Rimming?
Tänään yritin varovaisesti ehdottaa vaimolleni että kiusoittelisin hänen takapuoltaan kielelläni, mutta hän kieltäytyi aika jyrkästi (ei yllätys)
Ikävää, olen kokeillut sitä aikaisemmin (naisen kanssa joka siitä piti) ja minusta ajatus kiehtoo edelleen (kylvyn tai suihkun jälkeen tietenkin)
Kuka teistä tästä tykkää, ja mikä on paras tapa tehdä se?
Kommentit (62)
...kun ensimmäisen kerran nuolin hänen takapuoltaan kun hän oli sivuttain makuulla niin että hän näki mitä tein! Nautinto oli molemminpuoleinen ja fantastisen ihana osa kokonaisuutta!
SE on erittäin nautinnollista puolin ja toisin. Pitäkää estonne ja ennakkoluulonne, meidän suhteessa ei vierasteta mitään mikä hyvältä tuntuu. Miehillä on usein ihme "homofobia", ihan kuin se, että tykkää pepun stimuloimisesta kenestäkään homoa teksi. Ja kun itse nuolen naiseni peppureikää se kiihottaa itseäni valtavasti ja johtaa usein rajuun peppupanoon ja orgasmi on silloin todella raju!
Itse olen vaimoa kutitellut sieltä kun ensin olen saanut hänet nostettua etupuolen kautta hurmokseen - sisään en ole kielellä kuitenkaan vielä päässyt, sormilla, kalulla ja kaalimadolla kylläkin ( mut harvoin tällästä kattausta). Edettävä pikku hiljaa... peppu leikit on minusta kuitenkin ihan kuuminta hottia!
Itse olen saanut ennen vaimoa rimminkiä naiselta ja mieheltä, sekä ihan dildoa, sormia ja kalua. Tykkään ihan älyttömästi. Voi kunpa vielä vaimokin heräisi sitä joskus minulle antamaan. Meillä kuitenkin niin arka ilmapiiri ja heikko keskusteluyhteys ettei sellaista voi pyytää, hän siis verrattaen epävarma ja aloitekyvytön. Seksissä siis tehdään sitä mitä minä ehdotan ja siis mistä hän tykkää. Ei mikään ihan unelmatilanne. Muttei ihan huonokaan.
Niin ja juu, olen vahvasti bi-henkinen, en kuitenkaan homo koska naiset kiinnostaa enemmän...
Mieheni karvaisen perseen nuoleminen ei todellakaan houkuta. Olisi kuin lykkäisi kielensä tuuheaan pullasutiin.
Mä ainakin sheivaan perseeni, on helpompi nuolla.
Peppureikä maistuu kyllä... salmiakilta.. vai liekö mun maistamat vaan olleet niin herkkuja?
Man kirjoitti:
Peppureikä maistuu kyllä... salmiakilta.. vai liekö mun maistamat vaan olleet niin herkkuja?
Olen nuollut yhden naisen peppureikää, ja hikisenä siinä oli juustoinen maku.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni karvaisen perseen nuoleminen ei todellakaan houkuta. Olisi kuin lykkäisi kielensä tuuheaan pullasutiin.
Kaverin kanssa kerran kännissä ja läpällä vähän testattiin ja olihan tämä mukava hommoo. Ei kerta tai pari homoksi tee ihan vaan rohkeesti kokeilemaan eikä raskauden uhkaakaan ole ilmassa, kuten naisten kanssa vehdatessa.
Jos nainen haluaa pyytää sitä mieheltä, olisiko hyvä sanoa kesken römpsänlutkutuksen: "Saat nuolla mua ihan mistä sä vaan haluat" tai "Muista sit, et mussa ei oo paikkaa, mistä sä et sais nuolla" tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa pyytää sitä mieheltä, olisiko hyvä sanoa ...
Sano vain: "Nuole mun pyllyä". Toimii
Uskomattoman upea kokemus, kun nainen nuolee peppureikää, hieroo penistä ja kiveksiä hellästi samalla. Lopuksi painaa sormen tai kaksi peppuuni ja ottaa peniksen suuhunsa. Mahtavalta tuntuvan pepun sormettaminen ja kalun imeminen samanaikaisesti saa aikaiseksi parhaan ja voimakkaimman orgasmin ikinä. Lopuksi vielä peniksen nuoleminen, hellä imeminen, kunnes taas kovana... sitten saa nainen sellaiset kyydit, ettei varmasti ole vähään aikaan saanut.
Se on mielenkiintoista, että naiset ottavat vastaan, mutta eivät itse ole valmiita mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Se on mielenkiintoista, että naiset ottavat vastaan, mutta eivät itse ole valmiita mihinkään.
Saanko panna sua perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
😂
Sitä se kyllä on :D
Loukkaantuskohan mies jos kesken kaiken pyytää käymään sheivaamassa? Vai tuntuuko se sänki ikävämmältä? 🤔 Kun ei noita ikinä ennustaa voi milloin tekee mieli.
Oon paria miestä nuollut sieltä ja aika pöheikkö tosiaan, ei siinä meinaa kieli löytää oikeaa kohtaa.
Sormettaminen ja paneminen on ihan jees, vaikka tuntuihan se itsestä ainakin alkuun nurinkuriselta kun mies on vatsallaan ja itse takana tai selällään levittää jalat mun olkapäille.
Parasta olisi kun saisi rimminkiä ja suihinoton samaan aikaan. Tarvitsisi kaksi naista, joten ei taida tapahtua. Olisi taivaallista tosin.
Vierailija kirjoitti:
Mies nauttii täysillä kun nuolee tai sormettaa sieltä, mutta ei siitä pöheiköstä oikeasti meinaa löytää oikeaa paikkaa 😬
Olis itsestäkin kivaa tuottaa nautintoa toiselle, mutta kun en löydä oikeita paikkoja!
Ihan kun häntä ois.
Mies nuolee pyllyrikääni useinkin ja työntää kieltään sinne. Tuntuu äärimmäisen hyvältä! Ja vielä, kun samalla hänen sormensa liikkuvat sisälläni ja/tai klitoriksella, niin saan nopeasti
Joskus mieskin innostuu sheivaamaan peppunsa (joskus myös autan sheivaamisessa) ja silloin teen miehelle samoin. Nuolen peppurikää ja runkkaan samalla. Olen sanonut hänelle, että mielelläni nuolen hänen peppuaan, mutta liika karvoitus tosiaankin suorastaan haittaa sitä. Tuntuu, ettei kielellä pääse lähellekään itse reikää, kun karvoja on niin paljon. Jos miehet siis haluatte naisenne "rimmaavan" teitä, ajelkaa peppunne. Nainen voi auttaa - se on ihanaa esileikkiä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi kun saisi rimminkiä ja suihinoton samaan aikaan. Tarvitsisi kaksi naista, joten ei taida tapahtua. Olisi taivaallista tosin.
Käyhän siihen mieskin.
Kyllä tuo on niin kiihottavaa, kun saa edes nuolla naista peppureiästä niin alkaa vapisemaan :)