Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset kirjota tinderissä ja kysy mitää?

Vierailija
24.02.2026 |

Ihan outoa tulee osuma ja sitten ihmettelen kun ei ole ees naiset kiinnostuneita, eivät kysy mitää ja vastaakkaa jopa sit vaa ajattelen no en roiku perässä ja unohdan.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, kirjoitatko Tinderissä samaan tapaan kuin tuossa aloituksessasi? Suoraan sanoen, kirjoitustyylistäsi ja ulosannistasi saa huonon vaikutelman. Hieman kuin lapsi/teini-ikäinen kirjoittaisi.

Ilmaise itseäsi selkeämmin, käytä välimerkkejä. Muotoile tekstisi siten, ettei se ole vain yhtä pitkää pötköä. Jos et osaa tätä niin opettele.

Ehkä sitten saat enemmän vastauksia, kun annat itsestäsi paremman vaikutelman.

AP:n lyhyessä aloitusviestissä oli kahdeksan kirjoitusvirhettä. Tämä on varmasti yksi syy, miksi naiset eivät vastaa sinulle Tinderissä. Kannattaa panostaa oikeinkirjoitukseen.

kirjota kirjoita

tinderissä Tinderissä

mitää mitään

ees edes

mitää mitään

vastaakkaa vastaakaan

sit sitten

vaa vaan

Vierailija
62/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei. Naiset ajattelevat tuolla tavalla. Miehenä vedän oikealle ehkä 10/100. Esim todella harva nainen jolla on pelkät kuvat ilman minkäänlaista esittelytekstiä pääsee oikealle. Yleensä se on juuri merkki siitä että ei ole mitään sanottavaa miehelle missään vaiheessa"

Menin deittisovellukseen, ja ehkä muutamassa minuutissa tuli se päälle sata tykkäystä.

Vähän veikkaan, ettei kyseessä nyt ollut niin yliluonnollisen viehättävä ulkonäköni, tai äärimmäisen hienoksi hiottu esittelyteksti.

Ja joo, lainaus ei taas toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ni mulla on jokin lukihäiriö tai jokin ei voi mitään

Vierailija
64/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluaa täydellistä miestä kun eivät ole itsekkään?

Vierailija
65/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole teini ikäinen olen 40 v

Vierailija
66/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla työttömyyttä masennusta ovat lihavia, miten ne kelpaa?

Vierailija
67/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut apua tähän? Yleensä naiset pitävät miehistä, jotka yrittävät aktiivisesti parantaa ongelmiaan ja kehittää itseään. Lukihäiriöissä ei ole mitään hävettävää, mutta se, että ongelma jätetään hoitamatta, ei kerro oikein hyvää miehestä, vaan antaa saamattoman vaikutelman, mikä taas ei ole erityisen viehättävä ominaisuus.

Vierailija
68/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LUE kirjoja! Se auttaa hahmottamaan millaista selkeän tekstin tulee olla. Se kasvattaa sanavarastoasi ja parantaa yleissivistystäsi. Välttelemällä lukemista vain pahennat tilannettasi.

Miksi kieltäydyt tekemästä mitään tilanteesi parantamiseksi?

Vierailija
69/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen kuuluu kuitenkin parantaa kummankin osapuolen elämänlaatua, jotta siihen kannattaa ryhtyä. Miten naisen elämä paranee sinun kanssa suhteessa ollessa? Miksi tekee sinusta paremman kumppaniehdokkaan kuin joku muu mies olisi tai miten hänen elämänsä kohenisi sinkkuuteen verrattuna?

Vierailija
70/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen kuuluu kuitenkin parantaa kummankin osapuolen elämänlaatua, jotta siihen kannattaa ryhtyä. Miten naisen elämä paranee sinun kanssa suhteessa ollessa? Miksi tekee sinusta paremman kumppaniehdokkaan kuin joku muu mies olisi tai miten hänen elämänsä kohenisi sinkkuuteen verrattuna?

Olen silti ja silti nuorempana seurustellut.

Vierailija
71/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LUE kirjoja! Se auttaa hahmottamaan millaista selkeän tekstin tulee olla. Se kasvattaa sanavarastoasi ja parantaa yleissivistystäsi. Välttelemällä lukemista vain pahennat tilannettasi.

