Miksei naiset kirjota tinderissä ja kysy mitää?
Ihan outoa tulee osuma ja sitten ihmettelen kun ei ole ees naiset kiinnostuneita, eivät kysy mitää ja vastaakkaa jopa sit vaa ajattelen no en roiku perässä ja unohdan.
Kommentit (69)
Ei sua allu kiinnostele lihavat, kireäfarkkuiset naiset, mistä aina täällä puhut.Tyytyisit kyllä heihin, kun et saa tavoittelemaasi hoikkaa parikymppistä. Ei kukaan nainen halua parisuhteeseen miehen kanssa, joka vaan tyytyneet kohtaloonsa. Nainen haluaa olla parisuhteessaan haluttu ja arvostettu. Se on hyvän parisuhteen perusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei he kysy muissakaan treffi alustoilla. Odottavat miesten yhteyden ottoa josta valitsevat. Kaikille ei vastata yhtään mitään
Koska
A) Naiset, joista sinä olet kiinnostunut, eli nuoret ja launiit naiset saavat niitä yhteydenottoja sadoilta miehiltä
B) Koska muut miehet ovat aktiivisia, koska he tajuavat, että noille kohdassa A mainituille naisille riittää satoja tarjokkaita miehistä, ja saadakseen edes jotain huomiota, on pakko olla aktiivinen
C) Koska naisten ei tarvitse olla
D) Koska et ole riittävän kiinnostava ja aktiivinen itse
E) Koska naisten ei kannata olla kenen tahansa kanssa aktiivinen, koska saat pahimmassa tapauksessa jankuttavan, takertuvan stalkkerin perääsi
F) Koska 99% miehistä profiilit ja kommunikointi on tylsää, näkymätöntä, persoonatonta, joka ei herätä naisissa mitään kiinnostusta
E) Koska naisilla on muukin elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo mikään sukupuolijuttu. Vaikka tulee matcheja niin ei ne miehetkään edes aloita keskustelua. Siellä sitten töllötellään kaikessa hiljaisuudessa niitä matcheja ja mietitään et onks ne tyypit niiden takana edes hengissä :D Tosin aikuisena naisena laitan kyllä välillä itsekin sen ekan viestin!
Kumpi tässä tilanteessa on ollut se jonka tykkäyksestä mätsi tuli? Jos se oli nainen niin tottakai jään miehenä odottaa kirjoittaako. Jos ei nii poistan parin päivän sisällä.
Mitä?!? Onks joku sellainen sääntö? Senkö takia miehet ei oo kirjoittaneet mitään jos ne on eka tykänneet ja sitten minä. Luulin että ennemmin sen ekan tykkäyksen tehnyt aloittaa keskustelun!
Oletko vähän vajaa? Tottakai se jonka tykkäyksestä kilahtaa mätsi ottaa yhteyttä. Kuulutko niihin jotka juttelun hiljennettyäkin ajattelet että kiinnostus loppui? Kait ymmärrät että sekin on molempien asia että juttu jatkuu. Miksi ihmeessä mies jahtasi sua kuin kissa hiirtä, mutta ei toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo mikään sukupuolijuttu. Vaikka tulee matcheja niin ei ne miehetkään edes aloita keskustelua. Siellä sitten töllötellään kaikessa hiljaisuudessa niitä matcheja ja mietitään et onks ne tyypit niiden takana edes hengissä :D Tosin aikuisena naisena laitan kyllä välillä itsekin sen ekan viestin!
Kumpi tässä tilanteessa on ollut se jonka tykkäyksestä mätsi tuli? Jos se oli nainen niin tottakai jään miehenä odottaa kirjoittaako. Jos ei nii poistan parin päivän sisällä.
Mitä?!? Onks joku sellainen sääntö? Senkö takia miehet ei oo kirjoittaneet mitään jos ne on eka tykänneet ja sitten minä. Luulin että ennemmin sen ekan tykkäyksen tehnyt aloittaa keskustelun!
Oletko vähän vajaa?
En ole vajaa vaan uusi Tinderissä. Luulen silti ettei yleispätevää sääntöä ole.
