Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei naiset kirjota tinderissä ja kysy mitää?

Vierailija
24.02.2026 |

Ihan outoa tulee osuma ja sitten ihmettelen kun ei ole ees naiset kiinnostuneita, eivät kysy mitää ja vastaakkaa jopa sit vaa ajattelen no en roiku perässä ja unohdan.

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisi olla hieno auto vähintää 5000€. Parempi työ. 1000 € parempi palkka. Kuntosalilla ja kaljamaha pois ja puolet vähempi velkaa.

Ei, vaan sinun pitäisi opetella kommunikoimaan kuin normaalit ihmiset. Etkö vieläkään ymmärrä? Laihduttaminen ja velan pois maksaminen ovat tietysti hyviä asioita, muttet sinä niiden avulla naista saa.

Kirjoittaminen on olennainen osa kommunikointia, ja siinä voit kehittyä paremmaksi mm. lukemalla kirjoja, tai opiskelemalla.

Mutta tämä ei sinulle kelpaa. Miksi? Etkö ymmärrä, että joudut näkemään hieman vaivaa, jotta opit kommunoimaan paremmin.

Miksi sitten nuorempana kelpasin?

Vierailija
102/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen on silellä turha roikkua. Pelkkää uteliaisuutta ja testaamista. Äijät kans sieltä veke!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten nuorempana kelpasin?

Et siis vain halua uskoa, vaikka naiset täällä rivissä kaikki sanovat samaa. Kirjoitustyylisi ja ulosantisi karkottaa naiset.

Ehkä tapasit nuorempana naisia baarissa, molemmat osapuolet kännissä. Se on täysin erilaista silloin nuorena kun sekoillaan. Ne ajat eivät tule sinulle palaamaan.

Vierailija
104/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä laita mitään? Olet mies, sulla on ne testot ja p*llit. Lakkaa olemasta prinsessa. Kyllä biologian lait on sekasin.

Vierailija
105/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis vain halua uskoa, vaikka naiset täällä rivissä kaikki sanovat samaa. Kirjoitustyylisi ja ulosantisi karkottaa naiset.

Ehkä tapasit nuorempana naisia baarissa, molemmat osapuolet kännissä. Se on täysin erilaista silloin nuorena kun sekoillaan. Ne ajat eivät tule sinulle palaamaan.

Vierailija
106/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko keksiä jotain muuta elämään kun naiset.

Vierailija
107/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä työttömätkin miehet eivät kelpaa naisille. Mulla sentää 2 työtä.

Vierailija
108/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllå mä nyt sen tiedän. No ei kaikki naisetkaa kelpaa. Mennää näillä.

Vierailija
109/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velka ja kaljamaha ei haittaa mitään. Alkoholin ymmärrän.

Vierailija
110/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeen kåymään salilla ja laihdutan. 

Vierailija
111/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ruma ole. Pukeudun siististi ja käyn parturis jne. En kai sit ymmärrä. Vääränlaiset naiset

Vierailija
112/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olen liian äkkipikainen haluan nopeasti nähdä ja pommitan viesteillä. Pitäs kai muuttua.

Vierailija
113/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin 1 naista tapaamiselle olin kiinnostunut. En ymmärrä hän poisti sit minut. Ei vissiin sit kiinnostanut

Vierailija
114/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ruma ole. Pukeudun siististi ja käyn parturis jne. En kai sit ymmärrä. Vääränlaiset naiset

Joo et ymmärrä. Ongelma on käytöksesi ja kommunikaatiotaitojen puute. Muttet usko sitä vaikka kaikki sen sinulle kertovat. Jankutat vain samoja asioita loputtomiin.

Vierailija
115/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo et ymmärrä. Ongelma on käytöksesi ja kommunikaatiotaitojen puute. Muttet usko sitä vaikka kaikki sen sinulle kertovat. Jankutat vain samoja asioita loputtomiin.

Käytös hyvä. Kehun myös naisia.

Vierailija
116/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisille. Jos katsotte 100 profiilia miehiltä deittiappissa niin kuinka monesta yleensä tykkäätte?

Silloin kun vielä sovelluksessa olin, niin ehkä 3-4 tuosta sadasta.

Kiinnostun harvoin, tosin kiinnostuessani kiinnostun sitten vuosikausiksi.

Vierailija
117/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jokin karma tai olen lihonut ja alkoholi näkyy kasvoissa.

Vierailija
118/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kaljuuntunut

Vierailija
119/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihmetelly miksi naiset ovat niin nirsoja

Vierailija
120/162 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös hyvä. Kehun myös naisia.

Näköjään sinulla on liian paksu kallo, että ymmärtäisit. Käytöksesi saattaa olla pintapuolisesti "hyvää", mutta se on erittäin outoa. Viesteillä pommittaminen, jankkaaminen, vastausten tivaaminen jne.

Ja kirjoitustyylisi antaa kuvan, että olet ehkä hieman yksinkertainen. Mikset haluaisi parantaa tätä kuvaa opettelemalla kirjoittamaan paremmin?