Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on Miitta Sorvali Telian mainoksessa

Vierailija
27.02.2026 |

Keille näitä mainoksia tehdään? Ketä Miitta Sorvali on kiinnostanut viimeiseen pariinkymmeneen vuoteen, saati että kiinnostaisi edelleen? Ja onko mitään järkeä ensin väittää liittymää Suomen parhaaksi ja loppuun hoilata, ettei ymmärrä liittymistä mitään. Ei ole. Huonoin mainos pitkään aikaan. 

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sius onko jonkun mielestä nämä Telian - taikka Motonetin - mainokset jotenkin hauskoja???

Minusta hyvin vastenmielisiä. Harkitsin jo Elisan vaihtamista Teliaan, mutta antaapa olla. 

Vierailija
162/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi Miitan mainoksessa esiintymisen takia Telian liittýmää.

Mä voisin ostaakin. Varsin mainio on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitta sexikäs nainen.

Vierailija
164/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sius onko jonkun mielestä nämä Telian - taikka Motonetin - mainokset jotenkin hauskoja???

Minusta hyvin vastenmielisiä. Harkitsin jo Elisan vaihtamista Teliaan, mutta antaapa olla. 

Taidat olla se kuuluisa mainoksen uhri. 
Käyt ostamassa nenäliinapaketin. 
Lohdutus: Kyllä se kesä kaikille.

Vierailija
165/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sniiif. 

mut hei, ei sun tarvi!

Vierailija
166/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kartelli operaattoreilla

hinnat kaikilla yhtä kalliit

Vierailija
167/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua pientä mainoksen uhria. 
Voi voi. Mainoksen vika.

Vierailija
168/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusista paskaa, ripulia.

Pakko mennä mainoksiin kun muuallekaan enää palkata.

Vierailija
169/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osoittaa täydellistä tietämättömyyttä, että ihmettelee ääneen, "mitä joku Miitta Sorvali muka on tehnyt, kuka edes muistaa hänet." 

Kyseessä yksi maamme tunnetuimmista näyttelijöistä, erittäin arvostettu komedian tekijä ja elokuvanäyttelijä. 

Sitä olen ihmetellyt, että kuinka hän on lähtenyt jonkun operaattorin mainoskasvoksi? Yleensä ns vakavasti otettavat näyttelijät välttelevät näitä, koska leimaavat niin voimakkaasti. Varmaan raha puhunut, ei ole ihan halpa diili ollut Telialle.

Vierailija
170/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miitta sorvali on varmaan suunniteltu vastaiksuksi Elisan tv-mainoksella jossa on joku ärsyttävä näyttelijä, joka ei kiinnosta. Miitta Sorvali on todella loistava näyttelijä, mainokset ei kylläkään kiinnosta ketään. 

Missä sarjassa tai elokuvassa on ollut loistava? Ei ole koskaan vaikuttanut muulta kuin tädiltä joka esittää tätiä, eli itseään.

Nyhjää tyhjästä ja puhtaat valkeat lakanat ainakin.

Vierailija
171/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osoittaa täydellistä tietämättömyyttä, että ihmettelee ääneen, "mitä joku Miitta Sorvali muka on tehnyt, kuka edes muistaa hänet." 

Kyseessä yksi maamme tunnetuimmista näyttelijöistä, erittäin arvostettu komedian tekijä ja elokuvanäyttelijä. 

Sitä olen ihmetellyt, että kuinka hän on lähtenyt jonkun operaattorin mainoskasvoksi? Yleensä ns vakavasti otettavat näyttelijät välttelevät näitä, koska leimaavat niin voimakkaasti. Varmaan raha puhunut, ei ole ihan halpa diili ollut Telialle.

Helppoa hommaa eläkepäiviksi. 

Vierailija
172/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moittijoille esitän kysymyksen:  kuka olisi se henkilö jonka kelpuuttaisitte mainoskasvoksi?  Miten pitäisi mainostaa?  Olen itse ollut mainostoimistossa töissä, nyt saa kommentoida.  Varmasti idearikkautta löytyy.  

Vierailija
173/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miitta sorvali on varmaan suunniteltu vastaiksuksi Elisan tv-mainoksella jossa on joku ärsyttävä näyttelijä, joka ei kiinnosta. Miitta Sorvali on todella loistava näyttelijä, mainokset ei kylläkään kiinnosta ketään. 

Missä sarjassa tai elokuvassa on ollut loistava? Ei ole koskaan vaikuttanut muulta kuin tädiltä joka esittää tätiä, eli itseään.

Nyhjää tyhjästä ja puhtaat valkeat lakanat ainakin.

Nyhjää tyhjästä lahjattomin esiintyjä. Puhtaat valkeat lakanat Maire Raikas oli aika heikko suoritus.

Vierailija
174/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moittijoille esitän kysymyksen:  kuka olisi se henkilö jonka kelpuuttaisitte mainoskasvoksi?  Miten pitäisi mainostaa?  Olen itse ollut mainostoimistossa töissä, nyt saa kommentoida.  Varmasti idearikkautta löytyy.  

Odotan yhä vastauksia.  Kylläpä tuli hiljaista. Arvasin  sen. 

Vierailija
175/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNAn mainoksissa esiintyy  näyttelijä Niina Lahtinen peruukki päässä.  Kas kun se ei ärsytä.  Onko yhden näyttelijän mainoskasvona oleminen hyväksyttävää ja toisten ei?  Millä perusteella? 

Vierailija
176/177 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin vastenmielinen näyttelijä minun silmään, että tulee ihan pahoinvointia. Niinkö on nälkä kova, että ryhtynyt mainostamaan? Eikö yhtään kuvaa hänestä missään, ettei ne ruokottomat pillikintut ole esillä? 

No nytkös hoikat sääret on ruokottomat pillikintut? Koittakaa päättää. Mikään ei kelpaa.

Vierailija
177/177 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,tämän mainoksen "innoittamana",en todellakaan Telialle siirtyisi.

Huonoin mainos huonojen joukossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi