The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Kieroileva keraaamikko hymistelee kameralle, että toivottavasti Milla antoi kopteripaikkansa pois vilpittömästi eikä peliliikkkeenä.
Miten on oman vilpittömyytesi laita?
Milla antoi kopteripaikkansa? Missä jaksossa tämä oli. Ja eikö se keraamikko ole Milla? Opetelkaa nimet (maikkarilla on osallistujien esittely), ennenkuin kirjoitatte. Milloin sotketaan Tiina ja Elina, milloin Milla.
Ei näistä kommenteista saa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroileva keraaamikko hymistelee kameralle, että toivottavasti Milla antoi kopteripaikkansa pois vilpittömästi eikä peliliikkkeenä.
Miten on oman vilpittömyytesi laita?
Milla antoi kopteripaikkansa? Missä jaksossa tämä oli. Ja eikö se keraamikko ole Milla? Opetelkaa nimet (maikkarilla on osallistujien esittely), ennenkuin kirjoitatte. Milloin sotketaan Tiina ja Elina, milloin Milla.
Ei näistä kommenteista saa mitään selvää.
Ovat niin samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Katoimpa eilen Summitin kun Roy tiputettiin.Järkyttävää mitä kiusaaja porukkaa aivan järkyttävää.Kaikki Royta vastaan,mikä tämä parta jössekin on ,kertoi että alunperin ollu lähteä pelaamaan kovaa peliä.No nyt on saanu akkalauma puolelleen tekoitkuilla ja p.kan jauhannalla Roysta.OPETTAJA IHMINEN..Ja tämä mimimimi ihminen leikkii pomoa ja näytti ite ettei ole oma pää kunnossa,tommonen otettu tonne.Siellä pitäis olla ainakin neljä ihmistä jotka ovat ihmisten kanssa tekemisissä ja jopa pienten lasten kanssaTämä tekopyhä opettava Joonas,sairaanhoitaja Vilma ,varhaiskasvattajat Tiina ja psykologiaa opiskeleva Pietari.Joonas Vilma ja Tiina todella kiusaajia.On kyllä hyvin leikattu ohjelma ,näyttää ihmisen raadollisuuden Järkyttävä pahaa mieltä tuova ohjelma.
huomasin että pisimälle on edenneet kaikki PEHMO pillittäjä, herkkikset, HEIKOIMMAT lenkit, ja tosielämässä nää on just ne PAHIMMAT kiusaaajat. He ei menesty oikeilla keinoilla elämässä (kuten voimalla, ahkeruudella, ymmärräyksellä, kokemuksella) ja he tietää sen, siksi he aloittaa sosiaalisen kiusaamisen ja verkostoituu heti alussa just samalla tavalla tosielämässäkin! Kovimmat vastustajat ja selviytyjät tiputetaan ekaksi pois, jotta omat mahollisuudet menestyä kasvaa! Tää olisi pitänyt estää kisassa tekemällä reiluja kuntotesti tyyppisiä kilpailuja, tai taitokisoja kuten muissa reality ohjelmisa kuten Farmi, Selviytyjät,ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo voi peseytyä ja miten usein? Nuo näyttää kummallisen puhtailta ja siistit hukset ja vaatteet. Miten ne saa joka päivä puhtaat vaatteet? Luulis että ne ois likaset, hikiset, haisevat mutta ei näytä ollenkaan siltä.
Mä olen tuota samaa miettinyt. Ehkä yöpyvät kuitenkin paremmissa olosuhteissa, kuin tv-katsojille näytetään tai sitten tuotantotiimi lämmittää noille jossakin kannettavassa paljussa tms. lämmintä vettä, pesusientä, pesuainetta, shampoota, puhdasta vaatetta ja pyyhteitä ja jotame tv-katsojat emme näe? Ylipäätään, miten todellisia nämä tosi tv-ohjelmat ylipäätään ovat?
Miten kerätään muoviroskat, kuukautissuojat, ruokajätteet? Paljon ihmisiä, paljon jätettä.
En ole tavannut livenä tai nähnyt telkkarissa noin ilkeää ihmistä kuin Lexi.
Hänellä ei ole mitään kontrollia, mitä suustaan päästää.
Joonas on myös ilkeä.
nehän jättää ne teltat siivoamatta,kerää vain omat kamppeet reppuun ja häipyvät.Eilen näky tyhjää telttaa jossa oli tavaraa jäljellä kun porukka lähti. Sieltä tulee siivooja perässä ,varmaan joku tuotannosta siivoaa.
