Mieheltä tuli TAAS viesti...
ettei tule normaaliin aikaan kotiin. Näin on nykyään koko ajan. Työpäivät venyvät ihan jatkuvasti, tai ellei työt veny niin sitten on hätä kuntosalille. Miehen työn luonne on toki sellainen, että työtä on paljon, mutta eikö sitä voi yhtään ennakoida ennen kuin työpäivän aikana? Mulla on semmoinen ikävä kutina, että sillä on joku toinen nainen. Miten sen saisi siitä narautettua?
Kommentit (76)
Ilman todisteita ei saisi epäillä toista, mutta kun usein tulee tunne että jokin on pielessä. Mutta kuitenkaan ei pysty mitään todistamaan. :(
Epätietoisuus on kaikkein raastavinta.
Olisin todella kiitollinen jos voisit edes vinkata millä keinolla asian voisi selvittää! Mutta hyväksyn kyllä jos et tahdo kertoa. Toivottavasti paljastaisit keinon ainakin myöhemmin, sillä minulta on ideat loppu ja tahdon asiaan selvyyden. Tsemppiä ja toivotaan että olemme molemmat väärässä ja asioille on luonnollinen selitys!
semmoista ei oikeesti tee kukaan. Etkö vois miehelle mainitsematta ruveta käymään samalla salilla? Kohtahan tuo selviäis käykö siellä ollenkaan?
Ja voimia sulle, miehes pitää sua pilkkanaan.
Tosin se on niin erikoinen, että siitä tuskin on monellekaan muulle mitään hyötyä.
ap
P.S. jos keksitte lisää hyviä konnuuksia niin antaahan tulla vaan.
Inhottava tilanne, epäillä pettämistä. Omalla kohdalla epäilyt osoittautuivat oikeiksi... Mies peseytyi ja vaihtoi vaatteita normaalia useammin, alkoi viipyä harrastuksissa pidempään, piilotteli puhelinta (oli aina taskussa) ja minä en olisi saanut nähdä mitä puuhaa tietokoneella.
Lopulta sain puhelimen käsiini, kun mies oli unohtanut laittaa sen yöksi kiinni ja se oli epätavallisessa paikassa (yleensä lattialla nyt sängyssä). Mies oli nukahtanut odottaessaan viestiä... Ja minä heräsin vauvan kanssa. Tiedän, että tein väärin tutkiessani puhelimen mutta mielestäni se oli oikeutettua siihen nähden mitä löysin. Mielestäni puolison on oikeus tietää...
Jaksamista sinulle!
puhumaan puhelimella työpaikalle ja ehkä jatkamaan salilla käynnin jälkeen. Näitä on nähty.
Niin, siis ei mitään uutta. Mä en löydä tapaa narauttaa mies nopeasti ja varmasti. Mutta kuten joku aikaisempi sanoi, kyllä totuus ennemmin tai myöhemmin paljastuu. Toivottavasti ennemmin, koska tämä epävarmuus on hirveää.
Se asia, mikä ehkä eniten puhuu pettämistä vastaan, on se, ettei miehelle tule kotiin epäilyttäviä puheluita eikä tekstiviestejä. Voisiko joku nainen oikeasti olla niin kylmähermoinen, että jättäisi miehen kokonaan rauhaan silloin kun tämä on vaimonsa luona kotona? Tai sitten kaikki kommunikointi sinä aikana on netin välityksellä.
Toisaalta, eikö muuten olekin ihan pirun epäilyttävää, että käy muka työpäivän jälkeen salilla ja sitten vie hikiset salivaatteet takaisin työpaikalle ennen kotiintuloa? ;D
ap
paitsi alkoholin kans. kun miehellä teki mieli ja halus salata sen multa, työpäivät venyi ja lopusta ei muka mitään tietoa.
Eli iske kun miehes ei tiedä yhtään koska pääsee..silloin tapahtuu!
Näkivät siis muutenkin ja oli työkaveri tämä naikkonen.
Kyllä olet nyt niin paljon kertonut tosiasioita siitä, että mies pettää, siitä ei ole epäilystäkään! Älä ole hölmö, nainen!
Selkä seinää vasten vaan!
jos mies kertoo aikataulujen muuttuneen, voisit ehdottaa, että et itsekään jaksa olla kotosalla ja menet kaupunkiin ja voisitteko tulla samalla kyydillä kotiin ja ehdotat tulevasi työpaikalle tai salille tai sovitte soittelevanne väliaikatietoja, mihin aikaan pääsee pois. jos mies menee hämilleen ja sopiminen on vaikeaa, on ehkä muuaalla kuin töissä.
Sanoin epäilykseni suoraan. Kävin läpi kaikki yksityiskohdat, jotka mua epäilyttää. Osan mies pystyi luotettavalla tavalla selittämään, osaa ei. Mies kuitenkin ehdottomasti kiisti pettävänsä tai pettäneensä ja kysyi, haluanko nähdä hänen sähköpostinsa (kieltäydyin, sillä eihän se mitään kuitenkaan olisi todistanut). Mies suhtautui juttuun vähän huvittuneesti mutta rauhallisesti ja asiallisesti, ei suuttunut, syyttänyt hulluksi tai muutakaan epäilyksiä lisäävää, vaan yritti lohduttaa ja rauhoitella osittain ymmärtäenkin huoleni. Kun kysyin suoraan, kuka on se nainen, jonka numero löytyi puhelimesta, niin vastasi hänen olevan asiakasfirman palveluksessa, eikä ole koskaan nähnytkään naista. Vastaaminen tässä kohden oli vähän hapuilevaa, joten ihan pikkuisen jäi mietityttämään. Sanoin miehelle, että todennäköisesti kestäisin paremmin tiedon toisesta naisesta kuin sen, että minulle valehdellaan päin naamaa ja saan myöhemmin tietää, että minulle on valehdeltu ja luottamukseni on petetty.
