vierailija
190/190 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningas Davidin avioton tytär numero 173 .  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi