Muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia, joita ärsyttää seta ja pride?
Olen pian 39v täyttävä lesbonainen. Tuntuu että olen aika yksin näiden ajatusteni kanssa, toisaalta exäni oli onneksi samanlainen.
Eli minua ärsyttää kun seksuaalisesta suuntautumisesta tehdään "numero", ärsyttää kaikki pride-liputus, sateenkaarimessut, sateenkaarikahvilat ja sateenkaarikampaamot. Sillähän vain korostetaan kuinka ollaan erilaisia kuin muut, jos pitää käyttää em. palveluja.
Minä en ole koskaan kokenut tarvetta korostaa sitä että kuulun seksuaalivähemmistöön, mielestäni olen ihan tavallinen ihminen eikä lesbous ole mikään iso asia elämässäni, vaan ihan tavallinen asia. Johtuuko kenties tästä, että en ole koskaan kokenut minkäänlaista syrjintää tai kuullut pahaa sanaa lesbouteni takia, vaikka asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Pohjanmaalla.
Luulen että ihmisiä ei niinkään ärsytä itse seksuaalivähemmistöön kuuluvat, vaan se että asiasta tehdään niin iso numero. Milloin kukakin on mediassa julistamassa kaapista tuloaan ja vaatimassa erityiskohtelua.
En ikinä menisi esimerkiksi sateenkaarikahvilaan, sillä voin käydä ihan tavallisessa kahvilassa koska olen ihan tavallinen ihminen. Minua ei hävetä kertoa että olen lesbo, mutta se on alkanut hävettämään että jos minua kertomisen myötä aletaan pitää jonain seta-friikkinä.
Minua myös korpeaa se, että sukupuolivähemmistöjen asiat niputetaan yleisesti samaan kategoriaan seksuaalivähemmistöjen kanssa. Kaksi täysin eri asiaa. Itse ymmärrän ja hyväksyn transsukupuolisuuden, mutta tämä uusi ilmiö eli muunsukupuoliset ja kolmannet sukupuolet ovat ihan huuhaata. En halua että minut automaattisesti yhdistetään sukupuolisekoiluun, jota Setakin ajaa.
Nykyään ei omalla naamalla uskalla somessa ja deittiäpeissä kertoa että on kiinnostunut vain naisista jotka ovat naisia myös biologisesti, heti haukutaan transfoobikoksi jne.
Onko muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia jotka ajattelevat samalla tavalla kuin minä? Olisi mukava jutella.
Kommentit (911)
Vierailija kirjoitti:
Transnainen Mona Bling kävi sadoilla treffeillä, ja aina suhteet kariutuivat samaan asiaan Miksi sukupuoli on niin tärkeä tieto?
Transaktivisti Mona Bling tietää, millaisia myyttejä transihmisistä on. Miksi ihmisille ylipäätään on niin tärkeää tietää, mitä sukupuolta joku on?
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000007854025.html
Niin miksi joillekin on niin vaikeaa kertoa se oma sukupuoli, esim. etukäteen ennen treffeille menoa?
Eikä transnaisena mennä treffeille henkilön kanssa, joka nimenomaan hakee ja odottaa tapaavansa naisen.
(Ei tarvitse sataa kertaa pettyä kun toimii rehellisesti).
Jos niinkin yksinkertainen kysymys aiheuttaa ihmetystä, taitaa päässä olla enemmän vikaa kun vehkeissä. Minä osaan kyllä jopa kauppaan mennessäni tietää haluanko lehmää vai porsasta, saati sitten toisenlaisilla lihatiskeillä.
Transnainen hoomoilasena treffimarkkinoilla heteromiesten kanssa:
Takana oli kolmet onnistuneet treffit ja kaikki vaikutti lupaavalta. Kaksikko tuli hyvin juttuun, ja molemmat halusivat suhteelta samoja asioita. Mies ihaili Mona Blingin älyä ja kauneutta. Kertoi, että näki yhteisen tulevaisuuden hänen kanssaan.
Mona mietti, voisiko tässä viimein olla se ihminen, jonka kanssa kanssa orastava ihastus kehittyisi kestäväksi parisuhteeksi.
Kun hän kertoi miehelle olevansa transsukupuolinen, kaikki muuttui. Sama mies, joka oli vasta ylistänyt Monaa ihanaksi, ei ollutkaan enää kiinnostunut yhteisestä elämästä.