Miksi kieltäydyt tekemästä mitään tilanteesi parantamiseksi?

Ei kiinnosta kirjat. Harmi kun en tajua

Vierailija
72/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt tinderiä 6 vuoteen.

Koska täällä kirjoittelet niin ei ehkä kannata sinunkaan. Algoritmi vertailee sinua muihin miehiin, ja naisiin. Jos profiilisi saa tarpeeksi mätsejä naisilta jotka saa eniten mätsejä, niin sinua näytetään useammalle pakan kärkipäässä. Jos ei, vajoat pakassa alaspäin. 

Ne jotka sitten saa paljon mätsejä, saa paljon mätsejä muiltakin, jolloin olet x/XXX jotka pistää viestiä samalla henkilölle. Mitäs taikatemppuja keksit että erotut tästä joukosta?

Tervetuloa salille, kaveri.

Vierailija
73/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on 50 moimitäkuuluu odottamassa niin vastaan niille jotka on kiinnostavia ja poistan ne joilla ei oo asiaa ja osan moikkaajista. Ja ne joilla on kuvissa iso kala, moottoripyörä tai auto.

Vierailija
74/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei he kysy muissakaan treffi alustoilla. Odottavat miesten yhteyden ottoa josta valitsevat. Kaikille ei vastata yhtään mitään

Kyllä. Ja kun 99% naisista ovat valinneet ne samat kiinnostavat miehet, näiden miesten on aika alkaa perkaamaan saalista. Kuka ghostataan, ketä voitaisiin käydä panemassa, kuka voisi olla varalla, kenen kanssa jutellaan huvin vuoksi, ja olisiko joukossa "vaimomatskua" - jos sellaista ollaan ylipäätään hakemassa.
Sitten naiset tulkitsevat, että kävipä huono tuuri ja varmaan se mies pelästyi kuin olit niin kaunis ja itsevarma ja älykäs -> tykkäystä seuraavalle komealle miehelle jolta et tule saamaan parisuhdetta.

Vierailija
75/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kirjat. Harmi kun en tajua

Joten valitset mieluummin ikuisen ruikuttamisen. Ymmärrät kai, että se on sitten ihan oma valintasi, ja mikään ei tule muuttumaan.

Vierailija
76/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, samiksia ollaan! Eivät mitkään naiset minustakaan kiinnostu ikinä.  Raskasta on; en tiedä, miten jaksaisin eteenpäin. Lyön sitäpaitsi vetoa, että olen sinua vähintään miljoona kertaa epäkiinnostavampi, kun ei ole näköä eikä työtä, mutta velkaa ja ihottumaa kyllä.

Vierailija
77/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderit ja muut on ajantuhlausta. Vaikka jonkun löytäisi sieltä, löydät vain hajalla olevan ihmisen joka tuhlaa sinun aikaasi ja mahdollisuutesi löytää sen oikean.

Henkilökohtaisesti pysyn kaukana kaikista deitti appeistä. Löydän jonkun irl tai sitten nautin omasta elämästä yksin.

Vierailija
78/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderit ja muut on ajantuhlausta. Vaikka jonkun löytäisi sieltä, löydät vain hajalla olevan ihmisen joka tuhlaa sinun aikaasi ja mahdollisuutesi löytää sen oikean.

Henkilökohtaisesti pysyn kaukana kaikista deitti appeistä. Löydän jonkun irl tai sitten nautin omasta elämästä yksin.

Vasta juteltiin työkavereiden kanssa. 7/10 miehestä oli löytänyt kumppaninsa juuri tinderistä. Yleisesti oltiin sitä mieltä että tinderistä kyllä löytyy.

Vierailija
79/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin väsynyt toimimaan haastattelijana. Sama toistuu: mies on kiinnostunut, kertoo sen, kertoo itsestään diipadaapaa, on iloinen, kun jaksan alkuun ylläpitää yksipuolisesti keskustelua kyselemällä ja kertomalla. Ja niin se jatkuu: ei mitään kiinnostusta minua kohtaan, ei halua tietää minusta mitään, vain vastailua. 

Kiitän kohteliaasti haastattelusta ja poistan mätsin.

Vierailija
80/81 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin suoraa naiselle miksi et kerro rehellisesti miksei kiinnosta. Hän poisti mut. Tollasia naiset on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän