Muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia, joita ärsyttää seta ja pride?
Olen pian 39v täyttävä lesbonainen. Tuntuu että olen aika yksin näiden ajatusteni kanssa, toisaalta exäni oli onneksi samanlainen.
Eli minua ärsyttää kun seksuaalisesta suuntautumisesta tehdään "numero", ärsyttää kaikki pride-liputus, sateenkaarimessut, sateenkaarikahvilat ja sateenkaarikampaamot. Sillähän vain korostetaan kuinka ollaan erilaisia kuin muut, jos pitää käyttää em. palveluja.
Minä en ole koskaan kokenut tarvetta korostaa sitä että kuulun seksuaalivähemmistöön, mielestäni olen ihan tavallinen ihminen eikä lesbous ole mikään iso asia elämässäni, vaan ihan tavallinen asia. Johtuuko kenties tästä, että en ole koskaan kokenut minkäänlaista syrjintää tai kuullut pahaa sanaa lesbouteni takia, vaikka asun pienellä paikkakunnalla Pohjois-Pohjanmaalla.
Luulen että ihmisiä ei niinkään ärsytä itse seksuaalivähemmistöön kuuluvat, vaan se että asiasta tehdään niin iso numero. Milloin kukakin on mediassa julistamassa kaapista tuloaan ja vaatimassa erityiskohtelua.
En ikinä menisi esimerkiksi sateenkaarikahvilaan, sillä voin käydä ihan tavallisessa kahvilassa koska olen ihan tavallinen ihminen. Minua ei hävetä kertoa että olen lesbo, mutta se on alkanut hävettämään että jos minua kertomisen myötä aletaan pitää jonain seta-friikkinä.
Minua myös korpeaa se, että sukupuolivähemmistöjen asiat niputetaan yleisesti samaan kategoriaan seksuaalivähemmistöjen kanssa. Kaksi täysin eri asiaa. Itse ymmärrän ja hyväksyn transsukupuolisuuden, mutta tämä uusi ilmiö eli muunsukupuoliset ja kolmannet sukupuolet ovat ihan huuhaata. En halua että minut automaattisesti yhdistetään sukupuolisekoiluun, jota Setakin ajaa.
Nykyään ei omalla naamalla uskalla somessa ja deittiäpeissä kertoa että on kiinnostunut vain naisista jotka ovat naisia myös biologisesti, heti haukutaan transfoobikoksi jne.
Onko muita seksuaalivähemmistöön kuuluvia jotka ajattelevat samalla tavalla kuin minä? Olisi mukava jutella.
Kommentit (575)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toisiin ihmisiin ulostaminen tervettä? Joopa joo"
Tuota suosittelen kertaamaan lisääntymisbiologian alkeet... Ei se vauva saa alkuansa niin, että isi kakkaa äidin päälle tai päin vastoin.
Yhtä lailla se mitä tulee ulos siittimestänne on ulostetta, jonka paikka ei todellakaan ole kenenkään kehon sisällä
Rehellisesti jos omaisin jonkinlaisen seksipakkomielteen niin kävisin ihan jo siksi testautatamassa kaikki virustaudit ja tekemässä loishäädöt, sillä kompulsiivinen tartuttaminen on nimenomaan joidenkin virusten ja loisten tapa lisääntyä: yritetään pakon vimmalla etsiä uusia hosteja limakalvokontaktin avulla. Olisi varmaan itsellennekin kivempi ja rauhallisempi elämä kun ei olisi tuollaista saastuttaja-taakkaa ja ihmiset karttaisi kuin ruttoa
Ei, siittimestä ei todellakaan tule ulostetta. Sieltä tulee spermaa, ja sen sperman ainoa tarkoitus on nimenmaan kirjaimellisesti päätyä toisen ihmisen kehon sisään.
Mistä sitten johtuu, että jenkkilän nuorisosta melkein kolmasosa identifioituu aakkosjengiin? Tai miksi transsuilua ilmenee nuorten naisten keskuudessa moninkertaisesti enemmän kuin transsujen väestönosuus on? Niinpä. Muoti-ilmiö ja sosiaalisesti leviävä trendi.
