Rupeaisitko bi-ihmisen kanssa avioliittoon?
Tuli mieleen kun eräässä feel good kirjassa nainen ei nähnyt esteenä vaikka miehen edelliset pitemmät suhteet samaa sukupuolta olevan kanssa.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen bi ja pitkässä avioliitossa, mutta en ole kertonut tästä puolisolleni.
Olet mukamies. Naisellesi ..tuillaan koko ajan.
Miten usein miestä? Joku vakkari?
Olen nainen.
En menisi avioliittoon yhtään minkäänlaisen ihmisen kanssa, eikä se liity suuntautumisiin millään tavalla. Parisuhteessa sen sijaan olen ollu biseksuaalina tuon saman tyypin kanssa kohta 20 vuotta, eikä minua haittaisi millään tavalla jos hän ei olisi hetero, enhän minäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
En ole uskovainen niin ei kiitos.
Uskovaisena sen sijaan en keksi äkkiseltään mitään syytä miksi en voisi elää ja olla yhtä hyvin bi kuin heteroseksuaalin -naisen kannsa parisuhteessa. - Niin kuin ei haittaa nyt se, että heitä on muutoin läheisenä. (En ymmärrä miksi pitäisi haitata).
Uskovainen mies
En kyllä pystyisi olemaan miehen kanssa, jonka ruskean reiän portista olisi joskus joku salskea ritari painellut sisään. Tai toisinpäin. Olkoon kaikki mitä on, mutta en oman miehen kohdalla haluaisi tuollaista ikipäivänä edes ajatella.
Sama. Epäilen, että puoliso kyllä aavistelee, koska puolustan kiihkeästi seksuaalivähemmistöjen kaikkialla.
N48, monogamisessa heteroliitossa jo 25 vuotta.
Ryhtyisin.
Olen itse bi eikä ole koskaan tullut mieleen, että se voisi olla puolisolleni ongelma.
Kerroit heti?
Kerroit aina panosuhteesi? Pitkäaikaiset ja myös pikanaiskentelut.
Niin.
Vaikea kuvitella, olettaisin että jossain vaiheessa kiinnostuisi muista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunnutaan yleisesti kuvittelevan että biseksuaali olisi vähemmän uskollinen kuin hetero tai homo?
Kokemuksella. Yksikään bi tuttuni tai tutuntuttu jne. ei ole ollut uskollinen. Tunnen kymmeniä, satoja, tuhansia... Otanta on siis pieni. Silti minimoin riskit tulla petetyksi parisuhteessa kuin ystäväsuhteessa ja pitäydyn suomalaisissa heteroissa ja poltan näppini sen porukan mukana, jos niikseen tulee.
Naispuolisen kanssa kyllä, mutta miespuolisen kanssa en.
Se ketä hintttariin tarttuu se hintttariin hukkuu - ei se seepra mihinkään raidoistaan pääse, mutta saahan sitä uskotella itselleen, että perätuuppari olisi eheytettävissä... ja pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tunnutaan yleisesti kuvittelevan että biseksuaali olisi vähemmän uskollinen kuin hetero tai homo?
Houkutuksia tuplasti enemmän:)
Vierailija kirjoitti:
Ryhtyisin.
Olen itse bi eikä ole koskaan tullut mieleen, että se voisi olla puolisolleni ongelma.
Kerroit heti?
Kerroit aina panosuhteesi? Pitkäaikaiset ja myös pikanaiskentelut.
Niinkö se oli?
Yrjö lentää jo pelkästä ajatuksesta olla suhteessa bi-miehen kanssa
Kumppanini on bi. Avioliitossa ei ainakaan vielä olla, mutta yhdessä eletty liki kymmenen vuotta. Ei tuo koskaan ole minulle mikään suuremman ajatustyön aihe ollut, eikä myöskään arjessa ole muuten näkynyt kuin, että pari kertaa kumppani on toivonut kimppaa niin, että mukaan otettaisiin hänen sukupuolensa edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksella. Yksikään bi tuttuni tai tutuntuttu jne. ei ole ollut uskollinen. Tunnen kymmeniä, satoja, tuhansia... Otanta on siis pieni. Silti minimoin riskit tulla petetyksi parisuhteessa kuin ystäväsuhteessa ja pitäydyn suomalaisissa heteroissa ja poltan näppini sen porukan mukana, jos niikseen tulee.
Tunnet tuhansia ihmisiä niin hyvin, että sinulla on jokin luotettavalta tuntuva käsitys heidän uskollisuudestaan? 😂
Olen nainen ja en missään nimessä haluaisi bi-miestä.... joillekin se käy, mutta minulle EI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnet tuhansia ihmisiä niin hyvin, että sinulla on jokin luotettavalta tuntuva käsitys heidän uskollisuudestaan? 😂
Tyypillinen bi-mies. Rehellinen mielipide ei kelpaa vaan pitää alkaa vatuloimaan.
Ehkä, mutta se vaatisi siltä puolisolta käytöstapoja ja älyä pitää suu kiinni tarvittaessa. Yksi ystäväni on sinkku bi-mies, ja hän vuolaasti kehuu kaikille joka hemmetin naisen ja miehen ulkonäköä ja yrittää humalassa flirttailla molempien sukupuolten kanssa. Se olisi hyvin uuvuttavaa parisuhteessa, vaikka luottamus olisi kunnossa.
Olen itse bi-nainen, naimisissa miehen kanssa, enkä petä, flirttaile tai keuhkoa kenenkään vastaantulijan ulkonäöstä.
Eli sinä olet mustasukkainen. Minä en ole, ja voisin olla suhteessa bi -miehen kanssa (olen hetero nainen). Uskon että se, onko toinen kumppanilleen uskollinen, vai ei, ei ole kiinni seksuaalisesta suuntautumisesta, vaan siitä sisimmästä luonteesta.