Kuvio on toistunut koko Monan deittihistorian ajan. Miehet ovat sanoneet monta kertaa, että Mona on kaunis, älykäs ja viehättävä.
Samat tyypit ovat sanoneet myöhemmin esimerkiksi, että transnaiset eivät ole heidän mielestään viehättäviä, tai että he eivät ikinä näkisi itseään transnaisen kanssa, Mona kertoo.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000006672467.html
Kannattaisiko tuoda se transstatus ilmi ennen kuin alkaa suunnittelemaan sen pidemmälle. Monelle transleidille on käynyt ikävästi, kun yllätyskulli on paljastunut deittiseuralle tai asiakkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille transeille:
1. Translaki ei ole ihmisoikeus.
2. Transsukupuolisuuskokemus on aina mielenterveyshäiriö.
3. Odottakaahan, luonnonvastainen vallankumouksenne tullaan vielä lopettamaan!
Listanyymi iski taas! Siitäs saitte!
Hänestä voisi tehdä huoli-ilmoituksen. Ei taida voida ihan hyvin.
Trans-ihmiset näkevät ongelman aina jossain muualla kuin itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille transeille:
1. Translaki ei ole ihmisoikeus.
2. Transsukupuolisuuskokemus on aina mielenterveyshäiriö.
3. Odottakaahan, luonnonvastainen vallankumouksenne tullaan vielä lopettamaan!
Listanyymi iski taas! Siitäs saitte!
Hänestä voisi tehdä huoli-ilmoituksen. Ei taida voida ihan hyvin.
Trans-ihmiset näkevät ongelman aina jossain muualla kuin itsessään.
Ai muut eivät näe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketju lukemisen arvoinen vai sen yhden tunnetun kiukkuisen päivystävän lesbon moneen kertaan palstalle kirjoittamaa öyhötystä?
Transsut, vihervassut ja hovineidot vastaavat öyhötyksestä ja valkopesusta.
Eli elämänsä pettynyt lesbo jatkaa öyhötystä. Asia selvä, ei tarvitse lukea.
Näkemiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transnainen Mona Bling kävi sadoilla treffeillä, ja aina suhteet kariutuivat samaan asiaan Miksi sukupuoli on niin tärkeä tieto?
Transaktivisti Mona Bling tietää, millaisia myyttejä transihmisistä on. Miksi ihmisille ylipäätään on niin tärkeää tietää, mitä sukupuolta joku on?
https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000007854025.html
Niin miksi joillekin on niin vaikeaa kertoa se oma sukupuoli, esim. etukäteen ennen treffeille menoa?
Eikä transnaisena mennä treffeille henkilön kanssa, joka nimenomaan hakee ja odottaa tapaavansa naisen.
(Ei tarvitse sataa kertaa pettyä kun toimii rehellisesti).
Koska osalle ihmisistä sillä ON merkitystä, kun puhutaan seurustelusuhteeseen ryhtymisestä. Itselleni on aivan sama muuten, onko joku ihminen trans tms, mutta missään tapauksessa en voisi ryhtyä SEURUSTELUsuhteeseen miehen kanssa, joka oli
Kyllä siellä kukkien seassa on rikkaruohoja ja ihan myrkyllisiäkin
Transsujen tekemät suuntautumisen vastaiset ahdistelut on kiistetty!
- Kuka ne on kiistänyt?
- Transsut.
Taitaa Tynkkynen kirjoitella taas naisena.
Vierailija kirjoitti:
Menepäs takaisin omaan ketjuusi, persuhullu.
Vierailija kirjoitti:
Kun punavihreä transsu on lähellä, niin homofobia ei ole kaukana.
Jännästi aina ne homot ja lesbot, joita ärsyttää Seta ja transihmiset, ovat aina jostain uskovaisesta perheestä. Esitetään, että oma identiteetti on niin hyväksytty ja käsitelty, mutta kuitenkin tarve kerjätä hyväksyntää omalta uskisperheeltä ja julistaa, että enhän minä ole kuin ne muut homot!
Tulee mieleen tietyt naiset, joilla on myös tarve mielistellä miehiä ja julistaa, että enhän minä en ole kuin ne muut naiset!
Vierailija kirjoitti:
Jännästi aina ne homot ja lesbot, joita ärsyttää Seta ja transihmiset, ovat aina jostain uskovaisesta perheestä. Esitetään, että oma identiteetti on niin hyväksytty ja käsitelty, mutta kuitenkin tarve kerjätä hyväksyntää omalta uskisperheeltä ja julistaa, että enhän minä ole kuin ne muut homot!
Tulee mieleen tietyt naiset, joilla on myös tarve mielistellä miehiä ja julistaa, että enhän minä en ole kuin ne muut naiset!
Ajattelet, että 99 prosenttia homoseksuaaleista on uskovaisesta perheestä? Meneekö sulta täysin yli hilseen, mistä Setaa ja transsutuputusta kritisoidaan. Transsuilla ja homoilla ei ole mitään loogista yhteistä tekijää, eikä Seta ole vuosikausiin ollut homojen asialla. LGB drop the T!
Vierailija kirjoitti:
Helpoin tapa päätellä ihmisen mieltymys nykyiseen vassuvouhkaamiseen on kuunnella, milloin häneltä pääsee tunnussana: perrssshhu!!!. Sillä hän yrittää nollata sellaisen yhteiskunnallisen kehityksen, jossa hänen omat pikku etuoikeutensa ovat rapautuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet, että 99 prosenttia homoseksuaaleista on uskovaisesta perheestä? Meneekö sulta täysin yli hilseen, mistä Setaa ja transsutuputusta kritisoidaan. Transsuilla ja homoilla ei ole mitään loogista yhteistä tekijää, eikä Seta ole vuosikausiin ollut homojen asialla. LGB drop the T!
Yrität luoda kuvaa, että suurin osa homoseksuaaleista olisi transihmisiä vastaan. Sellainen luulo saattaa omassa kuplassa syntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität luoda kuvaa, että suurin osa homoseksuaaleista olisi transi
Sulla menee edelleenkin yli hilseen. Transtuputuksen, lasten transiuttamisen, homojen eheyttämisen ja itsemäärittelyn kritiikki ei ole transsujen vastustamista, vaan omien oikeuksien, määritelmien ja turvallisuuden puolustamista. Jos transsut kunnioittaisitte muiden suuntautumisia, oikeuksia ja tiloja, niin emme olisi tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kenes asialla sinä täällä olet? Setan ja muiden seksuaalivähemmistöjen oikeuksia puolustavien järjestöjen mustamaalaaminen on muun muassa äärioikeiston lempiharrastuksista. Tavoitteena on tietenkin viedä seksuaalivähemmistöiltä heidän oikeuksia puolustavat tahot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kenes asialla sinä täällä olet? Setan ja muiden seksuaalivähemmistöjen oikeuksia puolustavien järjestöjen mustamaalaaminen on muun muassa äärioikeiston lempiharrastuksista. Tavoitteena on tietenkin viedä seksuaalivähemmistöiltä heidän oikeuksia puolustavat tahot.
Se on jossakin välissä tärähtänyt lesbo, joka on tehnyt katkerana pesäeron entisiin henkisiin koteihinsa vasemmistoon, vihreisiin ja Setaan ja kuvittelee nyt ajavansa eri palstoilla suuria asioita. :D Ennen näitä sanottiin kylähulluiksi, nykyään palstahulluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jossakin välissä tärähtänyt lesbo, joka on tehnyt katkerana pesäeron entisiin henkisiin koteihinsa vasemmistoon, vihreisiin ja Setaan ja kuvittelee nyt ajavansa eri palstoilla suuria asioita. :D Ennen näitä sanottiin kylähulluiksi, nykyään palstahulluiksi.
Siis laitaoikeiston hyödyllinen hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis laita
Laitaoikeiston äärilaitaa on naisten, lasten ja homoseksuaalien oikeuksien ja turvallisuuden puolustaminen :DDD
Koska osalle ihmisistä sillä ON merkitystä, kun puhutaan seurustelusuhteeseen ryhtymisestä. Itselleni on aivan sama muuten, onko joku ihminen trans tms, mutta missään tapauksessa en voisi ryhtyä SEURUSTELUsuhteeseen miehen kanssa, joka olisikin aiemmin ollut nainen! Mun mielestä mulla on oikeus olla tätä mieltä näin heteronaisena. Muuten olen sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.