Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadonnut linjoilta

Vierailija
23.02.2026 |

Mies, joka erikseen sanoi, ettei vastausviivettä saa ottaa ignorena, koska hän ei pysty aina heti vastaamaan mutta vastaa heti kun pystyy. Viive on ollut max. muutaman tunnin. Viestit puolin ja toisin pitkiä. Kuulemma kiva kun juttua piisaa (minulta, ja meillä ylipäätään.) On sanonut, ettei ole pahantahtoinen ihminen (nämä ovat poimintoja useista keskusteluissamme.) Eikä hän pahantahtoiselta vaikutakaan, päinvastoin. 

Hän on nyt kadonnut linjoilta. On ollut kokonaan pois whatsapista oudon kauan. En nyt ala jakamaan tänne mitään minuutintarkkoja tietoja, mutta oudon kauan. Viestit menevät perille, mutta mitään elonmerkkiä ei ole ollut ajankohdasta x lähtien. Totta kai pelkään, että olisi käynyt jotain vakavaa, mutta yritän uskotella, että tässä on nyt jokin lievempi tapaus kyseessä. Puhelimen näyttö ehkä rikki, puhelin kadonnut, tuskin varastettu.. hän ei ole mikään bilettäjä ja asuu muutenkin maalla. Puhelin on voinut unohtua johonkin... en vain tiedä mitä tehdä. Hän itse mainitsi, että yrityksensä tiedot löytyvät netistä. Olen löytänyt hänen somensakin. Minä pystyn kyllä ottamaan yhteyttä, siitä ei ole kyse. Mutta missä vaiheessa kehtaan kaivaa netistä sähköpostin? Vai enkö koskaan? Hän ei vaikuta yhtään sitoutumiskammoiselta. Jos hänen puhelimensa on rikki tai kadoksissa, hänen pitää ostaa uusi, ja siellä sitten joko on tai ei ole numeroani. Sähköpostilla saisin edes yhteystietoni hänelle, jotta en katoa ikuisiksi ajoiksi. MIKÄLI tässä nyt on jokin muu kuin todella outo ignore kyseessä. Minun on todella vaikeaa uskoa, että hän yhtäkkiä välttelisi minua. 

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposti saa kuitenkin odottaa vielä hetken.

Vierailija
22/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on vaikea sanoa suoraan että tylsii jo. Jotkut ei saa sitä koskaan sanottua. Anna toiselle tilaa vaikka pari viikkoa. Kysyt sitten miksi katosi. Jos siis haluat pitää hänet elämässäni.

Jaa, no harmi että sinulla on tuollaisia kokemuksia. Tiedän itse mitä olemme viestitelleet. Eikä hän ole käynyt whatsapissa ollenkaan, edelleenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimato.com

Vierailija
24/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kovin vakavalta viestittelyltä jos sähköpostin etsintä noin arveluttaa. Miehellä on muitakin naisia kierroksessa. Ihastui toiseen enemmän. 

:D Kyllä minä uskallan lähettää sähköpostia, älä sinä siitä huoli. 

No mikä sitten tuo aloitus on. Älä kysy jos et kestä vastauksia. Luepa oma aloituksesi.

Vierailija
25/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtolomalla perheen kanssa.

Vierailija
26/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kovin vakavalta viestittelyltä jos sähköpostin etsintä noin arveluttaa. Miehellä on muitakin naisia kierroksessa. Ihastui toiseen enemmän. 

:D Kyllä minä uskallan lähettää sähköpostia, älä sinä siitä huoli. 

No mikä sitten tuo aloitus on. Älä kysy jos et kestä vastauksia. Luepa oma aloituksesi.

Tai sinä voit yrittää ki u sa ta jotakuta muuta.

Vierailija
27/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on vaikea sanoa suoraan että tylsii jo. Jotkut ei saa sitä koskaan sanottua. Anna toiselle tilaa vaikka pari viikkoa. Kysyt sitten miksi katosi. Jos siis haluat pitää hänet elämässäni.

Jaa, no harmi että sinulla on tuollaisia kokemuksia. Tiedän itse mitä olemme viestitelleet. Eikä hän ole käynyt whatsapissa ollenkaan, edelleenkään. 

Minulla ei ole tuollaisia  nettisuhteita ollut. Miksi suutut. Itsehän kirjoitit ja kysyit mikä miestä mättää. 

Vierailija
28/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Hiihtolomalla perheen kanssa.

Aijaa. Hänellä ei ole muuta perhettä kuin lapsuudenperhe. Hyvä että sinä tiedät kuitenkin missä mennään, sinulla on selkeästi kykyjä :'D

Vierailija
29/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tuollaisia  nettisuhteita ollut. Miksi suutut. Itsehän kirjoitit ja kysyit mikä miestä mättää. 

Meillä on "hieman" välimatkaa. Tapaamisesta sovittu jo. Se nyt ei vain onnistu spontaanisti näillä kilometreillä.

Vierailija
30/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt ikävästi kommentoijien kimppuun. Taisi mieskin tajuta mikä stressikimppu olet.

Vierailija
31/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kauanko hän on nyt ollut kadoksissa? Pari kuukautta? Puoli vuotta? Vuoden? 🤔

Oudon kauan siihen nähden kuinka tiiviisti olemme viestitelleet. Ihan päivistä on kyse, ei mistään viikoista tai kuukausista :D

Outo roikkuja olet. Jätä hänet rauhaan.

Vierailija
32/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää kyllä yhteyttä sinuun, jos on kiinnostunut. Näin olen ymmärtänyt. 

Vierailija
33/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt ikävästi kommentoijien kimppuun. Taisi mieskin tajuta mikä stressikimppu olet.

Käyn ikävästi kimppuun kun minua yritetään kiusata. Käyn ikävästi sinunkin kimppuusi, jos jatkat.

Vierailija
34/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on pitänytkin, erittäin tiiviisti ja pitkillä viesteillä :) Nyt ei ole käynyt whatsapissa ollenkaan. Ymmärrätkö?

Vierailija
35/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rasittava ihminen. Tajusin sen muutamasta viestistä tässä. Toivottavasti äijä ihastui johonkin joka ei ole Iääkityksen tarpeessa.

Vierailija
36/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te koskaan soittele? Ainoastaan pitkiä viestejä? Ainoastaan WhatsAppissa? Sinäkin mietit sähköpostia toisena keinona?

Eikö yhtään hälytä kelloja?

Hän viestii kanssasi vain kun hänelle sopii.

Taitaa olla reissussa perheen kanssa.

Mitä tapahtuu, jos soitat?

Vierailija
37/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi soittaa hänelle? 

Vierailija
38/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on pitänytkin, erittäin tiiviisti ja pitkillä viesteillä :) Nyt ei ole käynyt whatsapissa ollenkaan. Ymmärrätkö?

Hmm, ymmärsin...  Hän tulee sinne whatsappiin sitten kun taas haluaa pitää sinuun yhteyttä. 

Vierailija
39/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on varattu tai sit sitä ei vaan kiinnosta.

Vierailija
40/123 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kauanko hän on nyt ollut kadoksissa? Pari kuukautta? Puoli vuotta? Vuoden? 🤔

Oudon kauan siihen nähden kuinka tiiviisti olemme viestitelleet. Ihan päivistä on kyse, ei mistään viikoista tai kuukausista :D

No mitä ajatuksia sinulle itsellesi tulee, että mistä syystä ei ole yhteydessä sinuun?

Lukee jo aloituksessa. Epäilen että on hajottanut puhelimen näytön tai unohtanut puhelimen johonkin, esimerkiksi kaverin luokse kymmenien kilometrien päähän tai jotain. Asuu tosiaan maaseudulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme