Minusta tehtiin huoli-ilmoitus kun olin puhunut kaupan aulassa yhden tutun kanssa sähkösopimuksista ja todennut että minulla on pösä
Hyvinvointialueelta tuli kaksi muijaa käymään, tutkivat sähkömittarin lukemia ja halusivat nähdä sähkösopimukseni sekä kaikki sähkölaskut vuoden ajalta kun olivat kuulleet minulla olevan pösä. Nyt niillä on palaveri ja aikovat laittaa virkaholhoojan joka tekee minulle määräaiaisen sopimuksen.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen.
No kyllä tuntuu että hänellä on ylähylly melkoisen tyhjänä.
Erikoista - ovatkohan erehtyneet? Vain rahamiehillä ja naisilla on nykyään varaa pösään.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista - ovatkohan erehtyneet? Vain rahamiehillä ja naisilla on nykyään varaa pösään.
Kannattaa siten hankkia pösänainen vaimoksi tai ainakin tyttikseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kömpeö yritys oli mollata pösäsähkön käyttäjiä😅
Vierailija kirjoitti:
Ei kun taloutensa pidemmälle suunnittelevilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on pösäsähkö? Pösän tiedän ja pörssisähkön, mutta onko joku synteettinen hedgattu ja kollateraalein vivutettu johdannainen?
PÖSÄ = Päänsä Örveltänyt Sekaisin Äskettäin
Eikö ihmiset osaa nykyään tehdä edes yksinkertaisia laskutoimituksia?
Aika yksinkertainen tyyppi pitää olla jos möykkää täällä jostain sähkösopimuksesta?! itse kukin laskee mikä on edullisin: pörssisähkö esim. itselle ylivoimaisesti halvin pitkällä aikavälillä.
Saa olla yksinkertainen, eihän siinä "köh" mitään pahaa ole, mutta rasittavin ihmistyyppi on yksinkertainen joka yrittää keulia muiden kustannuksella, osaamatta perustietoja möykkäämästään asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa vakiokeskustelijoista on yksinkertaisia. Siksi en roikukaan täällä jatkuvasti, vaan käväisen silloin tällöin. Suosittelen samaa kaikille, joilla on kyky itsenäiseen ajatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on pösäsähkö? Pösän tiedän ja pörssisähkön, mutta onko joku synteettinen hedgattu ja kollateraalein vivutettu johdannainen?
Täällä sähkökeskusteluissa on termit, pösä ja määris useammassa aloituksessa
Suurimmasta osasta palstan keskustelijoista pitäisi tehdä huoli-ilmoitus. Täällä on oikeasti mieleltään todella sairasta väkeä, kun aloituksia ja kommentteja lukee. Kollektivismi, jota palstalla harjoitetaan, pahentaa vain tilannetta, sillä seura tekee vähitellen kaltaisekseen. Ja nämä mieleltään sairaat kollektiiviset ihmiset kuvittelevat saavansa toisiltaan vertaistukea sairauteensa, mutta tosiasiallisesti he vain kroonistavat omat sairautensa.