Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokia Missio

30.01.2006 |

Oletteko käyneet tilaisuuksissa? Mitä piditte?

http://www.nokiamissio.com/

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tepsuttaja:

No, jos vielä väitetään kaiken raamatulla todistamiseni jälkeen, että kielilläpuhumisen lahjaa on ja esiintyy, niin sellaiset ihmiset kyllä vesittävät raamatun opetukset täysin.

En kyllä onnistunut näkemään ketjussa yhtään viestiä jossa olisit edes yrittänyt todistella Raamatulla tuota väitettä. Vaan eipä se kyllä Raamatulla onnistukaan. Kielillä puhuminen ei lakkaa ennen kuin Jumalan valtakunnassa, jossa ei muitakaan armolahjoja tarvita.

Nokian missiosta tuli dokumentti televisiosta, siellä lapset olivat peloissaan!

Nokia Missiossa oltiin eilen illalla viimeksi, ei näyttänyt lapsia pelottavan. Isommille on oma lastenohjelmansa alakerrassa, jos sinne haluavat mennä, muut ovat yläsalissa. Siellä niitä taaperoita juoksentelee ihan iloisena. Se dokumentti (ei niitä kai useampia ole tehty) oli muutaman vuoden takaa, ja illat näyttivät silloin olleen joissain suhteissa aika erilaisia kuin nyt. Esimerkiksi semmoinen " nauruherätysmeininki" näyttää hävinneen; siihen suhtaudun varauksella itsekin. Täydellistä herätystä/seurakuntaa/tms ei ole, koska siinä ovat aina osallisena vajavaiset ihmiset, mutta Raamattu käskee koetella kaiken ja pitää sen mikä on hyvää. Sitä periaatetta yritämme noudattaa, ja sillä periaatteella olemme kokeneet Nokia Mission meille hyväksi paikaksi. Samoin tuntuvat kokevan sadat muut ihmiset joka sunnuntai, sekä paikan päällä että netin välityksellä, ja myös television ja radion kautta.

Vierailija
42/51 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas sii ny pääseekö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian missiosta tuli dokumentti televisiosta, siellä lapset olivat peloissaan!

Tähän on pakko sanoa, että meidän kaksivuotias on monesti ylistyksen aikana osoittanut sormellaan ylös ja sanonut, " Enkeleitä" . Koskaan ei ole lapset pelänneet Jumalan läsnäolossa. Itseasiassa, parempaa paikaa ei ole, kuin Jumalan läsnäolo <3

Vierailija
44/51 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepsuttaja... ihailen että jaksat taistella tuulimyllyjä vastaan aina vaan, aikani joskus minäkin yritin tavalla jos toisella mutta huomasin sen turhaksi ja tuulen tavoitteluksi..

Tämä on juuri niin kuin päivän tekstissä oli 3. päivä...! Selasin pikaisesti tuon koko ketjun lävitse. Tähän on totuttu.

Voimia jaksaa, olen taustalla.

Vierailija
45/51 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuota AHTERIKESKUSTELUA enää jatka. En todellakaan siitä syystä, että kokisin itseni jotenkin hävinneeksi asiassa. Vaan sen vuoksi että se asia tietentahtoen koitetaan muuttaa joksikin toiseksi ja kyseenalaistetaan raamatun sanomaa.

Olen kuullut elämäni aikana jo monenmoista, en kyllä ihan pienistä hätkähdä. Jeesustakin kiusattiin ja pilkattiin totuudellisten sanojen vuoksi.

Mitä mieltä olisit, että laitettaisiinko päivän tekstin osia tänne vurollaan ja kommentoitaisiin niitä vurotellen?

Missäpäin suomea palvelet?

Minulla on etu toimia seurakunnassamme eteispalveliana, olen myös joskus tilienpalvelija veljen apuna. Tänään pitäisi yhden toisen veljen kanssa pitää näyte muistonviettokutsun käytöstä, vähän jännittää... Mutta eiköhän se siitä lutviudu.

Saan runsaasti harjoituspuheita ja muutamia kertoja on ollut etu toimia

ruullisen kertauksen lukijana palveluskoulussa.

Vierailija
46/51 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suullisen kertauksen lukijana... Vai oli joku pikkuunen nähny enkeleitä herätyskokuksessa. VOI ITKU JA HAMMASTEN KIRISTYS, sanon minä !!

Vierailija
47/51 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tepsuttaja:

Siis suullisen kertauksen lukijana... Vai oli joku pikkuunen nähny enkeleitä herätyskokuksessa. VOI ITKU JA HAMMASTEN KIRISTYS, sanon minä !!

Vierailija
48/51 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tepsuttaja:

Minä en tuota AHTERIKESKUSTELUA enää jatka. En todellakaan siitä syystä, että kokisin itseni jotenkin hävinneeksi asiassa. Vaan sen vuoksi että se asia tietentahtoen koitetaan muuttaa joksikin toiseksi ja kyseenalaistetaan raamatun sanomaa.

Olen kuullut elämäni aikana jo monenmoista, en kyllä ihan pienistä hätkähdä. Jeesustakin kiusattiin ja pilkattiin totuudellisten sanojen vuoksi.

Mitä mieltä olisit, että laitettaisiinko päivän tekstin osia tänne vurollaan ja kommentoitaisiin niitä vurotellen?

Missäpäin suomea palvelet?

Minulla on etu toimia seurakunnassamme eteispalveliana, olen myös joskus tilienpalvelija veljen apuna. Tänään pitäisi yhden toisen veljen kanssa pitää näyte muistonviettokutsun käytöstä, vähän jännittää... Mutta eiköhän se siitä lutviudu.

Saan runsaasti harjoituspuheita ja muutamia kertoja on ollut etu toimia

ruullisen kertauksen lukijana palveluskoulussa.

Suoriudut varmasti uusista vastuistasi hienosti... !

Mutta annan sinulle täällä kauan olleena neuvon, ei kannata lähteä väkisin vääntämään kenenkään kanssa, siitä tulee paha mieli kaikille ja herättää vain pahaa verta.

Mieti tarkasti kuinka asioita esität että ne ovat helposti ymmärrettäviä ja selkeitä. Itse käyn aika harvoin enää täällä, nytkin tulin tänne ihan vain vilkaisemaan, aika on lasten vuoksi hyvin rajallista.

On parempi että annamme tekstien olla itsellä, sillä se ei ole kaikkein viisain juttu, voi ärsyttää monia ja jopa loukata.

Paras että on asialinja, vastaat/vastaamme esitettyihin kysymyksiin ja muu saa olla. Tämä ei ole muuhun oikea paikka mielestäni.

Itse olen etelä-Suomessa.

Vierailija
49/51 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaan suunnan kristittynä vastaan Raamatun pohjalta. En siis seurakuntani opetuksen tai omien fiilisteni pohjalta.

Nokialla en henk. koht. ole käynyt, mutta tiedän suurinpiirtein homman. Raamattu sanoo, että koetelkaa henget. Kaikki henget!! Pyhä Henkikin kestää koettelemisen, koska Raamattu näin neuvoo.

Ihan varma en ole, mikä " henki" Nokian herätyksessä liikkuu. En kuitenkaan kähtisi " Jumalan hakumatkalle" Nokialle tai muuallekaan, sillä Jumala on ihan lähellä minua (ja sinua), vaikka kotona tai autiolla saarella, Henkensä kautta.

Raamattu puhuu myös seurakunna järjestyksestä, kielilläpuhumisesta ja profetoimisesta järjestyksessä. Raamattu ei siis tue kielillä huutamista yhteen ääneen, kaatuilua ja kiljumista. Niiden uskon olevan joko vääristä hengistä tai ihmisten sielullisuudesta (psykologiasta).

Ei usko ole vauhtia ja vaarallisia tilanteita -kokemusta, vaan hiljaista sydämen uskoa siihen, että jokainen joka huutaa avukseen Herran (Jeesuksen) nimeä, pelastuu. Huutaminen taas tarkoittaa joko ääneen huutamista tai sydämessään huutamista, avun pyytöä syntiongelmaamme.

Lapsi on voinut nähdä enkeleitä Nokiallakin, missäpä ei Jumala enkelipartioineen olisi? Kapakassakin enkeleitä on, sillä Jumala ei hylkää eikä jätä, vaikka olisimme syntiä tekemässä. Tämä on armoa isolla A:lla.

Vierailija
50/51 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaisin klo 17 alkaen. Tervetuloa mukaan:)

http://tampere.nokiamissio.fi/index.php?option=com_content&task=view&id…

Vierailija
51/51 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevulle:

Näyte meni hienosti ja sain siitä kiitosta, se kannusti minua tässä työssä..

Kun tarkemmin pohdin asiaa, tulin myös siihen tulokseen, että paras vaihtoehto on pitää ne tekstit itsellä, täällä saattaisi nousta jupakka niistä..

Muille:

Otan asiallisia ja lyhyehköjä kysymyksiä vastaan....

Sen vain sanon, että en ymmärrä tällaisten missio- tapahtumien logiiggaa!