Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on Miitta Sorvali Telian mainoksessa

Vierailija
27.02.2026 |

Keille näitä mainoksia tehdään? Ketä Miitta Sorvali on kiinnostanut viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen, saati että kiinnostaisi edelleen? Ja onko mitään järkeä ensin väittää liittymää Suomen parhaaksi ja loppuun hoilata, ettei ymmärrä liittymistä mitään. Ei ole. Huonoin mainos pitkään aikaan. 

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kamalaa sontaa s-market, oikotie, cittari hoitaa, k-supermarketin musta ukko ym. ja tämä telian mainos joka on pohjanoteeraus.

Vierailija
122/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no eipähän kukaan pääse sanomaan, että " noh äh pyh eihän nyt miitta ymmärrä liittymistä mitään" kun hän sen itse siinä laulaa. 

ja älykkäät tajuaa missä on jutun juuri, eli paras liittymä on sellainen, jossa asiakkaan ei tarvitse ymmärtää liittymistä mitään, koska palvelu on hyvää eikä pelkoa kusetuksesta.

mulla silti edelleen elisa vain ja ainoastaan sen takia, ettei luottohäiriöinen voi vaihtaa liittymää. maksoin kymmenen vuotta sitten jonkun takuu summan sen takia, että saisin liittymän ja enpä usko että sitä " takuu summaa" koskaan edes saa takaisin.

kerran nimittäin myös ostin puhelimen ja maksoin takuun, jotta sain kuukausi erille puhelin ja sittenkin pyysin takuuta takaisin ja sain sen tuli lasku perään ja jouduin uudestaan maksamaan puhelimen jonka olin jo maksanut siis koko summan ja takuu summan uudelleen eli maksoin kaksi kertaa sen saman samperin puhelimen. noh sen jälkeen en ole mitään ostanut kytkyillä, vaikka edelleen niitä tyrkyttää.

jotain netti hilavitkutinta yrittivät myydä ja oli kuulemma ilmainen laite, mutta ehei minun olisi pitänyt maksaa 150€ laitteesta jotka muut saa ilmaiseksi. 

jos voisi siirtyä telialle niin tekisin sen

Mainoksen ydinviesti tuntuu olevan se, että Telia on maksanut Miitta Sorvalin mainokseen kertomaan, että hän ei ymmärrä mainostettavasta tuotteesta mitään, ja että hän esiintyy mainoksessa vain, koska hänelle maksetaan siitä. 

Luulisi, että tehokkaampaa olisi ollut ottaa mainokseen joku paljon puhelinta käyttävä julkkis, joka kertoo ymmärtävänsä liittymistä paljon, ja valinneensa Telian koska se on hänen mielestään paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä on se biisi, jota Miitta alkaa laulamaan? Tulee mieleen Jenni Vartiaisen/Chisun sävel mutta sanat totta kai muutettu. Jäänyt ihan häiritsemään eniten tästä mainoksesta.

Vierailija
124/124 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä on se biisi, jota Miitta alkaa laulamaan? Tulee mieleen Jenni Vartiaisen/Chisun sävel mutta sanat totta kai muutettu. Jäänyt ihan häiritsemään eniten tästä mainoksesta.

Varmaan vaan joku Sorvalin kuvaustilanteessa improvisoima hoilotus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi