Mieheltä tuli TAAS viesti...
ettei tule normaaliin aikaan kotiin. Näin on nykyään koko ajan. Työpäivät venyvät ihan jatkuvasti, tai ellei työt veny niin sitten on hätä kuntosalille. Miehen työn luonne on toki sellainen, että työtä on paljon, mutta eikö sitä voi yhtään ennakoida ennen kuin työpäivän aikana? Mulla on semmoinen ikävä kutina, että sillä on joku toinen nainen. Miten sen saisi siitä narautettua?
Kommentit (76)
Jos mies jää kiinni niin raportoin (huooh...) siitä täällä, mutta mitään pikaisia " juonipaljastuksia" tässä ei taida olla tulossa. Minusta 60 puhuu järjen äänellä, sillä haluan kuitenkin uskoa, että mies on ihan viaton, enkä ole valmis pilaamaan suhdetta sillä hiillostamisella. Sitä paitsi, hiillostamisen mies vielä voisi kestää ja silloin paljastaisin korttini miehelle, mikä voisi pienentää mahdollisuuksiani saada mies käräytettyä.
Ylityölisiä mieheni ei saa kuin pelkän kk-palkan riippumatta siitä, tekeekö 8 vai 80 tuntia viikossa.
Monesti on kuitenkin niin, että omituisiin asioihin löytyy ihan pätevä syy.
ap
pitäähän niitäkin pestä. Ihmettelen miksei käy kuntosalin suihkussa. JOS ei käykkään salilla,tuskin naisenkaan luona,koska silloin varmasti suihkuttelisi siellä..
Tavatessa sovittiin seuraava tapaaminen ja soitin vain työaikaan työpaikalle ja muulloin ainostaan mies soitti minulle.
Kumpikin olimme tahoillamme naimisissa. Miehelläni oli päivätyö joten silloin soitteli meille ja jos mies jostain syystä oli kotona epätavalliseen aikaan oltiin sovittu että väärä numero, ja tulihan niitä vääriä soittoja.
Tämä petollisuus ennen tätä nettiaikaa.
Olin niin saamarin rakastunut. Lopulta mies oli tunnustanut kotonaan suhteemme, se naisen vaisto oli takana että epäili miestään. Mies kertoi tästä minulle ja sanoi että se on ok ja jatkettiin entiseen malliin.
Sain puhelinsoiton eräänä päivänä tältä naiselta ja kertoi tietävänsä suhteesta ja sanoi jos se ei lopu niin kertoo miehelleni. Lopetin suhteen siihen.
Ei kai KUKAAN mene vappuaattona klo 16 punttisalille! Tuskin sali edes oli silloin auki (soita salille ja kysy oliko ne silloin auki).
Ja seuraavan kerran kun on muka menossa töitten jälkeen salille niin mene sinne salille vastaan miestäsi. Eli jos sanoo tulevansa kotiin vaikka klo 18 niin menet salille klo 17.30 vastaan ja sanot että menette yhdessä kauppaa. Ja jos mies ei ole siellä niin eiköhän se ole vosunsa kanssa jossain.
" En ehi ja tuun sitte ja sitte." V*ttu. Tekisi mieli ruveta etsimään semmoista miestä, joka on kotonakin joskus.
Miten sen saa oikeasti kiinni? Kun kännykästä ei löydy (tietenkään) tekstiviestejä, jotka mitään todistaisivat, sähköpostia en edes voi unelmoida pääseväni lukemaan ja vakoilu on niin pirun hankalaa ja voi viedä pitkäänkin ennen kuin sillä keinolla miehen saa narahtamaan.
Tai miten voisin edes vakuuttua miehen syyttömyydestä? Se on oikeastaan vielä vaikeampaa.
ap
saan täysin sen kuvan, kun luen tekstejäsi. =( Nyt sun pitää vaan käräyttää hänet. Mutta miten?? Vaikeaa.
se tallentaa kaikki salasanat ja joka ainoan sanan joka näppiksellä näpytellään, samoin sivut joilla netissä surffataan, ohjelmat joita käytetään.. kaikki.
sen voi piilottaa niin, ettei sitä edes näy missään, ja se aukeaa vain salasanalla.
googlella löytyy, jos vain muistais hakusanoja.
Nyt ap menet vastaan sitä sinne missä se muka sanoo olevansa. Eli menet sinne punttisalille, kun sen pitäisi olla siellä. Jos miestä ei näy se on valehdellut.
