Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeutti pelästyi, kun vihani ei enää ilmenekään masennuksena, vaan

Vierailija
26.02.2026 |

Kohdistuu ulospäin minun itseni sijasta.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. 🤔

En oikein usko ketjun olevan aito, 

vaan tekaistu.

Vastaukset ovat enimmäkseen 

aloittajan omia, vahva intuitio. 

En käytä sanaa trølli,

vaan mieluummin: sisällöntuottaja.

Ketjut ovat geneerisiä ja voivat siinä 

mielessä hyödyttää useita Vauvalla vierailevia nuoria ja aikuisia, jos terapia-asiat aktiivisena omassa elämässä.

Ketjujen luojat tekevät näin arvokasta työtä..

Toiveikasta torstaita. [Ainoa minulta]. 🙏

x

OK, kiitos kannustuksesta, olenkin harkinnut oman firman perustamista.

Ap

Vierailija
122/125 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka terapeuttisi olisi homoseksuaali mies niin hänellä on silti se sama tunne-elämä kuin muillakin miehillä, jotka näihin seksuaalirikoksiin sortuvat: himo. Homoseksuaalit vieläpä tunnetusti antavat tuolle himolle suuremman vapauden, kuin heterot

Jossakin kehitysmaassa taannoin isä r aiskasi tytärtään liikehuoneistossa, ja asiaan puuttuivat naiset. Nuo naiset t appoivat tytärtään r aiskanneen isän siihen paikkaan paljain käsin. Puuttuiko poliisi? Ei puuttunut. Puuttuivatko muut miehet? Eivät puuttuneet. Älä siis mene valittamaan sudelle siitä, että susi on tehnyt sinulle pahaa ja ihmettele, kun tämä yrittää mustamaalata sinusta syyllistä

#miesvihanäkyväksi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erehdyin kerran vihaisena huutamaan psykoterapeutille niin säikähti niin pahasti että lopetti terapiani 😄 Ei he kestä jos potilas ilmaisee vihaa ulospäin 

Heikko terapeutti. Ei kestä terapoitavan reaktioita 

Vierailija
124/125 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo näiden ylipitkien terapiaketjujen väsääminen joissa vastaat itsellesi. Tyylisi on hyvin tunnistettava vuosikymmenen ajalta. Et ole ainoa kuka päivystää täällä koko päivän 24/7 ja olet mies antanut itsestäsi paljon tietoja vuosien varrella.

En ole mies kyllä. Enkä myöskään haluaisi olla. 

En ole voinut vuosien varrella antaa tietoja, koska aloitin terapian viime syksynä ja sitä ennen kirjoitin muista aiheista.

Yhtään ei kyllä haittaa, että saatte tietoja minusta, päinvastoin. Jostain syystä minun aloittamistani ketjuista tulee aina pitkiä. Johtuisiko siitä, että olen älykäs ja lahjakas kirjoittaja? 

Ap

Vierailija
125/125 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo näiden ylipitkien terapiaketjujen väsääminen joissa vastaat itsellesi. Tyylisi on hyvin tunnistettava vuosikymmenen ajalta. Et ole ainoa kuka päivystää täällä koko päivän 24/7 ja olet mies antanut itsestäsi paljon tietoja vuosien varrella.

En ole mies kyllä. Enkä myöskään haluaisi olla. 

En ole voinut vuosien varrella antaa tietoja, koska aloitin terapian viime syksynä ja sitä ennen kirjoitin muista aiheista.

Yhtään ei kyllä haittaa, että saatte tietoja minusta, päinvastoin. Jostain syystä minun aloittamistani ketjuista tulee aina pitkiä. Johtuisiko siitä, että olen älykäs ja lahjakas kirjoittaja? 

Ap

Johtuu siitä, että vastailet itsellesi ja ylläpidät ketjua etusivulla. Mikähän tuohonkin ajaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi