Miksei naiset kirjota tinderissä ja kysy mitää?
Ihan outoa tulee osuma ja sitten ihmettelen kun ei ole ees naiset kiinnostuneita, eivät kysy mitää ja vastaakkaa jopa sit vaa ajattelen no en roiku perässä ja unohdan.
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
No tuossa taas osoitit vähä-älyisyytesi. Se että lähes kaikki naiset ovat sinua älykkäämpiä ei tarkoita sitä, että lähes kaikki naiset olisivat lähes kaikkia miehiä älykkäämpiä.
Miehillä älykkyys jakautuu naisia enemmän siten, että normaalijakauman molemmissa päissä on enemmän yksilöitä. Siis sekä erittäin älykkäitä, että erittäin tyhmiä.
Sinulla on käynyt huono tuuri ja kuulut tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Se ei tee sinusta vähempiarvoista ihmistä, mutta olisi hyödyllistä tunnistaa omat rajoitteensa.
Mä en ole vammainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma ollut jo 15 vuotta ja sitä ennen deittipalstoilla. Ei ole muuttumassa ja turha sitä on ihmetellä. Poista koko sovellus ja koita etsiä oikeasta elämästä ja jos ei löydy, niin sit ei löydy, mutta ainakin mielenterveys voi paremmin.
Ei baareista löydy kun pintaliitäjiä
Sinä olit ainoa joka mainitsi sanan baari.
Onhan palstalla mm. pianom pimputtaja ja kiviapajan näpsykkä, vahvoja näytteitä naisten "älykkyydestä". Ja nämä ovat vielä sieltä parhaammasta päästä :D
Joo kaikki suomessa on nii älykkäitä joo joo. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuossa taas osoitit vähä-älyisyytesi. Se että lähes kaikki naiset ovat sinua älykkäämpiä ei tarkoita sitä, että lähes kaikki naiset olisivat lähes kaikkia miehiä älykkäämpiä.
Miehillä älykkyys jakautuu naisia enemmän siten, että normaalijakauman molemmissa päissä on enemmän yksilöitä. Siis sekä erittäin älykkäitä, että erittäin tyhmiä.
Sinulla on käynyt huono tuuri ja kuulut tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Se ei tee sinusta vähempiarvoista ihmistä, mutta olisi hyödyllistä tunnistaa omat rajoitteensa.
Mä en ole vammainen
Mitä sä oletar musta?
Vierailija kirjoitti:
Älykkyystestin tein ja sain normaalit pisteet
Et tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vammainen
Et ehkä vammainen, mutta vähä-älyinen. Joten kannattaa etsiä naisseuraa kaltaistesi joukosta.
Iha normaalisti puhun jne. En ole vammainen
No ok. Mitää? Oikeesti tuo sana kirjotetaan yhellä äällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut myös että naiset ovat ihan liian tasokkaita nykyään.
Nosta omaa tasoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vammainen
Et ehkä vammainen, mutta vähä-älyinen. Joten kannattaa etsiä naisseuraa kaltaistesi joukosta.
Ei kiitos. En ole omaishoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosta omaa tasoasi.
Miten? Romu auto. Velkaa 47 tuhatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole vammainen
Ei kiitos. En ole omaishoitaja
Ahaa. Olet siis sitä mieltä, että kaltaisesi tarvitsevat omaishoitajaa. Joten sinäkin tarvitset sellaista. Kuka toimii omaishoitajanasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nosta omaa tasoasi.
Miten? Romu auto. Velkaa 47 tuhatta
Ja kaljamaha ei näytä kelpaavan. Ihan sama
Jos ei tällänen mies kelpaa nii antaa olla !!!!
Tuu tötti tuu, olen käynyt ulkomailla! -kiviapaja
Katson naisten pyllyjä ja runkkaan kai se riittää elämässä
Lainausmerkit katosi aiemmasta viestistä, kumppaneita*. Halusin siis naisena vastata että syy miksi laitoin kiinnostaville miehille tykkäyksen enkä sanonut mitään, oli tasan siitä syystä etten halua miestä joka haluaa naisen laittavan ekaa viestiä. Haluan naista jahtaavan, kunnioittavan ja sinnikkään miehen. Se sytyttää romanttisen ja seksuaalisen vietin sit itsessäkin että homma toimisi. < 3