Miksei naiset kirjota tinderissä ja kysy mitää?
Ihan outoa tulee osuma ja sitten ihmettelen kun ei ole ees naiset kiinnostuneita, eivät kysy mitää ja vastaakkaa jopa sit vaa ajattelen no en roiku perässä ja unohdan.
Kommentit (162)
Akkojen on silellä turha roikkua. Pelkkää uteliaisuutta ja testaamista. Äijät kans sieltä veke!
Miksi sitten nuorempana kelpasin?
Et siis vain halua uskoa, vaikka naiset täällä rivissä kaikki sanovat samaa. Kirjoitustyylisi ja ulosantisi karkottaa naiset.
Ehkä tapasit nuorempana naisia baarissa, molemmat osapuolet kännissä. Se on täysin erilaista silloin nuorena kun sekoillaan. Ne ajat eivät tule sinulle palaamaan.
Mikset sä laita mitään? Olet mies, sulla on ne testot ja p*llit. Lakkaa olemasta prinsessa. Kyllä biologian lait on sekasin.
Et siis vain halua uskoa, vaikka naiset täällä rivissä kaikki sanovat samaa. Kirjoitustyylisi ja ulosantisi karkottaa naiset.
Ehkä tapasit nuorempana naisia baarissa, molemmat osapuolet kännissä. Se on täysin erilaista silloin nuorena kun sekoillaan. Ne ajat eivät tule sinulle palaamaan.
Pakko keksiä jotain muuta elämään kun naiset.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä työttömätkin miehet eivät kelpaa naisille. Mulla sentää 2 työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllå mä nyt sen tiedän. No ei kaikki naisetkaa kelpaa. Mennää näillä.
Velka ja kaljamaha ei haittaa mitään. Alkoholin ymmärrän.
Rupeen kåymään salilla ja laihdutan.
En kyllä ruma ole. Pukeudun siististi ja käyn parturis jne. En kai sit ymmärrä. Vääränlaiset naiset
Tai sitten olen liian äkkipikainen haluan nopeasti nähdä ja pommitan viesteillä. Pitäs kai muuttua.
Pyysin 1 naista tapaamiselle olin kiinnostunut. En ymmärrä hän poisti sit minut. Ei vissiin sit kiinnostanut
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ruma ole. Pukeudun siististi ja käyn parturis jne. En kai sit ymmärrä. Vääränlaiset naiset
Joo et ymmärrä. Ongelma on käytöksesi ja kommunikaatiotaitojen puute. Muttet usko sitä vaikka kaikki sen sinulle kertovat. Jankutat vain samoja asioita loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo et ymmärrä. Ongelma on käytöksesi ja kommunikaatiotaitojen puute. Muttet usko sitä vaikka kaikki sen sinulle kertovat. Jankutat vain samoja asioita loputtomiin.
Käytös hyvä. Kehun myös naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisille. Jos katsotte 100 profiilia miehiltä deittiappissa niin kuinka monesta yleensä tykkäätte?
Silloin kun vielä sovelluksessa olin, niin ehkä 3-4 tuosta sadasta.
Kiinnostun harvoin, tosin kiinnostuessani kiinnostun sitten vuosikausiksi.
Ehkä jokin karma tai olen lihonut ja alkoholi näkyy kasvoissa.
Olen kyllä ihmetelly miksi naiset ovat niin nirsoja
Käytös hyvä. Kehun myös naisia.
Näköjään sinulla on liian paksu kallo, että ymmärtäisit. Käytöksesi saattaa olla pintapuolisesti "hyvää", mutta se on erittäin outoa. Viesteillä pommittaminen, jankkaaminen, vastausten tivaaminen jne.
Ja kirjoitustyylisi antaa kuvan, että olet ehkä hieman yksinkertainen. Mikset haluaisi parantaa tätä kuvaa opettelemalla kirjoittamaan paremmin?