Minkä horoskooppimerkin edustajia on elämässäsi eniten?
Kommentit (48)
Jousimiehiä, kauriita, skorpioneja, kaloja. Lähipiirissäni on paljon loppuvuodesta ja talvella syntyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ikinä ole kysellyt esim työkavereilta heidän horoskooppimerkkiään
Toiset eivät vaivaudu tutustumaan työkavereihin.
Horoskooppimerkin kysyminen työkavereilta vie uskottavuuden. siltä kysyjältä. Uraputki on sitten siinä.
Muuten voi kyllä tutustua.
Näin on meidänkin työyhteisössä. Horoskooppeihin uskovia pidetään epäluotettavina hörhöinä, joille naureskellaan.
Minä en ikinä kerro harrastavani horoskooppeja. Juttelen nii5ä näitä ja yleensä ihmiset paljastavat todella pienellä vaivalla syntymäpäivän, ajan ja paikan. Eivätkä epäile mitään kun normaalin jutustelun lomassa puhutaan esim milloin tulee pyöreitä täyteen tmv.
Sitten kotona teen heistä astrologisen kartan.
Vierailija kirjoitti:
Vesimiehiä. Itse olen Kalat.
Sama! Mistähän johtuu?
Olen Jousimies, perheessä ja ystävissä eniten Oinaita, kaksosia ja toisia jousimiehiä.
Oinaita ja neitsyitä ehdottomasti eniten, vanhemmiten myös vesimiehiä🤔
t.neitsyt
Kaloja, siskoni, eka aviomies, poika, kaverini Tiina, kaverini Aila..
Vaikea sanoa. Hyvä kun nimet muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppimerkin kysyminen työkavereilta vie uskottavuuden. siltä kysyjältä. Uraputki on sitten siinä.
Ei tarvitse kysyä horoskooppia, voi kysyä syntymäpäivää.
Mitä vastaat kun kysyn, että mihin tarvitset syntymäpäivääni?
Ei sitä kysytäkään puskista vaan kauttarantain, kun puheenaihe luontevasti menee syntymäpäiviin, pyöreisiin vuosiin tai muuhun vastaavaan.
Näin miehenä touhuan jatkuvasti neitsyiden kanssa.
Eikö ko asia selviä tilastoista sillä, missä kuukausissa ihmisiä syntyy eniten.
Heinä-elokuu näkyy olevan nykyään syntymisen huippukuukausia.
Itse ajattelin, että vauvoja syntyy yleensä eniten kevätkuukausina, omassa lähi- ja tuttavapiirissä synttäreitä on eniten välillä maaliskuu-toukokuu. Noinhan ne siten löytyvät ne horoskoopitkin, jos niihin uskoo. Itse en usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kysyä horoskooppia, voi kysyä syntymäpäivää.
Miksi vaivaudut selittämään putkiaivolle?
Neitsyitä. Isoisä, faija, broidi, nuoruuden paras kaveri, tärkein liikekumppani ja kaksi pitkäaikaisinta heilaa, toinen tämä nykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko astrologiaan! Ihan huuhaata. Työkaveri arvuutteli minun horoskooppimerkkiäni eikä arvannut neljännellekään yrityksellä.
Astrologia on todistettu paikkansapitämättömäksi. Tässä yksi perusteellinen tutkimus (ja muitakin on):
Hyvä ystäväni on astronomi ja tienaa kohtuullisesti asiantuntijatyössään Yhdysvalloissa. Tähtitiedettä on harrastettu satoja vuosia. Täysin uskottava ala
Apinoita ovat suurin osa. Kiinalaisen horoskoopin mukaan
Ei mitään tietoa. Ei juurikaan kiinnosta huuhaa jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko astrologiaan! Ihan huuhaata. Työkaveri arvuutteli minun horoskooppimerkkiäni eikä arvannut neljännellekään yrityksellä.
Astrologia on todistettu paikkansapitämättömäksi. Tässä yksi perusteellinen tutkimus (ja muitakin on):
Hyvä ystäväni on astronomi ja tienaa kohtuullisesti asiantuntijatyössään Yhdysvalloissa. Tähtitiedettä on harrastettu satoja vuosia. Täysin uskottava ala
Ihan täyttä huuhaata. Ja helppo todistaa kenen tahansa. Valehtelet horoskooppisi niin astrologi on aivan pihalla.
Rapuja koska he ovat läheisriippuvaisia.