Haha
Tää lukema oli oikeasti 3,3%, mutta aivokuollut konservatiivitoimittaja kuvitteli sen tarkoittavan kolmasosaa
Vierailija kirjoitti:
"Trollilla alkaa isopyörä heittämään. Etkö pärjännyt sanojen mittelyssä vai mikä nyt tuli?"
Missä helvetin sanojen mittelyssä? :DD Kai tajuat mikä pelle oot ja kaikki joilla on aivot nauraa sulle
Onko tämä parodiaa transaktivismista ja Kallion ilmaisutaidonlukiossa opiskelevista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisten ja homoseksuaalien oikeuksia ei voida edistää, jos nainen ja ho..."
Joo, tarvitaan cis-heteromies määrittelemään naiset, tran sut ja homot että hän voi meitä kaikessa pyhyydessään auttaa.
Mitä jos vaan jo painuisit vit tuun
Täältä sivusta pyydän kauniisti ettet sinä puolestani päättäisi että olen CIS mitään, kun enhän minäkään määrittele sinua
-YT, nainen.
Voivoi sentään, tuliko itku ikävästä sanasta :((((
No itke vaan kaikki kiukku ja paha olo ulos ehkä se siitä sitten helpottaa <3
Mitä jos pidät c-slurrisi ihan vain oman transsuporukkasi keskuudessa.
MItä jos olisit kerrankin hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
399/401
Tarkoitan ihmiskunnan kastroinnilla pakkolääkitystä niin, että kaikki himot katoavat.
Jos alapääasiat tekevät ihmisistä näin aggressiivisia että halutaan tappaa, se on pelottavaa
Testosteronia liikaa.
Edes vanhuus ei auta.
Ne ketkä ovat eniten tappaneet ihmisiä, ovat keski - ikäisiä ja vanhoja ukkoja.
Sodat ym
Tosiaan kaikissa tiiviissä yhteisöissä missä on koiraita, on myös r aiskauksia ja väkivaltaa. Ongelma on ratkaistu mm. sikaloissa kastroimalla koirailta kivekset. Ihmismiehille ollaan annettu mahdollisuus kehittää itsehillintää ja muita keinoja pystyäkseen toimimaan yhteisössään ilman tällaista puuttumista, mutta jos muu ei auta niin pakko näihin on jossakin vaiheessa jollakin tavalla alkaa puuttumaan
"Onpa sulla paha olla. Sovitaanko että pidetään sukuelinasiat niille sopivilla K18-foorumeilla eli pois kaduilta, kouluista ja muista julkisista tiloista, niin asia on ok? Voitte sitten yksityisesti pervoilla tai ei-pervoilla, se ei kuulu kenellekään"
Jepjep, pitää jättää helppoa gruumattavaa persu-pedofiileille
Tosiaan kaikissa tiiviissä yhteisöissä missä on koiraita, on myös r aiskauksia ja väkivaltaa. Ongelma on ratkaistu mm. sikaloissa kastroimalla koirailta kivekset. Ihmismiehille ollaan annettu mahdollisuus kehittää itsehillintää ja muita keinoja pystyäkseen toimimaan yhteisössään ilman tällaista puuttumista, mutta jos muu ei auta niin pakko näihin on jossakin vaiheessa jollakin tavalla alkaa puuttumaan
Oot ihan umpifriikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen usein ajatellut, että kun potentiaalisen lähisuhdekumppanin löytäminen on meidän valtaenemmistön kohdalla vaikeaa, niin kuinka sitten jos et osaakaan nimetä itsellesi sukupuolta, jonka kumppaniehdokaskin havaitsee ja näkee puolestaan itselleen ehdokkaana."
Tää on se ongelma keskiverto heteropellen mielessä, että etsitään vaan seksikumppania, ei rakkautta. Omaan silmään sä oot sieluton tyhmä apina etkä ansaitsekaan sitä jälkimmäistä
Heterot ei osaa ajatella millään muulla kuin alapäällänsä. Herää kysymys, onko heterolla edes sielua
Särmän Saarakin kyseenalaistaa, että onko valkoinen heteromies edes ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Trollilla alkaa isopyörä heittämään. Etkö pärjännyt sanojen mittelyssä vai mikä nyt tuli?"
Missä helvetin sanojen mittelyssä? :DD Kai tajuat mikä pelle oot ja kaikki joilla on aivot nauraa sulle
Onko tämä parodiaa transaktivismista ja Kallion ilmaisutaidonlukiossa opiskelevista?
Mikä pakkomielle sulla tonne kallion ilmasutaidon lukioon on?
Päivystätkö täällä 24/7
Pitäsköhän sun tappaa itses. Kai tajuat olevas ihmisjä tettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toisiin ihmisiin ulostaminen tervettä? Joopa joo"
Tuota suosittelen kertaamaan lisääntymisbiologian alkeet... Ei se vauva saa alkuansa niin, että isi kakkaa äidin päälle tai päin vastoin.
Yhtä lailla se mitä tulee ulos siittimestänne on ulostetta, jonka paikka ei todellakaan ole kenenkään kehon sisällä
Rehellisesti jos omaisin jonkinlaisen seksipakkomielteen niin kävisin ihan jo siksi testautatamassa kaikki virustaudit ja tekemässä loishäädöt, sillä kompulsiivinen tartuttaminen on nimenomaan joidenkin virusten ja loisten tapa lisääntyä: yritetään pakon vimmalla etsiä uusia hosteja limakalvokontaktin avulla. Olisi varmaan itsellennekin kivempi ja rauhallisempi elämä kun ei olisi tuollaista saastuttaja-taakkaa ja ihmiset karttaisi kuin ruttoa
Ei, siittimestä ei todellakaan
Ihan viemäritasoista ulostetta se on, eikä ole mitään syytä laittaa sitä kenenkään kehon sisään ellei tämä varta vasten halua sellaista sisäänsä (ja miksi kukaan täyspäinen haluaisi?). Ruokaluukusta menee sisään ravintoaineita, ei ulosteita, ja alapäästä tulee ulos asioita, sinne ei laiteta mitään sisälle. Hyvin yksinkertainen juttu, vaikka pervot muuta väittävätkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaalina olen sitä mieltä että voisi asteroidi iskeytyä tähän maapalloon
Ymmärrän sinuakin. Joillakin ihmisillä on löyhä seksuaalismoraali, kuuluivat sitten mihin seksuaaliryhmään hyvänsä. Meitä ihmisiä on moneen lähtöön, mutta toisten kunnioittaminen ei aina toimi, ihmisen koskemattomuus on pyhää. Toisia ei ole lupa vahingoittaa.
Tiesitkö, että aseksuaalilla voi olla hyvin vilkas ja nautinnollinen seksielämä? Aseksuaalisuus on itsemäärittelyyn perustuva identiteetti, joka ei tarkoita käytännössä yhtään mitään.
Ah, tää on kans yks nyky priden ärsyttävyyksistä: sanat ei tarkoita mitään. Jokainen voi itse määritellä itsensä ja mitä se tarkoittaa. Toisten määritelmiä ei saa kyseenalaistaa. Käytännössä sanoilla ei ole sisältöä, koska ne voi viitata mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen usein ajatellut, että kun potentiaalisen lähisuhdekumppanin löytäminen on meidän valtaenemmistön kohdalla vaikeaa, niin kuinka sitten jos et osaakaan nimetä itsellesi sukupuolta, jonka kumppaniehdokaskin havaitsee ja näkee puolestaan itselleen ehdokkaana."
Tää on se ongelma keskiverto heteropellen mielessä, että etsitään vaan seksikumppania, ei rakkautta. Omaan silmään sä oot sieluton tyhmä apina etkä ansaitsekaan sitä jälkimmäistä
Heterot ei osaa ajatella millään muulla kuin alapäällänsä. Herää kysymys, onko heterolla edes sielua
Särmän Saarakin kyseenalaistaa, että onko valkoinen heteromies edes ihminen.
