Miksi teillä miehillä on pakottava tarve vilkaista keskustelukumppanin rintoja?
Miksi ette voi puhua normaalisti niin kuin toiselle miehelle? Ettette te miesten rintakehää vilkuile kun puhutte tälle.
Kommentit (153)
Mä silakoita kerran myin
Kun astuit kauppaan, mä täysin hämmennyin
Sua silmät tapillaan mä katsoin vaan
Kuin ihme oisit
Sua vaatteet peitti hiukan vain
Mut parhaat paikat noin täysin paljastain
Mä mietin itseksein, kun kauppaa tein:
"Sä maukas olla voisit"
Jestas sentään, mitkä rinnat
Pieleen laskin kaikki hinnat
Jestas sentään
Sun kanssas vasta hauskaa ois (ooo-hoo)
Jos miehet esiintyisivät puolet peniksestä paljaana ja esittelisivät sivupenistä niin naisten katseet ei muka harhailisi...
Minä en oikein pysty katsomaan silmiin joten katse vaeltelee. ei sillä ettenkö tykkäisi katsella tissejä, mutta tosi harvoin jään tuijottamaan keskustelussa. ainakaan peitettyjä
No tasurina mä vilkaisen peput ja etumuksenkin. ;)
t suurempirintainen nainen
Onneksi olen lauta. Ei miehet vilkaisekaan.
Kattokaa naiset ympärille,miehet on rakentanut teille kaikki.Lämpimät asunnot, sisävessan,Sähköt, Kännykät, Netin, Tietokoneet,autot yms.yms ja kaiken tän jälkeen vähä kattoo tissiä niin heti on suut mutrussa!? Häh sanon minä.M73
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen lauta. Ei miehet vilkaisekaan.
Hyi! t. mies
Siinäpähän tuijottaa, täältä ei ainakaan löydy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet esiintyisivät puolet peniksestä paljaana ja esittelisivät sivupenistä niin naisten katseet ei muka harhailisi...
Paljaana?!!! Kaula-aukko on melkein kurkkuun asti paidassa. On löysä paita. Silti tuijotetaan.
Silloin kun keskustellaan ei pidä tuijottaa ihmistä lainkaan, vaan kuunnella, mitä ihminen sanoo. Jos ei tätä sisäistä, niin ei pidä sitten ihmitellä, miksi toisen puhe menee ohi korvien.
Vierailija kirjoitti:
Taas sellainen väite joka ei miehenä tule mieleenkään. En todellakaan katso. On yksi niistä oudoista varmaan tuhansista väitteistä mitä naiset ihan itse keksivät mielessään. M40
Miehenä täytyy myöntää että väkisin tulee vilkaistua vaikka yritän välttää.
Tai jos onnistun, niin se välttely ei varmasti jää keskustelukumppanilta huomaamatta.
En minä sille mitään voi, kun tekee mieli niin vaikea on olla.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vain pysty olemaan vilkaisematta. Taustalla on kymmenien vuosituhansien evoluutio ja sitä ei noin vain pysty muuttamaan.
Miehet on elukoita.
Niin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljaana?!!! Kaula-aukko on melkein kurkkuun asti paidassa. On löysä paita. Silti tuijotetaan.
Sitten heräsit ja laskit kissan ulos.
Hyvä katsoa ja unohtaa kaikki "laudat".
Ihminen on yhä ihminen vaikka meitä koneiksi yritetäänkin muuttaa. Yritän kuitenkin olla kohtelias ja huomaavainen enkä tuijota tissejä tai pebaa.
Vilkaisen kyllä enkä muuta voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vain pysty olemaan vilkaisematta. Taustalla on kymmenien vuosituhansien evoluutio ja sitä ei noin vain pysty muuttamaan.
Miehet on elukoita.
Niin naisetkin. Ihminen on eläinlaji.
Vois kysyä, miksi naiset kiihottuvat, kun näkevät valokuvia toisesta naisesta imettämässä lasta? Kyllä...ihan tutkimusten mukaan voidaan havaita ihan fyysisiä kiihottumisoireita naisessa, joka näkee toisen naisen imettämässä. Sen sijaan miesten viisari ei värähdä tässä tilanteessa sitten niin yhtään, vaikka siinä on paljasta rintapintaa näkyvissä. Näin ne hormooonit toimivat.
Tämähän siinä just on. Vaikea pitää silmänsä muualla kun ovat siinä koko lailla silmien tasalla. Voisihan tästä huolestuneet naiset vaikka opetella keskustelemaan selin keskustelukumppaniinsa nähden.