Rupeaisitko bi-ihmisen kanssa avioliittoon?
Tuli mieleen kun eräässä feel good kirjassa nainen ei nähnyt esteenä vaikka miehen edelliset pitemmät suhteet samaa sukupuolta olevan kanssa.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Olisi plussaa mikäli vaimo olisi bi. Mahdollisuudet kolmen kimppaan paranisivat.
Ei se niin hienoa ole kuin kuvittelisi. Ennemmin panen jotain muuta naista ihan ilman kolmatta osapuolta.
Uros
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosikausia avoliitossa bi-miehen kanssa. Ei siinä ole mitään ihmettelemistä. Eron syyt olivat muualla kuin seksuaalisuudessa.
Monen tuhannen naisen otannalla naiset eivät halua olla bi miehen kanssa. Toki on poikkeuksia kuten sinä.
Lähtiköhän tuo kesäpolun suuntaan tyhjyyttään kumisevan bi-miehen luota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosikausia avoliitossa bi-miehen kanssa. Ei siinä ole mitään ihmettelemistä. Eron syyt olivat muualla kuin seksuaalisuudessa.
Monen tuhannen naisen otannalla naiset eivät halua olla bi miehen kanssa. Toki on poikkeuksia kuten sinä.
Oliskohan tuossa ongelmana lähinnä tuo otannan suuruus, eikä niinkään seksuaalinen suuntautuminen.
En ikipäivänä. En ole tekemisissä pe r ver ssi en ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olishan se kiva pisteyttää yhdessä vaimon kanssa ihmisten perseitä terassilla. Naisten ja miesten ja miksei koirienkin.
Saitko äskettäin ylennyksen?
Pidän itse sekä miehistä että naisista, mutta olen pari vuosikymmentä ollut suhteessa miehen kanssa. Ei minua haittaisi jos mies pitäisi naisten lisäksi miehiä viehättävinä. En ole mikään joka ihmisen perässä juoksija, vaikka voisin periaatteessa rakastua ihmiseen sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunnutaan yleisesti kuvittelevan että biseksuaali olisi vähemmän uskollinen kuin hetero tai homo?
Ehkä kun sillä on houkutuksia kaksinverroin 🙂
Onko "avioliittoon rupeaminen" jotain uudiskieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole uskovainen niin ei kiitos.
Uskovaisena sen sijaan en keksi äkkiseltään mitään syytä miksi en voisi elää ja olla yhtä hyvin bi kuin heteroseksuaalin -naisen kannsa parisuhteessa. - Niin kuin ei haittaa nyt se, että heitä on muutoin läheisenä. (En ymmärrä miksi pitäisi haitata).
Uskovainen mies
Oletko Hannu-Pekka Björkmann? - Hänen nyt jo exä Minna Haapkylä rikkoi parin suhteen ryhtymällä suhteeseen naisen kanssa mutta en muista että Björkman olisi missään sanonut, että häntä asia olisi erityisesti haitannut. Siis varmasti häntä suretti, että yhteine suhde päätty mutta ei se, Haapkylä ryhtyi suhteeseen naisen kanssa.
Björkman on myös tunnettu ortodoksi (uskovainen mies siis).
En todellakaan, koska en ole bi itsekään. Suhteen pitää olla selkeä ja monogaminen, että passaa mulle.
Uskovaisena sen sijaan en keksi äkkiseltään mitään syytä miksi en voisi elää ja olla yhtä hyvin bi kuin heteroseksuaalin -naisen kannsa parisuhteessa. - Niin kuin ei haittaa nyt se, että heitä on muutoin läheisenä. (En ymmärrä miksi pitäisi haitata).
Uskovainen mies
Oletko Hannu-Pekka Björkmann? - Hänen nyt jo exä Minna Haapkylä rikkoi parin suhteen ryhtymällä suhteeseen naisen kanssa mutta en muista että Björkman olisi missään sanonut, että häntä asia olisi erityisesti haitannut. Siis varmasti häntä suretti, että yhteine suhde päätty mutta ei se, Haapkylä ryhtyi suhteeseen naisen kanssa.
Björkman on myös tunnettu ortodoksi (uskovainen mies siis).
Hitto mikä Sherlckkki! Poirot on kohdannut verosiensa! Eiku....
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään syytä miksi en rupeaisi.
No esimerkiksi se että mies on puoliksi homo?
Tuosta on tehty oikein tutkimuskin että naisia kiihottaa moni sairas asia päinvastoin kuin miehiä.