Voi jumantsuikka että mulla on _idiootti_ mies!!! OV!
Meillä on 1v hääpäivä, tänään. Mies on jo jonkin aikaa vihjaillut miten aikoo muistaa " ihanaa vaimokultaansa" yllätyksellä sitten merkkipäivänä. Miehen puheitten ja hehkutuksen perusteella odotin vähintään kynttiläillallista, edes kotona ja jotain ihanaa seksihepenettä tai jotain korua tms. Romanttista yhdessäoloa ja muuta.
Jep. Mitäs sain?
Sauvasekoittimen. Siis voitteko kuvitella?? HEMMETIN SAUVASEKOITTIMEN!! 3in1, jopas soseuttaa, raastaa ja tekee vaikka mitä hienoa ja ihmeellistä. Ei jumalauta! Mä en edes ole mikään keittiöihminen, mä en tartte tuommosta, en ole edes koskaan ajatellut tuommosia olevan olemassakaan!! Ja nyt sitten rakas aviomieheni ostaa mulle semmosen 1-vuotishäälahjaksi!
Jo löytyy käyttöä sille, taidan tehdä munakokkelia sillä tänä iltana.
ARGH!
Kommentit (31)
keittiöpuolella. Kyllä miehet arvostavat hyvää ruokaa....ei pelkkä sekstaaminen ja hyvä ulkonäkö kanna, kun arki tulee eteen.
vaikka yleensä kaikenlaisesta muistamisesta olisikin kiitollinen.
Itse kerran odotin aamuyöstä miestäni kotiin Kreikan-matkalta, kovassa ikävässä tietenkin. Kuuntelin miehen matkajuttuja innoissani, kunnes hän antoi minulle tuliaiseni, sellaisen " elävän pesusienen" ! Ensin pelästyin sitä möykkyä ja heitin sen kauhuissani pois. Sitten mieheni kaivoi laukustaan suklaarasian, jonka hän oli ostanut naispuoliselle työkaverilleen (naisen omasta pynnöstä tosin). Siinä vaiheessa loukkaannuin toden teolla ja aloin itkeä: toiselle naiselle romanttisesti suklaata ja vaimolle niljakas pesusieni!
Kun ällistyneenä ihmettelin veljelle, mitä tämä oikein ajatteli, totesi vain tyttöystävän joskus maininnneen, että sellainen pitäisi hankkia...
Jooh, varmaan tuli tarpeeseen sitten.
Mikähän mieheni sitten on kun jättää syntymäpäiväni huomioimatta ja hehkuttaa " upeaa yllätystään" hääpäivälle -ja antaa prkleen vemputtimen?! Ihana aviomies? Upea, täydellinen Mies?
Joopa. Tulkaa mun puolesta hakemaan moinen simpanssi kotiinne, jos luolamiestä kaipaatte. Kaupan päälle saatte anopin Helvetistä. Siinä se vasta kuulkaa keittiöihme onkin, yhä edelleen soittelee kultapojulleen (= Miehelle) että tulisi kotiin syömään kun eukko on tehnyt Karjalanpaistia lounaaksi!
Hah.
ap
(jonka tekemisessä ei muuten kummempia kokin taitoja tarvita..Ainakaan jos verrataan anopin tekeleeseen)
ap
Ota tämä nyt ikimuistoisena lahjana ja jos ei mieheltä tämän kummempaa yllätystä tänä iltana tule (vaikka kuulostaisi siltä, että tämä on ensin vitsiosuus ja sitten tulee sitä romanttisempaa), niin käytä tätä hellästi ja harvoissa, valikoiduissa tilanteissa tehokkaaseen kuittailuun, niin seuraava lahja on sitten mieluisampi. Jos ei ole, niin pitää kuittailla rankemmin.
mikä lahja kannattaa miehen ostaa ;)
Mies on pankkialalla, ns. paremmissa hommissa (eli olettaisi että tilannetajua ym löytyy) ja kuinka muistaakaan vaimoaan...
Mutta osta sinä sitten miehellesi synttärilahjaksi jotain yhtä luovaa.
Tää on toisaalta niin huvittava juttu, mutta toisaalta aika kurja..
Etkä ole ap idiootti, lapsellinen etkä alkoholisti. =) Syystä suutuit miehellesi. =)
Jep, minähän se olen idiootti ja lapsellinen ja alkoholistikin vielä kaiken hyvän lisäksi.
Mikähän mieheni sitten on kun jättää syntymäpäiväni huomioimatta ja hehkuttaa " upeaa yllätystään" hääpäivälle -ja antaa prkleen vemputtimen?! Ihana aviomies? Upea, täydellinen Mies?
Joopa. Tulkaa mun puolesta hakemaan moinen simpanssi kotiinne, jos luolamiestä kaipaatte. Kaupan päälle saatte anopin Helvetistä. Siinä se vasta kuulkaa keittiöihme onkin, yhä edelleen soittelee kultapojulleen (= Miehelle) että tulisi kotiin syömään kun eukko on tehnyt Karjalanpaistia lounaaksi!
Hah.
Tuo sauvasekoitin on varmasti joku tsoukki ja kohta tulee se oikea lahja! Ja jos ei tulekaan, niin...on se aika hassu mies sulla;)