Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellos on seonnut?

Vierailija
27.02.2026 |

Yritin etsiä PITKÄHIHAISTA yöpuku-mekkoa heidän valikoimasta, ALLE 20 euroa, tai mielummin vaikka 10 eurolla. No ehei,  eipä ole (koossani L) , MUTTA kaikenlaisia MUITA tismalleen samanlaisia MEKKOJA on pilvin pimein 12 euroa, 15 euroa, jotka yksinkertaisuudessaan on täysin identtisiä yöpuvuiksi. Siis täysin simppeli kesä- tms. -mekko ilman mitään kuvioita tai röyhelöitä. MIKÄ IHME TÄSSÄ NYT MÄTTÄÄ?? Te ette saa laitettua ainuttakaan HALPAA yöpukua alle 30 euron MUTTA MEKKOKATEGORIASSA niitä on PILVINPIMEIN eikä menen myydyksi???

Miten IHMEEN VAIKEAA se VOI OLLA suomen pakkasolosuhteisiin otta se trikoo kangas ja LEIKATA mekko, ja ommella puolsikot yhteen? Ja panna myyntiin, koossa L? PITKÄHIHAISENA , EI 2/3 pituisina hihoilla!!

Mutta Ellos ei kykene!

ETTIKÄÄ TE MULLE SUOMESTA tommonen, noin 10 eurolla, tai 15. Enempää en viiti maksaa trikooyöpuvusta.

Pakkoko se on ite ommella kohta

EI ihme ettei suomen talous nouse (vai ruotsalainenko se on?)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet?

Miksi et osta sellaista 12-15 euron kesämekkoa sitten yöpuvuksi, jos on pakko mekko päällä nukkua?

No tottakai arvasin että tämmönen kommentti tulee. 

Vastaus: koska en halua. Niissä on kaikenlaista muuta: vetoketju selässä, tai joku muu syy, kangas ei toimisi jne.

Suora lainaus itseltäsi: "MUITA tismalleen samanlaisia MEKKOJA on pilvin pimein 12 euroa, 15 euroa, jotka yksinkertaisuudessaan on täysin identtisiä yöpuvuiksi"

Tiedätkö, mitä "tismalleen samanlainen" ja "täysin identtinen" tarkoittaa?

Vierailija
22/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outo moukka ketju... vetäkää vee päähänne ja viheltäkää lujaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko se juuri Ellokselta on oltava? Eikähän tuokaan ole suomalainen, jos sitä pohdit. Åshildillä näyttää olevan useampikin, jos toinen ruotsalainen verkkokauppa kelpaa. Näyttää taas olevan niin, että jos oikeita ongelmia ei ole, niitä pitää sitten tehdä ihan itse.

1.haluan tilata netistä. 2. En ole koskaan kuullutkaan tuommosesta. 3. AIka ei kertakaikkiaan riitä joka kaupan valikoiman läpiseulomiseen. 4. Luulin että Elloksella olisi paljon vaatteita tai halua myydä vaan eipä ollu.

Voi sinua tolvanaa. Googlaa pitkähihainen yöpaita ja valkkaa sieltä joku muu verkkokauppa kuin Ellos. Mille vuosikymmenelle sinun aivojenkäyttösi on jäänyt, kun tuollainen yksinkertainen haku ei onnistu?

onnistuu

Googlen työkaluista aikarajaus, esim. viimeinen vuosi, voit myös valita sivuja vain kielellä Suomi. Etkö ole edes älynnyt, että noita osumia on helppo rajata?

Vierailija
24/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Suomen tai Ruotsin talous kiinni sinun kitupiikkihintaisesta yöpaidasta? Kyllä saa nauraa ja nauroimmekin sinulle oikein kunnolla. 

Vierailija
25/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on seonnut.

Vierailija
26/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tekemään itse, kun se on kerran niin helppoa

Vierailija
28/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällanen aikuisten, on hyvä ja lämmin. 

https://www.polarnopyret.fi/lastenvaatteet/pyjamat-ja-yopuvut/yopaidat/…

Vierailija
29/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuolla pitkähihaisia yömekko vaikka kuinka paljon. 

Vierailija
30/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Cittari tai Prisma? 

Vierailija
31/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vttu on yöpuku-mekko? Sitä kutsutaan nimellä YÖPAITA, joka siis ei tarkoita paitaa vaan mekkoa.