Vierailija kirjoitti:
"Harvinaista herkkua, siis se, että naiset täällä rohkaisee miehiä. Itellä samaa tapimusta kannustaa muita ja siitäpä sain ajatuksen, että voidaanko tehdä jotakin omalle rakkauelämällesi yhdessä ehkä. Kokeiltaisiin saataisiinko se kuntoon :P
Tj50"
Kiitos, voisipa tehdä mutten halua avata tilannetta täällä :) Kiitos tarjouksesta anyway, se kuulosti oikein houkuttelevalta! :D N
Ei hitossa täällä tietenkään, mutta siirrytään sivummalle pois parantamaan maailmaa yhdessä :)
Siksi että (kauniilla) naisella on vaikka jo 120 muuta osumaa. Jos ollut vain yhden illan Tinderissä ja aluksi ei tajunnut karsia kovin ketä swaippasi. Niin jonossa on hurja määrä miehiä. Kukaan ei sieltä erotu eikä nouse joukosta jos mies itse ei aloita kiinnostavasti! Nainen uupuu jo ajatukseen seulomisesta. Tämä mun kokemus.
Vasta jos joku kirjoitti jtn älykästä ja mukavaa, edes jatkoin keskusteluun.
Valtava karsimistyö! Uuvuttava.
Joo ei jaksa tinderiä. Menee vain hermot.
Minua naiset kehuu mutta eivät sitten kuitenkaan kiinnostu
Jos miehen viestit ovat täynnä kirjoitusvirheitä ja hänen kommunikaatiotaitonsa ovat heikot, moni nainen jättää vastaamatta. Sen sijaan huolellisesti kirjoittava mies antaa itsestään älykkään vaikutelman, mikä lisää vastaamisen todennäköisyyttä.
Se on miehen tehtävä ylläpitää keskustelua ja yhteyden pitoa. Eihän nainen voi muuten kokea olevansa haluttu jos nainen alentuu ottamaan mieheen yhteyttä. Ja sitä paitsi eihän nainen voi millään muistaa mitä on sanonut mille miehelle niin parempi vaan että mies ylläpitää sitä keskustelua ettei nainen vahingossa paljasta pyörittävänsä useaa miestä saman aikaisesti muistamalla väärin mitä ja mistä on keksustellut
Siellä monet tykkää vaan pelata sitä pelinä eli tulee hyvä mieli kun tulee paljon tykkäyksiä. Mut ei välttämättä edes etitä mitään akyiivisesti ja sitku 1 nainen saa 1000 tykkäystä eri miehiltä niin aika tuuri pitäs käydä että se sun kanssa jaksais jutella kun on noin paljon muita miehiä jotka myös on hakemassa siltä huomiota ja viestittelyseuraa.
Eti seuraa jollain toisella tavalla jos ei siellä tärppää. Voithan sä sitä välillä kokeilla mutta älä jätä tinderiä ainoaksi keinoksi miten löytää kumppani tai no mitä seuraa sä edes etsit?
AP, kirjoitatko Tinderissä samaan tapaan kuin tuossa aloituksessasi? Suoraan sanoen, kirjoitustyylistäsi ja ulosannistasi saa huonon vaikutelman. Hieman kuin lapsi/teini-ikäinen kirjoittaisi.
Ilmaise itseäsi selkeämmin, käytä välimerkkejä. Muotoile tekstisi siten, ettei se ole vain yhtä pitkää pötköä. Jos et osaa tätä niin opettele.
Ehkä sitten saat enemmän vastauksia, kun annat itsestäsi paremman vaikutelman.