Yritin suhtautua positiivisesti valkoiseen heteromieheen kunnes kuulin mitä se oikeasti ajattelee
Vierailija kirjoitti:
"Onpa sulla paha olla. Sovitaanko että pidetään sukuelinasiat niille sopivilla K18-foorumeilla eli pois kaduilta, kouluista ja muista julkisista tiloista, niin asia on ok? Voitte sitten yksityisesti pervoilla tai ei-pervoilla, se ei kuulu kenellekään"
Jepjep, pitää jättää helppoa gruumattavaa persu-pedofiileille
Niin ajatteletko, että jos sinä et defiloi lapsia ja naisia niin joku persu tekee sen? Aikamoinen oikeutus seksuaaliselle väkivallalle - jos minä en r aiskaa niin joku muu r aiskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa heterot olla vähemmistö nykyään. Ei meilläkää mitää hetskulippua ole ja muita.
No hitot on. Heteroita on noin 98% maailman väestöstä.
M-mut nä-näin nää asiat koetaan !!!!! Woke on menny jo yli homoja on kaikki !!!!!
Feikkihomouden haitta on huono seksi väärän sukupuolen edustajan kanssa, mutta feikkitransius johtaa terveiden kehonosien amputointiin ja terveyden ja kehonpiirteiden tärvelemiseen väärillä hormoneilla.
Vierailija kirjoitti:
399/401
Tarkoitan ihmiskunnan kastroinnilla pakkolääkitystä niin, että kaikki himot katoavat.
Jos alapääasiat tekevät ihmisistä näin aggressiivisia että halutaan tappaa, se on pelottavaa
Testosteronia liikaa.
Edes vanhuus ei auta.
Ne ketkä ovat eniten tappaneet ihmisiä, ovat keski - ikäisiä ja vanhoja ukkoja.
Sodat ym
Niin eli koska sä et oo ikinä saanut nauttia seksistä, niin kukaan muukaan ei saa
Ja tää on joku heteroaktiivi. Mitähän on heteromiehet mieltä ihmisten pakkokastroinnista?
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan umpifriikki
Höpsis, päin vastoin erittäin sivistynyt ja puhtoinen ihmisyksilö joka toimii pääosin yläpäästään käsin ja friikit ovat sitten sielä alapääosastolla
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana mikä friikki sä oot. Ei tarvi kun vähän silmäillä läpi tää sun kirjoitus niin tajuaa että kunnon sekopää-apina siellä taas vuodattaa
Mitä jos sä vaan tappaisit itses. Selvästikään maailma ei tee MITÄÄN sun kaltaisella ihmispaskalla
Olisko sulla jotain oikeaa argumenttia kirjoitustani vastaan? Vastaväitettä? Et esitä yhtäkään. Toisen solvaaminen ei ole argumentti.
Tajuatko, että häpäiset kaikki täyspäiset ho momiehet sekavalla ja aggressiivisella kirjoittelullasi?
Vai onko tekstiesi takana hom oja vihaava mies, joka haluaa antaa heistä sekopäisen kuvan?
Laitavasemmistolainen transsuaktivisti on, elotollo ja takkurasmus, eikä mikään homomies.
Tämäkin keskustelu meni sitten ihan omille poluilleen...
Aloittajalle tiedoksi, ettet todellakaan ole ainoa. Moni LGB -ihminen alkaa olla hieman kyllästyneitä niihin loppuihin kirjaimiin ja heidän touhuihinsa. Eteenkin siihen yhteen konsonanttiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan umpifriikki
Höpsis, päin vastoin erittäin sivistynyt ja puhtoinen ihmisyksilö joka toimii pääosin yläpäästään käsin ja friikit ovat sitten sielä alapääosastolla
:D juujuu. Yläpääosastolla toimit ja suollat pelkkiä pervoakin pervompia alapääasioita näppäimistöltäs jatkuvasti eetteriin
Onpa sulla paha olla. Sovitaanko että pidetään sukuelinasiat niille sopivilla K18-foorumeilla eli pois kaduilta, kouluista ja muista julkisista tiloista, niin asia on ok? Voitte sitten yksityisesti pervoilla tai ei-pervoilla, se ei kuulu kenellekään