Mitä vit, lapoin ostoksia kassahihnalle ja perässä tuleva iski omiaan siihen sekaan??
Lapoin ostoksia kassahihnalle. Ihan kesken kaiken, kun vielä puolet oli laittamatta hihnalle, takanani tuleva alkaa lappamaan omia ostoksiaan eikä laita edes välikapulaa. Työnsin hänen ostoksiaan taaksepäin kädellä "anteeksi, minulla on vielä kesken" sanoen, eikä mitään vaikutusta, sieltä ne hänen ostoksensa oli tulossa minun maksettavaksi! Laitoin siten toisella kädellä välikapulan ja samalla kädellä pidän sitä muurina edessä, kun toisella kädellä omia ostoksia laitan vielä hihnalle.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miten tyyppi reagoi?
Ei sanonut yhtään mitään. Jatkoi ostoksiensa tunkemista.
Ap
Miksi et huutanut KIAI ja tehnyt volttia ja näyttänyt miten kiertari onnistuu.
ihmiset ovat nykyään keskimäärin aika sekaisin valitettavasti, ihan sama missä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Noita mt potilaita on kaupat täysi.
Etenkin Lidleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyyppi reagoi?
Ei sanonut yhtään mitään. Jatkoi ostoksiensa tunkemista.
Ap
Ehkä se on näitä robotti ihmisiä jotka elävåt keskuudessamme mutta eivät reagoi mitenkään:D
Vierailija kirjoitti:
ihmiset ovat nykyään keskimäärin aika sekaisin valitettavasti, ihan sama missä liikkuu.
Huomattu, myös ihme möllöttäjiä ihan kuin joku on/off nappi joka kytkeytyy välillä pois välillä päälle, jos nappi off asennossa pysähtyy ihminen täysin ja jää töllöttämään tyhjä ilme kasvoilla.
Mitenkähän se meinasi ne omat ostokset kerätä sieltä sun ostosten seasta? Vai olisi pakannut kaikki sun ostokset siinä samalla?
Vierailija kirjoitti:
Miten kassa reagoi? Sanoisin kassalle että stoppaa hihnan
Kassakin vain katsoi, eikä sanonut mitään, vaikka mulla oli täysi työ pitää ne ostokset erillään ja vielä ääneen sanoin, että nämä ei sitten ole minun. Ehkä ei uskaltanut.
Ap
Mulle on käynyt samoin joskus ja kun huomautin, että mulla on vielä oatoksia kärryssä, niin muija alkoi v ittuilee. Onneksi on itsepalvelukassat, niin ei tarvii kestää ilkeitä ihmisiä. Ihmettelen vaan, miksi myyjä ei voi sanoa mitään sille tunkeutujalle.
Jos käyttää ostoskärryä, kannattaa mennä kärryn edellä siihen hihnan luokse. Kärry pitää perässä tulevat kauempana.
Mulle kävi noin kun joku vei ostoskärryt keskelle ja sieltä laittoi ostoksi. Vilkasin vaanettä liukuhihna tyhjä
Myyjä laittoi joskus toisen asiakkaan ostoksia tulemaan, vaikka mulla oli kesken ostosten latominen kassiin.
Mä olisin vaan antanut lappaa ostokset ja luovuttanut myös maksuvuoron.
Minullekin on käynyt ap:n kuvailemalla tavalla. En muista miten reagoin silloin, mutta seuraavan kerran annan latoa ostokset ja siirryn maksajan paikalta hihnan päähän ihan sujuvasti, ja jollei kassa mitenkään ostoksia erottele annan perässä tulevan maksaa kaikki ostokset, otan omani ja jos perässä tulijan ostoksissa on jotain mikä kiinnostaa otan nekin.
Jokainen pitäköön huolta omista ostoksistaan, miksi minun pitäisi huolehtia edeltävän asiakkaan, omien ostosten, ja vielä perässä olevan ostoksien maksajasta? 😁👍
Miten tyyppi reagoi?