Yritä miettiä mihin miehesi veisi sen vosun työpäivän päätteeksi. Onko jokin tietty ravintola, puisto jne ja mene sinne etsimään. Missä se nainen asuu? Mene sen oven luo odottamaan, eiköhän se mies sieltä tule.
Kyllä olis rasittavaa.
Voimia sulle ap. =)
ja sain sen kiinni kahdella tavalla. Ensin kysyin sen siskolta suoraan katsomalla silmiin ja sen sisko myönsi mulle. Sen lisäksi sen kaveri (ei bestis) myönsi mulle kun kysyin.
Eli kysy miehen kavereilta ja sisaruksilta! Ja kysy suoraan kasvotusten, puhelimessa on helppo kieltää.
-35
jos väittää olevansa ylitöissä.
Toi verskojen solmuun laittaminen oli myös hyvä idea.
Ja jos suinkin voit,mene kytikselle miehen työpaikan
vierelle työajan päätyttyä.
Näet lähteekö mies johonkin,ja seuraat perässä...
Vierailija:
Ei kai KUKAAN mene vappuaattona klo 16 punttisalille! Tuskin sali edes oli silloin auki (soita salille ja kysy oliko ne silloin auki).Ja seuraavan kerran kun on muka menossa töitten jälkeen salille niin mene sinne salille vastaan miestäsi. Eli jos sanoo tulevansa kotiin vaikka klo 18 niin menet salille klo 17.30 vastaan ja sanot että menette yhdessä kauppaa. Ja jos mies ei ole siellä niin eiköhän se ole vosunsa kanssa jossain.
Mun mies saattaa mennä salille vaikka juhannusaattona. Jos ei paljon ryypiskelystä välitä niin mikä ihme on jos ei vappuna voi salille mennä? Siellä silloin esim. paljon rauhallisempaakin.
Ja mun mies käy ainakin sellaisella salilla, jonne saa oman avaimen, eli voi mennä vaikka keskellä yötä jos huvittaa.
soitti, että joutuukin menemään illaksi töihin (oli töissä kaupassa) eikä voida tavata. Soitin sitten illalla työpaikalle ja pyysin häntä puhelimeen. Eipä ollut töissä kun oli vapaapäivä. Kenkää sai!
En ole koskaan mikään missi ollutkaan, mutta hoikka, ja mies on aina kehunut sieväksi. Seksiä on välillä ollut vähemmän, nyt taas enemmän, aina se seksittömyys ei ole ollut minusta kiinni vaan myös miehestä!
Puolustukseksi miehelle mun pitää sanoa, että pengoin sen tiliotteet läpi. Siellä ei ole mitään epäilyttävää, kaikki näyttää juuri siltä kuin pitääkin. Ravintolamaksut ovat yhdestä ruokailijasta jne. Ainoa outous oli yksi TOSI HALPA ostos korukaupasta, mutten tajua, mitä sillä rahalla edes saa koruliikkeestä.
AP
Kyllähän se miestä voi syödä, jos on naimisiin mennyt normaalivartaloisen naisen kanssa, joka muutaman vuoden päästä onkin 100 kiloinen lössykkä joka kävelee vain jääkaapin ja tietsikan väliä. Ja sitten kun tämä nainen vielä tietenkin kieltäytyy meikkaamasta lainkaan (kun miehen on rakastettava sellaisena kuin luoja on luonut), ei pese hiuksiaan kuin kerran viikossa ja pukeutuu mammasloggeihin, niin miksiköhän
miestä alkaa kiinnostamaan salilla käynti ja ylityöt? Olisikohan sieltä salilta löytynyt aktiivinen nainen?
Tämä kaikki on siis yleiseltä tasolta oletusta, en tarkoita että ap olisi kuvaamani kaltainen nainen. Kunhan vain mietin..
valehteli aina vaimolleen olevansa " kuntosalilla" ...
siis kävisin tsiigaileen duunipaikan liepeillä yms. jos sanoo jäävänsä ylitöihin.
Monesti on niin , että jostain muusta lipsahduksesta se alkaa. Kiinnijääminen siis.
Minusta jollain tapaa hyvä, että on jotain konkreettista aineistoa todisteena kun alkaa ottaa asian esille. Jos mies kiistää tai pitää sua hölmönä niin kiskaset jonku faktan silmien eteen niin menee matto alta.