Miksi teillä miehillä on pakottava tarve vilkaista keskustelukumppanin rintoja?
Miksi ette voi puhua normaalisti niin kuin toiselle miehelle? Ettette te miesten rintakehää vilkuile kun puhutte tälle.
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Taas sellainen väite joka ei miehenä tule mieleenkään. En todellakaan katso. On yksi niistä oudoista varmaan tuhansista väitteistä mitä naiset ihan itse keksivät mielessään. M40
Tai sä olet yksi tuhannesta miehestä, joka osaa käyttäytyä.
Sitten on myös niitä miehiä jotka etsivät katsellaan rintoja. Itse kun useimmiten nykyään pukeudun suht peittävästi, niin silmät sitten muljahtelee jakun reunan taa tai mies seisoo sivulla ja yrittää etsiä kumpuja... Huoh.
N42 ja h-kupit tahtomattani
Tämäkin ketju on taas ihan turha. Pelkkää suomalaisen incelin väninää. Oikeat kotitumputtajien kokoontumisajot. Surkimukset kirjoittelee omasta mielestään kovia kommentteja. Ei saa*ana, kyllä suomalaisen miehen alennustila on jo nähtävyys :D
Vierailija kirjoitti:
Vois kysyä, miksi naiset kiihottuvat, kun näkevät valokuvia toisesta naisesta imettämässä lasta? Kyllä...ihan tutkimusten mukaan voidaan havaita ihan fyysisiä kiihottumisoireita naisessa, joka näkee toisen naisen imettämässä. Sen sijaan miesten viisari ei värähdä tässä tilanteessa sitten niin yhtään, vaikka siinä on paljasta rintapintaa näkyvissä. Näin ne hormooonit toimivat.
Taitaa olla ihan omia tutkimuksiasi. Minua ei naisena kiinnosta pätkääkään katsoa toista naista imettämässä. Ja jos näen jonkun imettämässä vaikka ravintolassa, minua lähinnä ärsyttää. Taitaa olla miesten oma märkä uni, että naiset katsoo toistensa rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet esiintyisivät puolet peniksestä paljaana ja esittelisivät sivupenistä niin naisten katseet ei muka harhailisi...
Penis on itse asiassa ruma, oikeastaan vähän koominen. Mutta voisihan sitä vilkaista, miten hassulta se kenelläkin näyttää.
Usein pyydän kääntymään kesken keskustelun, niin tsekkaan perseenkin.
Joopajoo, taas naisten oma vika kun tissejä tuijotetaan. En käytä ikinä avokaulaisia vaatteita, mitään push-upeja tai tuo rintojani mitenkään "esille". Ne nyt vaan on olemassa. Silti tuota tapahtuu ihan arkisissakin tilanteissa eikä mulla edes ole mitkään megalollot.
Juntin kuvanhan mies siinä vain itsestään antaa, toihan on verrattavissa siihen että tsekkailisin kaikkien keskustelukumppaneiden pullotukset siinä juttelun lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vartenhan ne on olemassa ja onko ihan pakko pistää napaan saakka avoin pusero päälle?
Ihan sama vaikka olisi villapusero leukaan asti.
Marilyn, milloin riisut jumpperin?
Vain nuoret ja komeat miehet saa vilkaista.
Olen vältellyt kaikkea katsekontaktia mihinkään naisen ruumiinosaan viimeiset 7 vuotta, koska en halua olla kreepy
Se joku vuorikiipeilijä sanoi kysyttäessä, että miksi kiipeää Everestille vaaroista huolimatta. Koska se on siellä.
Sama vastaus tähän. Ihan turha jonkun androkyynin tulla selittämään, millainen minun pitäisi olla. Mua sattuu kiinnostamaan rinnat ja katson niitä etenkin, jos esille tyrkytetään. Toki pyrin tekemään sen salaa, enkä tuijota, mutta noin se vaan menee. Narsistien turha yrittää kaupata outoja tapoja/sääntöjään normaaleille ihmisille.