Seuraavalle kaudelle 16 eniten "pelkkä kävelyreissu" kommentteja tälle palstalle kirjoittanutta.
Ihan oikeasti, miksi te jotka kirjoitatte täällä että vuoden turhin ohjelma, kuvottavin ohjelma jne. ylipäänsä sitten katsotte sitä? Saati että tuhlaatte aikaanne kirjoittamalla siitä tänne? Eikö oikeasti ole parempaa tekemistä? Tai että nyt loppui katsominen...kuitenkin katsotte seuraavankin jakson.
Tämän formaatin ongelma on just noi pudotukset. Niihin pitäisi saada joku muutos.
Ja tämän kauden suurin ongelma oli täysin epäonnistunut casting.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut livenä tai nähnyt telkkarissa noin ilkeää ihmistä kuin Lexi.
Hänellä ei ole mitään kontrollia, mitä suustaan päästää.
Joonas on myös ilkeä.
Mä oon nähnyt telkkarissa Hitlerin ja Stalinin ja breivikin...
Niin, ihmettelen miten vaihdat tampoonin 5 tunnin välein, joskus 4 tunnin välein? Vertahan olis kaikkialla ilman käsienpesu- alapesumahdollisuutta kokoajan reissatessa...missä he käy pissalla, kak alla naiset siis, kantaako ne omaa wc paperiaan mukana? Miten pestän kädet, saniteettipyyhkeilläkö?? Mihin ne viskataan? 15 henkee, roskaa valtavasti. Miten ne kantaa juonavesi tankkia mukana? Vai juovatko puroista? Jokainen kuluttaa 2 litraa/ päivä? Miten shampootat hiukset, kuivaat ne, pitkät hiukset vaatii kuivaamisen.
" ei saa tuua Royn juomapulloo!" Tää oli kummaa
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmettelen miten vaihdat tampoonin 5 tunnin välein, joskus 4 tunnin välein? Vertahan olis kaikkialla ilman käsienpesu- alapesumahdollisuutta kokoajan reissatessa...missä he käy pissalla, kak alla naiset siis, kantaako ne omaa wc paperiaan mukana? Miten pestän kädet, saniteettipyyhkeilläkö?? Mihin ne viskataan? 15 henkee, roskaa valtavasti. Miten ne kantaa juonavesi tankkia mukana? Vai juovatko puroista? Jokainen kuluttaa 2 litraa/ päivä? Miten shampootat hiukset, kuivaat ne, pitkät hiukset vaatii kuivaamisen.
Ihan varmaan samalla tavalla hoitavat nämä asiat kuin muutkin vaeltajat.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että pesevät beban puroissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo voi peseytyä ja miten usein? Nuo näyttää kummallisen puhtailta ja siistit hukset ja vaatteet. Miten ne saa joka päivä puhtaat vaatteet? Luulis että ne ois likaset, hikiset, haisevat mutta ei näytä ollenkaan siltä.
Mä olen tuota samaa miettinyt. Ehkä yöpyvät kuitenkin paremmissa olosuhteissa, kuin tv-katsojille näytetään tai sitten tuotantotiimi lämmittää noille jossakin kannettavassa paljussa tms. lämmintä vettä, pesusientä, pesuainetta, shampoota, puhdasta vaatetta ja pyyhteitä ja jotame tv-katsojat emme näe? Ylipäätään, miten todellisia nämä tosi tv-ohjelmat ylipäätään ovat?
Miten kerätään muoviroskat, kuukautissuojat, ruokajätteet? Paljon ihmisiä, paljon jätettä.
Ja miten hoidetaan vessareissut? Isot hädät, vessapaperit?
Mä en jaksa uskoa, että nuo tuolla yöpyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä luulen, että hotellin suihkussa.
Roy rikkoi ikävästi ilmapiirin, koska oli järjissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että yksikään vaeltaja maailmassa ei käy vaelluksella paskalla???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä luulen, että hotellin suihkussa.
Eipä taida maikkarin budjetti riittää noiden raijaamiseksi hotelliin joka yöksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että yksikään vaeltaja maailmassa ei käy vaelluksella paskalla???
En tarkoita, ettei kukaan. Mutta tuossa on aikamoinen joukko kyseessä ja tv-tuotannon iso porukka myös. En usko, että voisivat toteuttaa tätä kuten annetaan ymmärtää.
Ei toi ainakaan Lexi voi olla, koska silloinhan teksti olisi osittain sitä hänen puhumaansa finengelskaa tai rallienglantia.