Miksei naiset kirjota tinderissä ja kysy mitää?
Ihan outoa tulee osuma ja sitten ihmettelen kun ei ole ees naiset kiinnostuneita, eivät kysy mitää ja vastaakkaa jopa sit vaa ajattelen no en roiku perässä ja unohdan.
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydä salilla 2-3 kertaa viikos. Ei kaljamaha. Ei saa juoda alkoholia. Korkea koulutettu. Auto vähintää 10 k. Palkka suht ok.
Tuo lista on täysin sinun omasta päästäsi. Minä en vaadi mieheltä salilla käyntiä, autoa enkä hyvää palkkaa, mutta alkoholiongelmaisia olen katsellut ihan tarpeeksi. Koulutuskaan ei takaa sitä että mies olisi fiksu. Tyhmin ikinä tapailemani mies oli tutkija Helsingin yliopistossa. Lisäksi hän oli juonut luottotietonsa ja lastensa joululahjarahat. Yritti pummata minulta. En antanut rahaa. Talouden pitää olla kunnossa.
En ymmärrä sitten.
Haet pelkkää seksiseuraa. Ei silloin tarvitse julistaa paljonko nettopalkka on ja paljonko pelivelkaa on.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Turpa kiinni miestissi.
Olen huomannut myös että naiset ovat ihan liian tasokkaita nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydä salilla 2-3 kertaa viikos. Ei kaljamaha. Ei saa juoda alkoholia. Korkea koulutettu. Auto vähintää 10 k. Palkka suht ok.
==============================
Ei kannata harmitella, täytän kaikki nuo kohdat enkä saa siltikään Tinderissä tykkäyksiä.
Suurin puutteeni lienee, etten ole kuin 173cm pitkä. Tällä pituudella saa unohtaa naisten huomion, kun +180 cm pituisia on yllin kyllin.
Olet saman pituinen kuin Robert Downey Jr., Joaquin Phoenix, Zac Efron, and Mark Ruffalo. Eipä heillä ole ollut mitään vaikeuksia saada naista tai pärjätä muuten elämässään.
Sama ongelma ollut jo 15 vuotta ja sitä ennen deittipalstoilla. Ei ole muuttumassa ja turha sitä on ihmetellä. Poista koko sovellus ja koita etsiä oikeasta elämästä ja jos ei löydy, niin sit ei löydy, mutta ainakin mielenterveys voi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Koulutettuja hienohelmoja. Varmasti heilläkin velkaa. Mutta on uusi auto ja kaikkee. Minä en saa mitää vaikka töissä käyn. Lyhennys velkaan 700 kk. En saa hienoa autoa. Velkaa 47 tonnka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lista on täysin sinun omasta päästäsi. Minä en vaadi mieheltä salilla käyntiä, autoa enkä hyvää palkkaa, mutta alkoholiongelmaisia olen katsellut ihan tarpeeksi. Koulutuskaan ei takaa sitä että mies olisi fiksu. Tyhmin ikinä tapailemani mies oli tutkija Helsingin yliopistossa. Lisäksi hän oli juonut luottotietonsa ja lastensa joululahjarahat. Yritti pummata minulta. En antanut rahaa. Talouden pitää olla kunnossa.
En ymmärrä sitten.
Ongelma on se, että lähes kaikki naiset ovat sinua älykkäämpiä. Tästä joukosta käytännössä kukaan nainen ei tule sinusta kiinnostumaan. Se pieni vähemmistö, minkä joukosta sopivan naisen voisit löytää ovat heikkolahjaiset, kehitysvammaiset jne. Mene käymään heidän tapaamisissaan niin ehkä seuraa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma ollut jo 15 vuotta ja sitä ennen deittipalstoilla. Ei ole muuttumassa ja turha sitä on ihmetellä. Poista koko sovellus ja koita etsiä oikeasta elämästä ja jos ei löydy, niin sit ei löydy, mutta ainakin mielenterveys voi paremmin.
Ei baareista löydy kun pintaliitäjiä
Vierailija kirjoitti:
joo, ainakin kooltaan melko suuria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitten.
Ongelma on se, että lähes kaikki naiset ovat sinua älykkäämpiä. Tästä joukosta käytännössä kukaan nainen ei
Sori toi ei ole totta. Olen seurustellut normaalin kanssa. En ole vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitten.
Ongelma on se, että lähes kaikki naiset ovat sinua älykkäämpiä. Tästä joukosta käytännössä kukaan nainen ei
Jos olet tuota mieltä selvä. Ei vois vähempääkää kiinnostaa.
Löydän vaan vääränlaisia naisia jatkuvasti jotka ei ole tosissaan
Voi olla että joskus olet seurustellut normaaliälyisen kanssa. Mutta et ole älyltäsi normaali, joten heidän joukostaan seuran löytyminen on hyvin epätodennäköistä. Kuten älykkäämpi olisi jo viimein tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitten.
Jos naiset ovat niin paljon älykkäämpiä, miksi he eivät hallitse maailmaa, taloutta, yritysmaailmaa, shakkia, matemaattisissa aineissa, jne. jne.
Oon kuitenki pitkä se hyvä. Rahaaki on. Ja töitä menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että joskus olet seurustellut normaaliälyisen kanssa. Mutta et ole älyltäsi normaali, joten heidän joukostaan seuran löytyminen on hyvin epätodennäköistä. Kuten älykkäämpi olisi jo viimein tajunnut.
Tuu sanoo naama eteen nii lyön päähän?
No tuossa taas osoitit vähä-älyisyytesi. Se että lähes kaikki naiset ovat sinua älykkäämpiä ei tarkoita sitä, että lähes kaikki naiset olisivat lähes kaikkia miehiä älykkäämpiä.
Miehillä älykkyys jakautuu naisia enemmän siten, että normaalijakauman molemmissa päissä on enemmän yksilöitä. Siis sekä erittäin älykkäitä, että erittäin tyhmiä.
Sinulla on käynyt huono tuuri ja kuulut tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Se ei tee sinusta vähempiarvoista ihmistä, mutta olisi hyödyllistä tunnistaa omat rajoitteensa.
Älykkyystestin tein ja sain normaalit pisteet
Silloin kun jossain tuollaisissa sovelluksissa tai sivuissa olin, saatoin laittaa tykkäyksen matona koukkuun. Niille jotka miellytti silmää, ja sit niille jotka ehkä maksamalla laskut, treffit ja kaiken voisivat olla myös ok kunppaneita, eli vähän vanhempia tai ei-niin komeita. Mutta se että tekeekö mies aloitteen oli yksi tärkeistä, ns. vanhan koulukunnan testeistä. Herrasmies, siististi pukeutunut, tuleeko itse aina minun luokse tai lähettääkö taksin, vai yrittääkö kertaakaan passuuttaa minua eikä välitä saapuisinko treffeille bussilla jne.
Olin 20-25 kun käytin noita joku vuosi sitten aina sinkkuna, en jäänyt kaipaamaan oikeastaan mitään. Olen mielummin yksin jos ei saa sitä tasan haluamaansa miehestä, tyytyä en aio siihen että toisen läsnäolo ärsyttäisi tai tuntuisi siltä että antaisin itsestäni ilmaista palvelua ja seuralaista.
Itse olet nirso. Et huoli akateemista naista, et nuorta, et hoikkaa, et rumaa, et raitista...