Jos haluat houkuttaa parittelukumppaneita niin laita perse pystyyn ja maalaa se punaiseksi niinkuin punapersepaviaani NAARAAT tekevät - tämä houkuttelee koiraita. Naaraita en osaa sanoa miten houkutella, ei sitä kai mikään nisäkäs tee vaan nisäkäskoiraat jahtaavat naaraita. Linnuilla koiraat järjestävät julkisia tappeluita ja tanssiesityksiä houkutellakseen naaraita. Eli mitä näistä viettelykeinoista olet tehnyt? Vai luuletko, että mätänevä ruhosi sellaisenaan houkuttaa naarasta pilaamaan oman perimänsä ja kehonsa sinun siemenelläsi? Mietipä uudestaan
No ilmeisesti sen miehen viestit eivät ole erityisen kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Se on miehen tehtävä ylläpitää keskustelua ja yhteyden pitoa. Eihän nainen voi muuten kokea olevansa haluttu jos nainen alentuu ottamaan mieheen yhteyttä. Ja sitä paitsi eihän nainen voi millään muistaa mitä on sanonut mille miehelle niin parempi vaan että mies ylläpitää sitä keskustelua ettei nainen vahingossa paljasta pyörittävänsä useaa miestä saman aikaisesti muistamalla väärin mitä ja mistä on keksustellut
Sama toisinpäin. Itse ajattelen ihan samalla tavalla mutta toisinpäin ja olen mies. Olen myöskin huomannut että mitä haastavampi olen naiselle ja nainen minulle sitä pidemmälle edetään. Yleensä ne naiset jotka eivät ole aktiivisia jäävät helposti ilman sitä miehen yhteydenottoa, koska kyllä niitä kiinnostavempiakin on. Jos esimerkiksi 70/100 naisesta kysyttäessä kehuu nimenomaan miehen profiilia syyksi tykätä niin mies on silloin aika kysytty ja moni muukin sen on huomannut. Ei sellaisena miehenä tarvitse olla se aktiivinen osapuoli ollenkaan.
Hieman kuin lapsi/teini-ikäinen kirjoittaisi.
Siis mies, joka kärsii samaan aikaan aloitekyvyttömästä lapsellisuudesta, prinsessasyndroomasta JA machoudesta. Kaikki ihmisyyden huonot puolet samassa paketissa. Mm-mm-mm aijaijaiajaijai mikä namupala kyll kiinnostaa nyt olla aktiivinen tällaista herrasmieskultakimpaletta kohtaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama toisinpäin. Itse ajattelen ihan samalla tavalla mutta toisinpäin ja olen mies. Olen myöskin huomannut että mitä haastavampi olen naiselle ja nainen minulle sitä pidemmälle edetään. Yleensä ne naiset jotka eivät ole aktiivisia jäävät helposti ilman sitä miehen yhteydenottoa, koska kyllä niitä kiinnostavempiakin on. Jos esimerkiksi 70/100 naisesta kysyttäessä kehuu nimenomaan miehen profiilia syyksi tykätä niin mies on silloin aika k
Kukaan laatunainen ei jahtaa miestä, naisessa on vikaa jos ottaa maskuliinisen roolin suhteessa ihan siitä huolimatta kuinka arvokas ja haluttava mies kumppanina olisi. Jos nainen joutuu kantamaan suhteessa palleja niin paraskaan mies ei ole wörtti. Sori siitä
Millainen ap:n pitäisi olla miehille, että he kiinnostuisivat noin kaverimielessä? Rento, hyvä huulenheittäjä, urheilullinen?
Vierailija kirjoitti:
Siksi että (kauniilla) naisella on vaikka jo 120 muuta osumaa. Jos ollut vain yhden illan Tinderissä ja aluksi ei tajunnut karsia kovin ketä swaippasi. Niin jonossa on hurja määrä miehiä. Kukaan ei sieltä erotu eikä nouse joukosta jos mies itse ei aloita kiinnostavasti! Nainen uupuu jo ajatukseen seulomisesta. Tämä mun kokemus.
Vasta jos joku kirjoitti jtn älykästä ja mukavaa, edes jatkoin keskusteluun.
Valtava karsimistyö! Uuvuttava.
Heh, kauniilla naisella on yleensä tuhansia ellei kymmeniätuhansia osumia. Näin ainakin itsellä, enkä ole edes mitään miss suomi tasoa. Nykyään olen tehnyt profiilistani tarkoituksella vittumaisen, sillä en jaksa tuota roskavyöryä mitä miehet tuottavat, jos näyttää heille parhaan puolensa
Eihän ne mihinkään katoa. Valkkaavat parhaan ja vastaavat sille.