Uskallatko käydä töissä kakalla?
Itse pidätän kotiin asti. Ei kehtaa käydä töissä ja jos jää sen jälkeen vessakin haisemaan. Pissalla saatan käydä kahdestikin töissä
Kommentit (47)
Pakkohan se on vessassa käydä! Tosin pyöräytän vessaharjaa jälkeeni ja suihkautan hyvää tuoksua pullosta. Mikään ei olisi niiin kiusallista jos ovella olisi joku työtoveri odottamassa vuoroaan ja törmäsi paskanhajuun. Todella kiusallista! On toki luonnollinen tapahtuma kuten vaikka pierutkin. Näistä vitsejä riittääkin.
Pakkohan se on mikäli tarve vaatii. Ja enemmän pelkään sitä, että paskon housuuni ja kotona äite suuttuu :( Siitä ei hyvä seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee töissä noin 45min päivässä kakalla istuessa. Tienaan siitä 28€.
Ja varmaan räpellät kännykkää senkin ajan?
Eri . Lisäksi räpellän ihan ikiomaa mulkkuani. Kivaa 😂😂😂
Et varmaankaan pese käsiäsi huussista poistuttuasi.
Meillä on iso avokonttori ja vessa siinä yhden oven takana. Jos käyt isommalla asialla ja vähänkään pörisee toimituksen aikana, niin jokainen pörähdys ja plumpsahdus kuuluu oven takana lähimpiin työpisteisiin.
Ei ole kovin hyvin suunniteltu tila, sanotaan vaikka näin... Onneksi saa tehdä etätöitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on vessassa käydä! Tosin pyöräytän vessaharjaa jälkeeni ja suihkautan hyvää tuoksua pullosta. Mikään ei olisi niiin kiusallista jos ovella olisi joku työtoveri odottamassa vuoroaan ja törmäsi paskanhajuun. Todella kiusallista! On toki luonnollinen tapahtuma kuten vaikka pierutkin. Näistä vitsejä riittääkin.
Pahempi se kemikaalin haju yhdistettynä vienoon kakan tuoksuun on kuin rehellinen paska.
Mä käyn kakalla jos kakattaa. Ei ole kiva painaa raksalla, jos kakkahätä korventaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee töissä noin 45min päivässä kakalla istuessa. Tienaan siitä 28€.
Eikö oo tullut sanomista asiasta? Yleensä töissä ei vessassa istuskella noin pitkiä aikoja
Julkisella ei ketään kiinnosta,voit olla vaikka viikon kuolleena,eikä kukaan kaipaa.
En oikein viitsisi... työskentelen kivilouhoksella panostajana. Edelllinen lähti kesken räjäytystyön eikä häntä ole nähty sen koomin.