Lehti poisti Bypiasin omistajan Pia Erlundin lukijaäänestyksen ehdokaslistalta
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä mielenkiintoinen juttu. Jos ihan rehellisesti sanon, niin minua ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun pellavavaateputiikin henkilöstöpolitiikka. YLEkin tekee siitä juttua kuin suuremmastakin yhteiskunnallisesta asiasta. Tässä yrittäjä tekee bisnestä sillä lailla kuin parhaaksi näkee. Jos ei työntekijät pysy matkassa niin voi voi. Ovi varmasti aukeaa niinkin päin että voit halutessasi lähteä talosta.
Tässä maassa johdetaan suuria pörssiyrityksiä ja valtionyhtiöitä todella arveluttavilla johtamistavoilla. YLE ja Taloussanomat ja mitä näitä on voisivat tehdä niistä juttuja. Jos toimitusjohtaja potkaisee koko johtoryhmän käytännössä pihalle, niin eikö sellaisen yrityksen arvoja ja johtamista olisi syytä tarkastella eikä jonkun pienen putiikin.
Sinua ei kiinnosta, ok, mutta jaksat kuitenkin kommentoida tänne. ByPias toistaa samaa kaava"
Gudrun Sjödenin tuotteissa on tällä hetkellä kattavat sertifikaatit. Eli tuotantoa valvotaan myös ulkoapäin! Käytössä on monia ekologisia värjäysmenetelmiä ja jopa kasvivärejä. Uusimmasta mallistosta löytyy mm. Granaattiomenalla ja tammenterholla värjättyjä tuotteita. Gudrun käy myös itse säännöllisesti tehtailla ja jopa puuvillapelloilla tutustumassa alkutuotantoon. Sertifikaattien valvonta on tietenkin se tärkein ja sitä hän ei tee itse vaan sen tekee sertifiointia valvova taho.
Gudrun on vetäytynyt aikalailla sivuun suunnittelusta, toki jotain vähän tekee sillointällöin. Suunnittelijajoukko on tällä hetkellä hyvinkin monimuotoista ja erilaisista etnisistä taustoista.
Gudrun Sjöden myös pyysi anteeksi hyvin nopeasti kohun alettua mm. sanavalintojaan, jotka koettiin huivin käyttöä arvosteleviksi. Hän sanoi, että se (arvostelu) ei ollut ollenkaan tarkoitus, hänen ottaessaan puheeksi samana päivänä olleen mielenosoituksen, jossa vastustettiin huivia, vaan kyseessä oli väärinkäsitys. Gudrunsödenillä ei tietääkseni ole työntekijät joutuneet myöskään ämpäripissalle! En kyllä vertaisi näitä kahta firmaa keskenään.
Aikamoista sanasalaattia. Ymmärsikö joku?