Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vit, lapoin ostoksia kassahihnalle ja perässä tuleva iski omiaan siihen sekaan??

Vierailija
25.02.2026 |

Lapoin ostoksia kassahihnalle. Ihan kesken kaiken, kun vielä puolet oli laittamatta hihnalle, takanani tuleva alkaa lappamaan omia ostoksiaan eikä laita edes välikapulaa. Työnsin hänen ostoksiaan taaksepäin kädellä "anteeksi, minulla on vielä kesken" sanoen, eikä mitään vaikutusta, sieltä ne hänen ostoksensa oli tulossa minun maksettavaksi! Laitoin siten toisella kädellä välikapulan ja samalla kädellä pidän sitä muurina edessä, kun toisella kädellä omia ostoksia laitan vielä hihnalle. 

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin. Olin kun en huomaisi mitään ja jatkoin ostosten laittamista hihnalle. Kassa kysyi kun alkoi tulla niitä toisen ostoksia et katkaistaanko tässä? Minä et miten niin, kaikki on mun. Ihan perusjuttuja näillä oli, ihan hyvin olisin voinut ottaa itsellekin ne. No siinä vaiheessa pariskunta alkoi kiroillen seuloa omia kamojaan pois hihnalta. Idiootit.

Vierailija
82/82 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt noin. Olin kun en huomaisi mitään ja jatkoin ostosten laittamista hihnalle. Kassa kysyi kun alkoi tulla niitä toisen ostoksia et katkaistaanko tässä? Minä et miten niin, kaikki on mun. Ihan perusjuttuja näillä oli, ihan hyvin olisin voinut ottaa itsellekin ne. No siinä vaiheessa pariskunta alkoi kiroillen seuloa omia kamojaan pois hihnalta. Idiootit.

Ymmärrän toisaalta tämän, mutta en edelleenkään ymmärrä sitä, miksi joku haluaisi takana olevan (typerästi käyttäytyneen) ihmisen ostokset itselleen niin, että joutuu ne maksamaan. Sen tajuaisin jos ne saisi ilmaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla