Miksei naiset kirjota tinderissä ja kysy mitää?
Ihan outoa tulee osuma ja sitten ihmettelen kun ei ole ees naiset kiinnostuneita, eivät kysy mitää ja vastaakkaa jopa sit vaa ajattelen no en roiku perässä ja unohdan.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat passiivisia. Sitten ihmettelevät mihin miehet katoavat.
Itse kun sovelluksessa vielä olin, niin opin äkkiä ettei mätsi tarkoita mitään, koska niin moni vetää kaikki oikealle.
Jos joku kehittäisi sovelluksen, jossa olisi kirjoitettava perustelut miksi antaa tykkäyksen. Ja tekoäly toki tarkistamaan, ettei mene läpi "hjkhffghfhjoygb kgglkhj kuhddhb" -tyyppiset vastaukset.
Sellaista voisinkin kokeilla, nykyisellään en deittisovelluksiin palaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo mikään sukupuolijuttu. Vaikka tulee matcheja niin ei ne miehetkään edes aloita keskustelua. Siellä sitten töllötellään kaikessa hiljaisuudessa niitä matcheja ja mietitään et onks ne tyypit niiden takana edes hengissä :D Tosin aikuisena naisena laitan kyllä välillä itsekin sen ekan viestin!
kyllä tämä on sukupuolijuttu. vain mies voi saada aloituksesta metoon. koskaan ei voi tietää millainen mt-ongelmainen kaikestaloukkaantuja ja ahdistuja nainen on. miehen ei kannata ottaa metoo riskiä aloitteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi se olla yksin ja unohtaa naiset, ei ne koskaa kiinnostu.
Tai voit nostaa kiinnostavuuttasi sillä että kiinnostut itse omasta elämästäsi. All in vai miten se meni. Treenaa, nuku riittävästi, lue, syö hyvin, huolehdi hyvinvoinnista, hakeudu erilaisten ihmisten seuraan, inspiroidu, tutki, kokeile ja innostu. Vaikkei heti löytyisi sitä kumppania niin löydät ainakin itsestäsi uusia puolia. If nothing changes, nothing changes. N
Käyn kahviloissa käyn töissä, alotin salin, kehitän itseäni, olen lihava mitä sitten, haluan laihtua, kaikki on ok, naisille ei vain riitä tälläinen mies pitäs kai olla jotain juttuja muttakun ei valitettavasti ole ja ei tule koskaan olemaankaan, rahaa ei ole, on paljon velkaa yli 40 k.
Hyvä alku, mutta sun tekstistä painaa hienoinen luovuttaminen. Tottakai sellaisiakin hetkiä voi tulla mutta loppujen lopuksi sinun onnesi ei ole kiinni kenestäkään naisesta tai miehestä. Loppujen lopuksi sussa on jo ne kaikki raaka-aineet siihen että sä pystyt olemaan hemmetin ylpeä sun elämästä oli siinä kumppania tai ei. Sun vaan pitää löytää ne susta. Jos sä et pysty olemaan itsesi kanssa tyytyväinen niin se on aika hemmetin iso taakka ja vastuu sille mahdolliselle kumppanille tehdä susta sellainen. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voit nostaa kiinnostavuuttasi sillä että kiinnostut itse omasta elämästäsi. All in vai miten se meni. Treenaa, nuku riittävästi, lue, syö hyvin, huolehdi hyvinvoinnista, hakeudu erilaisten ihmisten seuraan, inspiroidu, tutki, kokeile ja innostu. Vaikkei heti löytyisi sitä kumppania niin löydät ainakin itsestäsi uusia puolia. If nothing changes, nothing changes. N
Käyn kahviloissa käyn töissä, alotin salin, kehitän itseäni, olen lihava mitä sitten, haluan laihtua, kaikki on ok, naisille ei vain riitä tälläinen mies pitäs kai olla jotain juttuja muttakun ei valitettavasti ole ja ei tule koskaan olemaankaan, rahaa ei ole, on paljon velkaa yli 40 k.
Hyvä alk
Juu tiedän kyllä. olen tehnyt virheitä esim ottanut paljon velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo mikään sukupuolijuttu. Vaikka tulee matcheja niin ei ne miehetkään edes aloita keskustelua. Siellä sitten töllötellään kaikessa hiljaisuudessa niitä matcheja ja mietitään et onks ne tyypit niiden takana edes hengissä :D Tosin aikuisena naisena laitan kyllä välillä itsekin sen ekan viestin!
Kumpi tässä tilanteessa on ollut se jonka tykkäyksestä mätsi tuli? Jos se oli nainen niin tottakai jään miehenä odottaa kirjoittaako. Jos ei nii poistan parin päivän sisällä.
Mitä?!? Onks joku sellainen sääntö? Senkö takia miehet ei oo kirjoittaneet mitään jos ne on eka tykänneet ja sitten minä. Luulin että ennemmin sen ekan tykkäyksen tehnyt aloittaa keskustelun!
"Juu tiedän kyllä. olen tehnyt virheitä esim ottanut paljon velkaa."
40 tonnin velan takia ei kannata ikinä lyödä hanskoja tiskiin! N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun kannustat ja tsemppaat ukkoja jotka ovat antamassa periksi, he todellakin tarvitsevat 'monoa persuksille', että ryhdistäytyisivät, hyvänen aika sentään isot miehet.
Tj50
Vierailija kirjoitti:
Entäpä vähä-älyisyyden, naisia kohtaan väkivaltaisen käytöksen, jatkuvan ryyppäämisen, mistään kiinnostumattomuuden tai peliriippuvuuden takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä vähä-älyisyyden, naisia kohtaan väkivaltaisen käytöksen, jatkuvan ryyppäämisen, mistään kiinnostumattomuuden tai peliriippuvuuden takia?
Ei ole väkivaltaa, en juo alkoholia tauolla, en pelaa, mistähän sä nyt jauhat ja oletat tommasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun kannustat ja tsemppaat ukkoja jotka ovat antamassa periksi, he todellakin tarvitsevat 'monoa persuksille', että ryhdistäytyisivät, hyvänen aika sentään isot miehet.
Tj50
Noh, oma rakkauselämä (jota ei siis ole) menee päin hlvettiä, ni toivon että jollain menisi edes paremmin :) N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väkivaltaa, en juo alkoholia tauolla, en pelaa, mistähän sä nyt jauhat ja oletat tommasta?
Sinähän siitä olet jankannut yli 10 vuotta ihan itse. Ja alkoholi tauolla tarkoittaa tapauksessasi, ettet ole ryypännyt lauantain jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat passiivisia. Sitten ihmettelevät mihin miehet katoavat.
Itse kun sovelluksessa vielä olin, niin opin äkkiä ettei mätsi tarkoita mitään, koska niin moni vetää kaikki oikealle.
Jos joku kehittäisi sovelluksen, jossa olisi kirjoitettava perustelut miksi antaa tykkäyksen. Ja tekoäly toki tarkistamaan, ettei mene läpi "hjkhffghfhjoygb kgglkhj kuhddhb" -tyyppiset vastaukset.
Sellaista voisinkin kokeilla, nykyisellään en deittisovelluksiin palaa.
Ei. Naiset ajattelevat tuolla tavalla. Miehenä vedän oikealle ehkä 10/100. Esim todella harva nainen jolla on pelkät kuvat ilman minkäänlaista esittelytekstiä pääsee oikealle. Yleensä se on juuri merkki siitä että ei ole mitään sanottavaa miehelle missään vaiheessa, kun taas hyvin itsensä esitellystä naisesta nimenomaan siitä tekstistä selviää heti onko jotain yhteistä vai eikö mitään. Usein käykin niin että kun tarkasti vetää ne 10/100 oikealle niin heistä 8 on parin päivän sisällä mätsejä. Mutta jos vedät kaikki oikealle heistä on pieni osa. Tinderi selvästi etsii niitä sopivia ehdokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän siitä olet jankannut yli 10 vuotta ihan itse. Ja alkoholi tauolla tarkoittaa tapauksessasi, ettet ole ryypännyt lauantain jälkeen.
Miksi sä tungit nyt toisten keskusteluun? Hanki oma keskusteluseurasi. Sitä ennen voisit katsoa onko sulla tosin mitään positiivista tuotavaa siihen. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tj50
Noh, oma rakkauselämä (jota ei siis ole) menee päin hlvettiä, ni toivon että jollain menisi edes paremmin :) N
Harvinaista herkkua, siis se, että naiset täällä rohkaisee miehiä. Itellä samaa tapimusta kannustaa muita ja siitäpä sain ajatuksen, että voidaanko tehdä jotakin omalle rakkauelämällesi yhdessä ehkä. Kokeiltaisiin saataisiinko se kuntoon :P
Tj50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä oikein selität. Minulla on 40v miehenä yli 200 000€ velkaa. Itse olen toiminut täysin samoin, olen pudottanut painoa viime kesästä kymmenen kiloa, alkanut elää todellinen terveellisesti. Olen ihan amis, työ tehtaassa, taloudellisesti välillä 2€ tilillä. Silti riittää fiksu käytös niin helposti sitä seuraa on aika paljon enemmän kuin mihin aika riitää
"Harvinaista herkkua, siis se, että naiset täällä rohkaisee miehiä. Itellä samaa tapimusta kannustaa muita ja siitäpä sain ajatuksen, että voidaanko tehdä jotakin omalle rakkauelämällesi yhdessä ehkä. Kokeiltaisiin saataisiinko se kuntoon :P
Tj50"
Kiitos, voisipa tehdä mutten halua avata tilannetta täällä :) Kiitos tarjouksesta anyway, se kuulosti oikein houkuttelevalta! :D N
Ne sinun tinder profiilit on niin fakin surkeita, että ei niihin kukaan tartu edes huumepäissään. Väität tietenkin vastaan, mutta se että naiset ei kirjoita sinulle, todistaa asian. Kyllä ne vastailee kun osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä tungit nyt toisten keskusteluun? Hanki oma keskusteluseurasi. Sitä ennen voisit katsoa onko sulla tosin mitään positiiv
Tämä on keskustelupalsta, jota ei ole mitenkään eksklusiivisesti rajattu vain sinulle ja valitsemillesi keskustelukumppaneille. Mutta jatka toki, Allulle sinä olet varmasti varsin mieluista seuraa. Muista pukeutua kireisiin nahkahousuihin ja meikata! Allu antaa sinulle varmasti kohta puhelinnumeronsakin, niin voitte jatkaa henkevää keskusteluanne privaatisti.
Mutta älä tule inisemään, ettenkö varoittanut... :D
Sano muutakin kuin vain moi mitäs sinne.
Kumpi tässä tilanteessa on ollut se jonka tykkäyksestä mätsi tuli? Jos se oli nainen niin tottakai jään miehenä odottaa kirjoittaako. Jos ei nii poistan parin päivän sisällä.