The Summit Suomi kausi 2 OFFICIAL
The Summit Suomi -tosi-tv-sarjassa toisilleen entuudestaan tuntemattomat kilpailijat vaeltavat 133 kilometriä kohti Kolåstinden-vuoren huippua.
The Summit Suomi -sarjan toisella kaudella mukana ovat:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011772615.html
The Summit Suomi MTV3 klo 19.30 sunnuntaisin 1.3. alkaen
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2259)
Minkä takia yksi Suomen menestynein näyttelijä Jasper, tulee yleensäkään juontamaan tälläista ohjelmaa? Hänen mainosarvonsakin on jo aivan ylivertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tämähän on KILPAILU, eikä mikään paras ystävä-leiri. Tottakai vahvin voittajaehdokas halutaan pois nopeasti, jotta itsellä olisi jonkinnäköinen mahdollisuus voittoon. Ymmärrän myös sen, että kukaan ei jaksa vetää perässä hidasta alisuoriutujaa. Ystävyyssuhteita syntyy niin kuin normaalissakin elämässä. Ystävän kanssa on helpompi rämpiä vaikeissa olosuhteissa. Ei tässä mistään kiusaamisesta ole kyse, vaan kilpailusta. Kaikki ovat varmasti kisan jälkeen kavereita ja muistelevat yhdessä mahtavia kokemuksiaan. Hassua, että katsojat taas pahoittavat mielensä pienistä asioista. Kilpailijathan sanovat aina pudottuaan, että kaikki on ok. joku täytyy aina tiputtaa pois, tämähän on pelin henki.
Yllä oleva teksti, varmaankin itse mukana ollut kilpailija, varmaankin vielä pahin kiusaaja, yrittää puolustaa itseään.
Tainneet tulla tänne kirjoittelemaan mukana olevat.
Olen ihan samanlainen katsoja kuin te muutkin. En ole kilpailija, mutta olen jo pitkän aikaa ymmärtänyt olla pahoittamatta omaa mieltäni tv-ohjelmista. Jos joku ohjelma menee yli omien arvojeni ja minulle tulee huono olo, en katso.
Se olisi pommi , kun puolet äänistä tulisi katsojilta. Kuinka moni äänestäisi Joonasta ? Jos hän siis pääsisi huipulle.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lukemaan Tuomas Kyrön Kyllä minä taas mieleni pahoitin kirjan. Oliko taas jollain kilpailijalla paha mieli! Hei elämässä välillä tulee paha mieli ja siitä selvitään.
Ei selvitä. Jos joutuu katsomaan jotain, joka ei kuulu joukkoon, jos on huonot polvet, jos on kuukautiset, jos joku pudottaa jotain, jos lapsi on suorittamassa asepalvelusta, jos ulkona on jännittävää, jos joku ohittaa kävellessä, jos joku juttelee jonkun kanssa, jos joku ei ole vihainen, mutta ei suostu sanomaan, että on, jos on koti-ikävä, jos joku ehtii ensin jne.
Vierailija kirjoitti:
Positiivisellä vireellä huipulle asti! Berocca.
Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivisellä vireellä huipulle asti! Berocca.
Heh.
Väärä lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia yksi Suomen menestynein näyttelijä Jasper, tulee yleensäkään juontamaan tälläista ohjelmaa? Hänen mainosarvonsakin on jo aivan ylivertainen.
Mainosarvon takia.
Jasperhan ei ole ikinä edes äänestyksissä paikalla, vrt Farmi-Susanna. Käväsee vaan silloin tällöin ja lentää helikopterilla pois.
Mua vaivaa tuo typerä laukkujen heittely helikopterista. Erämaan rauhan häirintää tuollainen turha pörrääminen! Tuo pitäisi jättää pois, jos tätä formaattia jatketaan vielä kolmaskin kausi.
Jasperin käytös on jokseenki tylyä, jäykkää ja huumorintajutonta aina kilpailijat kohdatessaan.
Miten nuo voi peseytyä ja miten usein? Nuo näyttää kummallisen puhtailta ja siistit hukset ja vaatteet. Miten ne saa joka päivä puhtaat vaatteet? Luulis että ne ois likaset, hikiset, haisevat mutta ei näytä ollenkaan siltä.
Toivottavasti Roy voittaa, nuo muutbon kiusaajia
Siis ihan järkky kiusaaja toi Alexandra! Huhhuh... Ja kunnon projektiota koko ryhmältä Roita kohtaan, jota mm. Alexandra ja Joonas ovat pikkuhiljaa masinoineet. Heille ei kukaan uskalla sanoa vastaan tai kyseenalaistaa. Käyttäytyvät kaikki typerästi, muttaa syyttävät siitä Roita. Kaikki lähtevät samaan leikkiin mukaan. Massapsykoosi tulilla. Oon niin surullinen Roin puolesta, että joutuu katteleen tommosta sekoilua ja suoranaista kiusaamista.
Ja tuo Joonaksen itkuavautuminen ja Roin syyttäminen "mun tunteiden manipuloinnista" oli ihan typerä. Yritti ihan väen vängällä keksiä jotain mistä voi syyttä Roita. Kaikkihan tuolla kertovat tarinoita elämästään. Miksei Roi saisi kertoa?
Luotto ihmiskuntaan menee tämmösiä ohjelmia katsoessa. Niin helposti jengi ryhmäytyessään sekoaa ja rupee projisoimaan pelkojaan muihin. Kaikki terveet ja itsevarmast yksilöt äänestetään ensimmäisenä ulos.
Ei pysty enää katsomaan kahden kilpailijan juonittelun takia. Hetken taas yritin, mutta pakko kääntää kanavaa.
Väärämielinen ja epäoikeudenmukaisin tv reality! En kato
Lexi ja Joonas täysin sopimattomia ohjelmaan.
Heidän takiaan piti lopettaa ohjelman katsominen
Vierailija kirjoitti:
Jasperin käytös on jokseenki tylyä, jäykkää ja huumorintajutonta aina kilpailijat kohdatessaan.
Yksi menestyneimmistä suomalaisista näyttelijöistä. Itse olisin kyllä veikannut Tauno Paloa.
Jeskamandeera, miks tulinkaan katsoneeni tätä? Järkyttävät mulqqukiusaajat jatkaa. Täysin epäreilua Royn dissaamista ja rikollisentörkeää kiusaamista. Alexandran mimimii ja pyydä anteeksi -jutut, karseaa! Joonaksen pultit Royn mummosta... Itse kyllä saa ulista "nyt uskallan ulkoilla lasteni kanssa". Elinan kieroilu. Venlan huuto muuten vaan ärsyttää.
Roy, jos luet näitä niin olit paras ja kovin. Moni ei olisi hengissä selvinnyt kiusaajalauman mielipuolisen gaslightingin keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan järkky kiusaaja toi Alexandra! Huhhuh... Ja kunnon projektiota koko ryhmältä Roita kohtaan, jota mm. Alexandra ja Joonas ovat pikkuhiljaa masinoineet. Heille ei kukaan uskalla sanoa vastaan tai kyseenalaistaa. Käyttäytyvät kaikki typerästi, muttaa syyttävät siitä Roita. Kaikki lähtevät samaan leikkiin mukaan. Massapsykoosi tulilla. Oon niin surullinen Roin puolesta, että joutuu katteleen tommosta sekoilua ja suoranaista kiusaamista.
Ja tuo Joonaksen itkuavautuminen ja Roin syyttäminen "mun tunteiden manipuloinnista" oli ihan typerä. Yritti ihan väen vängällä keksiä jotain mistä voi syyttä Roita. Kaikkihan tuolla kertovat tarinoita elämästään. Miksei Roi saisi kertoa?
Luotto ihmiskuntaan menee tämmösiä ohjelmia katsoessa. Niin helposti jengi ryhmäytyessään sekoaa ja rupee projisoimaan pelkojaan muihin. Kaikki terveet ja itsevarmast yksilöt äänestetään ensimmäisenä ulos.
On tuo puutarhatonttu kyllä outo. Tuon ikäinen opettajaihminen ja pelkää ulkoilua. Nyt sanoo tottuneensa ja riemuitsee, että voi nyt lastensakin kanssa ulkoilla. Siinä esittelyvideossaan kyllä olivat koko perhe ulkona hiekkalaatikolla. Silloin ei kuitenkaan itkenyt, kuten nyt. Oli vaimo turvana. Tuollaisen tossukan vaimon pitääkin olla vahva.
Vierailija kirjoitti:
En kerta kaikkiaan ymmärtä sitä naisten järkyttävää kirkumista ja huutoa helikopterissa.
Huutohan raikaa myös, jos joku näkee beroccatuubin. Tai haukkaa kroissua.
Ne on vaan kateellisia, kun jollakin on parempi kunto, kuin jollakin muulla. Siksi haluavat kyseisen ihmisen pois.