Minkä horoskooppimerkin edustajia on elämässäsi eniten?
Kommentit (48)
Naisista liikaa rapuja, ihan erilaisia kotiin keskittyviä kuin itse olen - miehistä taas jousimiehiä, uskottomia pelimiehiä (ei enää, olen oppini saanut)
Oinaita ja neitsyitä
Uudenvuoden juhlahumusta neitsyt
Juhannuskokon tansseista oinas
Laskekaa
Eräs mies kysyi kerran horoskooppimerkkiäni. Mietin itsekseni että enpä ole enää kiinnostunut tuosta hörhöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko astrologiaan! Ihan huuhaata. Työkaveri arvuutteli minun horoskooppimerkkiäni eikä arvannut neljännellekään yrityksellä.
Astrologia on todistettu paikkansapitämättömäksi. Tässä yksi perusteellinen tutkimus (ja muitakin on):
Hyvä ystäväni on astronomi ja tienaa kohtuullisesti asiantuntijatyössään Yhdysvalloissa. Tähtitiedettä on harrastettu satoja vuosia. Täysin uskottava ala
Ihan täyttä huuhaata. Ja helppo todistaa kenen tahansa. Valehtelet horoskooppisi niin astrologi on aivan pihalla.
No ei kyllä ole. Ymmärsin, että hän laskee horoskooppeja taivaalta kaukoputkella ja laskee todennäköisyyksiä.
Yliopistossa luennoitsija kysyi jokaiselta horoskoopin ja antoi sen jälkeen jokaiselle tätä vastaavan horoskoopin paperilla ja kysyi miten hyvin pitää paikkansa. Suurella osalla piti ja toisilla ei, tietysti. Paljasti sitten että jokaiselle oli jaettu täsmälleen sama luritus.
Minä en ole kiinnostunut siitä uskooko joku horoskooppeihin vai ei ja miksi, se ei ole ollenkaan kiinnostavaa. En itsekään usko. Mutta tiedän niiden olevan totta. En pidä aurinkomerkkejä suuressakaan arvossa mutta jos saan jonkun astrologisen kartan käsiini, voin lukea sitä melko tarkasti. Planeettaenergiat ovat totta ja ne ilmenevät ihmisten elämässä toisinaan hyvinkin kirjaimellisesti.
En tosiaan loukkaannu jos joku kritisoi horoskooppeja, minulle ihmisten mielipiteet niistä ovat varsin yhdentekeviä.
Vierailija kirjoitti:
Yliopistossa luennoitsija kysyi jokaiselta horoskoopin ja antoi sen jälkeen jokaiselle tätä vastaavan horoskoopin paperilla ja kysyi miten hyvin pitää paikkansa. Suurella osalla piti ja toisilla ei, tietysti. Paljasti sitten että jokaiselle oli jaettu täsmälleen sama luritus.
Oho. Tämä empiirinen koe todistaa astronomian oikeaksi tieteeksi. Kun kerran vielä akateemisesti toteutettu akateemisten kesken akateemisessä oppimisympäristössä.
Ystävinä esim.vesimiehiä ,skorpioneja ,leijona, kalat..
Poikaystävät vesimies x2 , jousimies, leijona, kaksoset x2
Työkavereita ei voi valita , muut voi...