Vierailija
32/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska ketju. Ap käy täysin kierroksilla ja silti pahasti vajaalla. :D

Vierailija
33/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ladyt. Vai että yöpyjamaa tai muutoin vääränlaista rytkyä pukkaa mamman screenille, mutta passelia mekkoa ei?

En meinaa uskoa muuksi kuin tyypilliseksi kiusahenkiseksi pilatrøllaukseksi. Ei voi mitenkään olla mahdollista tämän tasoinen 'ongelma' normaalin äo:n omaav. naisella.. 

Vastaukset sisältävät toimivia linkkejä, Ap löytää varmasti mieluisan pitkän puuvillamekon yövaatteekseen. Nimike voi olla vaikka hellemekko, todella näin. [Ellokseltakin löytyy, olen varma]. Olen alaikäisenä viettänyt paljon aikaa Ruotsissa äitini ja veljeni kanssa isäpuolen laajan suvun hoivissa. Ruotsalaiset olivat kovin kaunis, muodikas poppoo minun silmissäni. Trendit kulkivat meitä reilusti edellä - vallitsi aika ennen nettishoppailun kultakautta. Eihän kukaan pahastu, jos viikinkikansaa hieman kehaisin? 

Ruotsin kansallisenergia on myös huomattavasti kevyempi ja iloisempi kuin meillä raskaasti melankolisilla. Juuri tästä minä erityisen energiaherkkänä lapsena kovasti pidin. Minulla oli aikamoinen joukko mukavia serkkuja Ruotsin mummolassa. Kaikilla isoja lapsia, jopa lapsenlapsia.

E

Vierailija
35/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä loppuun

mukavan viikonlopun toivotukset.

x

Vierailija
36/36 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onkin, että yksi ainoa poimittu sana jostain minun kommentistani > näyttää vajaan 2 vuoden aikana versonneen runsaasti inspiraatiota tälle sivustolle esimerkiksi aloitusten muodossa? Mainitsinhan juurikin ruotsalaisen meikkityylin kuluneella viikolla. Nyt sitten ruotsalaisesta nettikaupasta aloitus. Hmm. 🤔 Sattumaako vain? 🧐

Ilo olla inspiraatiomuusanne. 🙏Naiset eivät kovin hanakasti hoikkaa sisarta yläpeukuta, mutta ilmaisideat kyllä kelpaavat.. Tämän olen havainnut. Rakkaat Naiset: Miehet arvostavat korkealle toista naista tukevaa naista, kun puhutaan kollegasta tai puolisosta. Minulla on todella välillä sellainen tunne, että naiset 'äksykiukkaavat' minulle palstan kautta, kun he esimerkiksi alanuolittavat minun ja kaivatun välistä neutraalia terkutusta aivan kuin mustasukkaisina kilpaillen.

Sellainen hienoinen työpaikkakiusaamisen ilmapiiri. M-xxl-naiset 'xs-keijun' yllä tönimässä ja tölvimässä. 

En pahalla sano, mutta siltä on usein tuntunut. 

Itse kehun mielelläni naisia arjessa.

Kaikenikäisiä naisia: veloja, äitejä, isoäitejä.

En ole koskaan tehnyt alustalle ainoatakaan aloitusotsikkoa. Naisten kiusàkateus, miesten osalta asiaton seks. àhdistelu. Päälle nuorimpien Ylis_tyylinen trøllaus. 

Ei missään nimessä se terve energia, jossa kukaan puhkeaisi potentiaaliinsa. En minä ainakaan. Päinvastoin sitä pikemminkin lannistuu ja vetäytyy poispäin kivoja kommentteja laittavien symppisten loistaessa tyystin poissaolollaan. 

...

Koprofiili-mies on jatkuvasti digiahdistellut minua uskomattoman rümine törkýpuheineen, vaikka on selvästi havainnut minun kiintyneen tiettyyn, yhteen mieheen. 

Koenkin: Hän on siten samalla voimakkaasti ja tietoisesti epäkunnioittanut myös mielitiettyäni > täysin asiattomin 

pérvopuhein jatkuvasti pømmittaessaan ja minun ja Miehen 'kaipuun digitontille' kutsumatta tungetellessaan. Ei enempää kommenttia täältä. Jatkan muihin askareisiin.

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi