Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vit, lapoin ostoksia kassahihnalle ja perässä tuleva iski omiaan siihen sekaan??

Vierailija
25.02.2026 |

Lapoin ostoksia kassahihnalle. Ihan kesken kaiken, kun vielä puolet oli laittamatta hihnalle, takanani tuleva alkaa lappamaan omia ostoksiaan eikä laita edes välikapulaa. Työnsin hänen ostoksiaan taaksepäin kädellä "anteeksi, minulla on vielä kesken" sanoen, eikä mitään vaikutusta, sieltä ne hänen ostoksensa oli tulossa minun maksettavaksi! Laitoin siten toisella kädellä välikapulan ja samalla kädellä pidän sitä muurina edessä, kun toisella kädellä omia ostoksia laitan vielä hihnalle. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edessäni meni asiakas, jolla oli loppumattoman paljon ostoksia.  Kun hän sai ostoksensa ladottua, laitoin kapulan ja omat ostokseni siihen perään.  Sitten siirryin maksupäätteelle ja vetäisin bonuskortin.  Sieltä oli vieläkin tulossa hänen ostoksiaan, joten hänen bonuksensa olisivat tulleet minulle.  Onneksi tyttäreni huomasi.  Muuten olisi 120€:n ostoksista tullut bonukset minulle.  Pyysin anteeksi ja onneksi kassa sai peruutettua bonukset ja kirjattua ne oikealle asikkaalle.  Toinen asiakas ei sanonut juuri mitään.

Vierailija
22/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kauhia juttu! Nyt ap tarvitsee muutakin kuin vauvapalstalaisten terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauskaa jos noin kävisi. Antaisin latoa ja toteaisin että hän maksaa.

Vierailija
24/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi K-cittareilla itsepalvelukassa hälyttää satunnaistarkastuksen vasta sitten kun olen syöttänyt plussakortin, eli onko joku systeemi, että tälle nimenomaiselle tunnistetulle asiakkaalle tehdään nyt "satunnais" tarkastus? Luulisi että aito satunnaistarkastus tapahtuisi jo tuotteiden viivakoodilukemisen aikana tai jo heti aloittaessa?

Vierailija
25/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi samoin muutama vuosi sitten. Vanha nainen alkoi lappoa omia ostoksiaan. Sanoin hänelle, että älä laita niitä, kun minulla on omat ostokset vielä laittamatta. Mummeli siihen, että sinun pitää laittaa se kapula. No en kai nyt laita, kun on ostokset vielä nostamatta hihnalle. Ärsyttää, kun tällaiset muistisairaat sekoilevat.

Vierailija
26/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa asettua ihan päätyyn niin kukaan ei ylety lappamaan. 

Noin minä teen ja siirryn eteenpäin vasta kun olen ostokseni latonut ja laittanut kapulan.