Koska miehillä ei ole rintoja, tai ainakaan samanlaisia. Se mitä itsellä ei ole, kiehtoo.
Sama juttu jalkojenvälissä, erilaisuus kiehtoo.
Lääh puuh tissit, paita pullotus uuh ahh kannut lääh puristannnn
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on että kirjoitustaidosta onanointi alkaa kun varsinaiset argumentit loppuu. Lue antropologiaa ja viisastu.
Edelleen puuttuu välimerkit, eli oikeinkirjoitustaito. Se vie hienoilta sanoilta ja kovalta yritykseltä kaiken tehon. Tekstiä saa kopioitua googlettamalla. Pienet asiat paljastavat yleensä ihmisen oikean sivistystason. Fiksuna ihmisenä tietäisit tämän.
Toisekseen, ei koskaan kannata paljastaa, että jokin menee ihon alle. Se on toisen kannalta aina herkullinen voitto. Vaikka eihän tämä toki mikään kisa olekaan ;)
Vaikutat narsistilta. -eri
Myös naiset arvioivat miehiä vaistonvaraisesti ja etsivät pennuille hyvää siittäjää, sitä itse tiedostamatta, katsotaan hartiat, ihon terveys, liikkumistapa ym. biologiaan tärkeitä terveyteen liittyviä asioita, luonnollinen ja hieno tapa. Tosin nykyfemakot ovat tässäkin poikkeustapaus, haukkuvat oman perimänsä miehiä mutta ylistävät ja hyväksyvät vieraiden maiden miesten naisia sortavan käytöksen, omituista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet esiintyisivät puolet peniksestä paljaana ja esittelisivät sivupenistä niin naisten katseet ei muka harhailisi...
Paljaana?!!! Kaula-aukko on melkein kurkkuun asti paidassa. On löysä paita. Silti tuijotetaan.
Sitten heräsit ja laskit kissan ulos.
Ehe ehe, oletpa hauska. Ei ole lemmikkiä.
Tissit paljaana pitäisi saada olla, mutta niitä ei saisi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois kysyä, miksi naiset kiihottuvat, kun näkevät valokuvia toisesta naisesta imettämässä lasta? Kyllä...ihan tutkimusten mukaan voidaan havaita ihan fyysisiä kiihottumisoireita naisessa, joka näkee toisen naisen imettämässä. Sen sijaan miesten viisari ei värähdä tässä tilanteessa sitten niin yhtään, vaikka siinä on paljasta rintapintaa näkyvissä. Näin ne hormooonit toimivat.
Taitaa olla ihan omia tutkimuksiasi. Minua ei naisena kiinnosta pätkääkään katsoa toista naista imettämässä. Ja jos näen jonkun imettämässä vaikka ravintolassa, minua lähinnä ärsyttää. Taitaa olla miesten oma märkä uni, että naiset katsoo toistensa rintoja.
Sama täällä. Minua ällöttää imettämisen näkeminen, etenkin ravinrolassa. En siis tarkoita tietenkään, että siinä olisi mitään pahaa, että imettää. Päinvastoin. Mutta se ällöttää eikä sitä halua katsoa, varsinkaan jos syö.
Vierailija kirjoitti:
Ei vain pysty olemaan vilkaisematta. Taustalla on kymmenien vuosituhansien evoluutio ja sitä ei noin vain pysty muuttamaan.
Tämähän se. Liskoaivot ottavat vallan ja sille ei vaan voi mitään, ei vaan voi.
Sama kun näkee hyvän perseen, ihan kun vedettäis lekalla otsaan.
Sellaista se on oikean testohöyryisen heteromiehen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljaana?!!! Kaula-aukko on melkein kurkkuun asti paidassa. On löysä paita. Silti tuijotetaan.
ja se ongelma oli mikä?
Rinnat on luonnon keino saada mahdollisimman paljon potentiaalisia lisääntymiskumppaneita. Voi sitten niistä valita. Koittakaa naiset elää sen kanssa. Ehkä juuri sinä olet saanut alkusi rintojen vilkaisun seurauksena.