Miksi teillä miehillä on pakottava tarve vilkaista keskustelukumppanin rintoja?
Miksi ette voi puhua normaalisti niin kuin toiselle miehelle? Ettette te miesten rintakehää vilkuile kun puhutte tälle.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju on taas ihan turha. Pelkkää suomalaisen incelin väninää. Oikeat kotitumputtajien kokoontumisajot. Surkimukset kirjoittelee omasta mielestään kovia kommentteja. Ei saa*ana, kyllä suomalaisen miehen alennustila on jo nähtävyys :D
olet vaan kateellinen, kun olet lauta
Ettette te miesten rintakehää vilkuile kun puhutte tälle.
Todellakin vilkuilen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isommanpuoleiset rinnat jotka väistämättä erottuvat vaatteista ja joskus kesällä rintavakokin näkyy (😱) enkä ole ikinä ymmärtänyt tätä raivoa muiden katseista. Lääppiminen ja tökerö ehdottelu erikseen tietysti mutta ihmiset nyt tuppaavat huomaavan kaiken erottuvan ympärillään.
Jep. Olen lihaksikas mies ja kesällä naiset katsovat ensin naaman, sitten kädet, hartiat ja haarovälin. Pitäisikö minun tästä suuttua? No ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ettette te miesten rintakehää vilkuile kun puhutte tälle.
Todellakin vilkuilen.
Joo sama minulla. Jos pitkään katsot silmiin niin pakko katse jonnekin välillä kääntää. Viitsi tuijottaa silmiin kuin mie lenterveyspotilas
Kokemuksesta voin kertoa että nainen joka haluaa esitellä rintojaan ja seksikkyyttään on vain hyvillään kun keskustelu kumppani huomioi hänen rintansa, tai vieläpä kehuu niitä. Toisia naisia taas silloin suututtaa toisen rintojen esittely ja keikistely. Mies taas ei ymmärrä miksi sivullisia naisia natkuttaa koko asia.
Laita paita päälle, niin helpottaa.
Joo, ottaa siis päähän.
T. Jore 44v
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tissipervot kieltää tämän mutta pohjimmiltaan he haluaisivat panna äitiään
Sun logiikka on kyllä jotain käsittämätöntä. Haluatko sinä panna isääsi koska muillakin miehillä on pippeli? Ja miten sulle edes tulee tuollainen asia mieleen, taidat itse haluta panna äitiäsi. Olet sairas
1. saatan vilkaista jos tissivako on esillä. 2. en ole kiinnostunut naisista. 3. vilkaisen myös jos jollain on pyllyvako esillä. 4. nämä nyt vain on ruumiinosia jotka yleensä pidetään piilossa, joten niiden paljastaminen kiinnittää huomion.
Vierailija kirjoitti:
Lääh puuh tissit, paita pullotus uuh ahh kannut lääh puristannnn
Uuh Aaahh hikinen pieni tyllerö, kunnon rypsiporsas, setä wilkaista wois.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet esiintyisivät puolet peniksestä paljaana ja esittelisivät sivupenistä niin naisten katseet ei muka harhailisi...
Naisetkin ihan samalla tavalla tsekkaa miesten perseen ja kädet, yläselän yms. jos vähänkään lihaksia vaikka jotkut muuta väittää. Nämä avaukset on aina rumien katkerien naisten avauksia ja päämääränä haukkua kaikki miehet siaksi. Mitä luulet viettäisikö nämä täällä illat miehiä haukkumassa jos kotona odottaisi kunnon mies?
Eikös ole parempi kun ovat kiinnostuneet naisten suloista kun jonkun munista?Ja jos häiritsee sinua voit laittaa ne piiloon etkä kulje vako paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isommanpuoleiset rinnat jotka väistämättä erottuvat vaatteista ja joskus kesällä rintavakokin näkyy (😱) enkä ole ikinä ymmärtänyt tätä raivoa muiden katseista. Lääppiminen ja tökerö ehdottelu erikseen tietysti mutta ihmiset nyt tuppaavat huomaavan kaiken erottuvan ympärillään.
Jep. Olen lihaksikas mies ja kesällä naiset katsovat ensin naaman, sitten kädet, hartiat ja haarovälin. Pitäisikö minun tästä suuttua? No ei tietenkään.
Minä katson naisena ensin tiukan pepun ja sitten vasta naaman.Haarovälin kyllä ehtii katsoa myöhemminkin kun tutustuu paremmin.
Kyllä minäkin vilkuilen.
T. Rintava nainen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Myös naiset arvioivat miehiä vaistonvaraisesti ja etsivät pennuille hyvää siittäjää, sitä itse tiedostamatta, katsotaan hartiat, ihon terveys, liikkumistapa ym. biologiaan tärkeitä terveyteen liittyviä asioita, luonnollinen ja hieno tapa. Tosin nykyfemakot ovat tässäkin poikkeustapaus, haukkuvat oman perimänsä miehiä mutta ylistävät ja hyväksyvät vieraiden maiden miesten naisia sortavan käytöksen, omituista.
Evoluution tuotostahan se vain on. Pitää huomioida kaikki nuo mainitut seikat mutta lisäksi olisi hyvä saada variaatiota geeniperimään. Siksi ne vieraiden maiden komistukset ovat otollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju on taas ihan turha. Pelkkää suomalaisen incelin väninää. Oikeat kotitumputtajien kokoontumisajot. Surkimukset kirjoittelee omasta mielestään kovia kommentteja. Ei saa*ana, kyllä suomalaisen miehen alennustila on jo nähtävyys :D
olet vaan kateellinen, kun olet lauta
Ehkä näin on, mutta kun minun naamanikin on kuin naulapussi.
Toki haisen myös vanhalle vi#ulle.
Valitettavasti ne pistää silmään tarkoituksellahan kaaritukia, pushupppeja ja matalia, tiukkoja paitoja käytetään. Jos tarkoitus on vähentää tuijottelua, se tuskin onnistuu asian korostamisella.
Ps. Olen homo, joten ei teidän tissit kiinnosta, pistää vaan silmään pakostikin.
"Minä katson naisena ensin tiukan pepun ja sitten vasta naaman.Haarovälin kyllä ehtii katsoa myöhemminkin kun tutustuu paremmin"
Kuinkas sinä sen pepun katsot ensin jos mies kävelee vastaan?
Miksi nainen ei osaa keskustella miehen kanssa ilman, että käyttäytyy ylimielisesti?
Jostain kumman syystä naiset tsekkaa minun haarovälin. Kertokaa miksi?