Miksei naiset kirjota tinderissä ja kysy mitää?
Ihan outoa tulee osuma ja sitten ihmettelen kun ei ole ees naiset kiinnostuneita, eivät kysy mitää ja vastaakkaa jopa sit vaa ajattelen no en roiku perässä ja unohdan.
Kommentit (69)
Ei he kysy muissakaan treffi alustoilla. Odottavat miesten yhteyden ottoa josta valitsevat. Kaikille ei vastata yhtään mitään
Koska naiset ovat passiivisia. Sitten ihmettelevät mihin miehet katoavat.
Onko ulkomailla tinderissä sama homma, että sielläkin naiset ovat mykkiä?
Tj50
ei niiden tarvitse. naisten elämä on niin helppoa, että valitsevat satojen saamiensa aloitusten joukosta jännimmät
PerusIncel MTA:n mälliratti AP:n avautuminen osa 1488 pelkästään tähän päivään.
Vierailija kirjoitti:
ei niiden tarvitse. naisten elämä on niin helppoa, että valitsevat satojen saamiensa aloitusten joukosta jännimmät
Lässyn lässyn.
Koska miehet tykkäävät kaikista naisista niin en oleta, että he olisivat oikeasti kiinnostuneita minusta elleivät aloita keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Onko ulkomailla tinderissä sama homma, että sielläkin naiset ovat mykkiä?
Tj50
Ei käsittääkseni ihan yhtämykkiä ole
Vierailija kirjoitti:
Näin ajattelee moni nainen siinäkin asiassa ettei profiilissa ole kuin pelkät kuvat. Sitten kuitenkin valittaa ettei löydy niitä kunnon miehiä. Kannattaisiko kirjoittaa se esittelyteksti niin ne kunnon miehetkin tykkäilisivät. Ei 99+ tykkäystä tarkoita että läheskään kaikki tykkäsivät.
Vierailija kirjoitti:
Ei he kysy muissakaan treffi alustoilla. Odottavat miesten yhteyden ottoa josta valitsevat. Kaikille ei vastata yhtään mitään
Kerran olen saanut vastauksen aloittamaani naisen kanssa aloittamaani keskusteluun, mutta sekin kuivui nopeasti kasaan. Naisten aloittamat keskustelut ovat johtaneet joskus jopa seurusteluun.
En todellakaan osaa kirjoittaa mielenkiintoista avausreplaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Juu sen uskon.
Kyl mua ainaski kiinnosti 1 nainen tuli kaunis nainen vastaan ja osuma, mut huomasin nopeasti ettei hän ole minusta kiinnostunut annoin jo olla.
Ei tää oo mikään sukupuolijuttu. Vaikka tulee matcheja niin ei ne miehetkään edes aloita keskustelua. Siellä sitten töllötellään kaikessa hiljaisuudessa niitä matcheja ja mietitään et onks ne tyypit niiden takana edes hengissä :D Tosin aikuisena naisena laitan kyllä välillä itsekin sen ekan viestin!
Parempi se olla yksin ja unohtaa naiset, ei ne koskaa kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo mikään sukupuolijuttu. Vaikka tulee matcheja niin ei ne miehetkään edes aloita keskustelua. Siellä sitten töllötellään kaikessa hiljaisuudessa niitä matcheja ja mietitään et onks ne tyypit niiden takana edes hengissä :D Tosin aikuisena naisena laitan kyllä välillä itsekin sen ekan viestin!
Minä otin naiseen yhteyttä kaunis ja kiinnosti, no nainen on varmaa 1 kerran kysynyt jotain, nyt ei sitten vastaa. unohdan
Vierailija kirjoitti:
Tai voit nostaa kiinnostavuuttasi sillä että kiinnostut itse omasta elämästäsi. All in vai miten se meni. Treenaa, nuku riittävästi, lue, syö hyvin, huolehdi hyvinvoinnista, hakeudu erilaisten ihmisten seuraan, inspiroidu, tutki, kokeile ja innostu. Vaikkei heti löytyisi sitä kumppania niin löydät ainakin itsestäsi uusia puolia. If nothing changes, nothing changes. N
Menee oikeesti niin hermot naisten touhuihin ettei enää jaksa ees kiinnostua kestään. Yksin elämä on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voit nostaa kiinnostavuuttasi sillä että kiinnostut itse omasta elämästäsi. All in vai miten se meni. Treenaa, nuku riittävästi, lue, syö hyvin, huolehdi hyvinvoinnista, hakeudu erilaisten ihmisten seuraan, inspiroidu, tutki, kokeile ja innostu. Vaikkei heti löytyisi sitä kumppania niin löydät ainakin itsestäsi uusia puolia. If nothing changes, nothing changes. N
Käyn kahviloissa käyn töissä, alotin salin, kehitän itseäni, olen lihava mitä sitten, haluan laihtua, kaikki on ok, naisille ei vain riitä tälläinen mies pitäs kai olla jotain juttuja muttakun ei valitettavasti ole ja ei tule koskaan olemaankaan, rahaa ei ole, on paljon velkaa yli 40 k.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pitäs olla komeampi, laihempi, treenata enempi, parempi palkka, sitten ehkä voisi löytyä, ei tule koskaan olemaan hyvää palkkaa ja velkaakin on vielä 10 v ainaski.
Jaaha, eikö edellinen ketjusi tuottanutkaan tulosta?