Eli summa summarum: Viattomuutta ei voi todistaa, mutta jos mulla ei ole tosiasiallista tietoa siitä, että miehellä olisi joku toinen, niin en voi jatkuvasti vatkata asiaa. En voi tehdä enempää tämän jutun eteen. Voin vain pitää huolen siitä, että parisuhde pysyy siedettävällä tasolla.
Kiitos kaikille myötäelämisestä. Nyt mun vain täytyy yrittää suunnata huoioni ja energiani johonkin muuhun rakentavampaan asiaan.
ap
outoja txt viestejä / puheluita kotiin kun ostaa jonkun halvan kännykän toiseksi puhelimeksi ja siihen prepaid liittymän niin voi vallan mainiosti olla salarakkaan kans yhteyksissä ja kotiväki ei tiedä mitään .
Kuulostaa siltä, että pyrit käräyttämään hänet ja sitten kaikki on hyvin. Sehän on vasta kaiken alku... haluatko jatkaa sen jälkeen hänen kanssaan, jos hän haluaa jatkaa. Olet varautunut, että hän saattaa lähteä. Haluatko mieluummin parantaa suhdettanne ilman käräyttämistä ja hän palaa itse luoksesi (jättää siis sivusuhteen).
Kun viesteissä on jo mies leimattu pettäjäksi takuuvarmasti jne. Niin mitä jos ei kuitenkaan. Me ihmiset olemme usein niin epäluuloisia, että ei tari kuin pieni epäilyksen jyvä olla ja siitä asia lähtee lumipallon tavoin vyörymään.
Kävi ap:n mies vieraissa tai ei, voimia jatkoon joka tapauksessa. Ja ihan parisuhteen vuoksi, selvittäkää tämä asia juurta jaksain, ettei jää mitään taka-alalle kytemään. Myös siksikin, että jos epäilykset osoittautuvat vääriksi, voi miehestä tuntua pahalta se, että häneen ei luoteta.
Vieläkö jotakuta kiinnostaa?
No. Tällä hetkellä menee ihan ok, rauha maassa jne. Loppukevät/alkukesä meni riidellessä, meillä oli lähes sota kaikista mahdollisista epäkohdista, eli osittain niistä samoista, joiden takia sitä pettämistä epäilin. Mies on tehnyt kaikkensa ja ylikin puhdistaakseen maineensa ja se riittää.
Eli tällä tarinalla oli ihan onnellinen loppu.
ap
.. " Saat minut kiinni tästä numerosta, Iso ikävä" tai " Taidettiin kärähtää vaimolles, nähdään siellä ja siellä klo se ja se" tai sitten jotain mihin luulet miehes jotenkin reagoivan. Sitten vaan katsot kuinka käy, vastaako viestiin mitään tai onko siihen kellon aikaan jona pyysit jonnekin taas kuntosali päivä tms. Vai kertooko että joku tuntematon lähetti varmaan vahingossa hänelle tuollaisen viestin....
Mies jäi juuri kiinni yhdestä valheesta. Asia ei ole suuren suuri, pikemminkin nolo, eikä se asia vielä todista pettämistä, vain valehtelun. Mies ei vielä tiedä, että minä tiedän hänen valehdelleen. Katselen tätä juttua nyt ainakin tämän viikon ja laitan sitten seinää vasten.
Ahdistaa aivan järkyttävästi.
ap
mutta oikein paljon voimia sinulle. Yritä saada syötyä ja nukuttua- ilman ravintoa ja lepoa ahdistaa vielä monin kerroin enemmän. Toivottavasti kyse ei olisi pettämisestä:(
Voimia sinulle todella- epätietoisuus on raastavaa.
Luotin entiseen aviomieheeni kuin kiveen, en tiennyt että pettämistä olisi koko maailmassa olemassakaan. Oli arvostetussa asemassa yrityksessä ja päivät venyivät ja venyivät.... aina. Ja puhelin ja tietokone olivat pyhiä. Niin pyhiä, että puhelin oli öisin yöpöydän laatikossa.
En koskaan saanut sitä kiinni mistään, ehkä siksi etten edes tajunnut epäillä mitään. Olin liian sinisilmäinen.
Sitten se lähti. Eikä mulla silloinkaan leikannut. Sitten vasta myöhemmin ex-anoppi tuli kertomaan että se oli bongannut assarinsa ja muuttanut sen kanssa asumaan.
Jäljet oli siis helppo peittää, koska viettivät pääsääntöisesti aikaa työpaikalla, oma huone, oma rauha...
Älä pilaa elämääsi kyttäämällä. Jäädytä tunteesi sen asian ulkopuolelle ja ota etäisyyttä. Kun lopetat aktiivikyttäämisen, voit huomatakin jotakin. Se paljastuu ennemmin tai myöhemmin. Viimeistään sitten kun ex-anoppi sen sinulle kertoo ;)
En voi kertoa sitä, mutta uskon, että tämä paljastaa homman ennemmin tai myöhemmin. Ikävä kyllä, tähän mennessä menetelmä on kertonut aika epäilyttävää tietoa :(
Välillä olen aivan raivona, välillä täysin välinpitämätön ja välillä luotan mieheen ihan täysillä. Välillä pohdin, onko sillä väliä jos mies pettää (mutta onhan sillä) ja välillä olen jo pelkästä ajatuksesta niin ylikierroksilla että tärisen ja hikoan.
Iso kiitos muuten kaikille, vaikkei aihe perin kiitollinen olekaan, ja iso osa vastauksista onkin ollut aika lannistavia. Palaan aiheeseen taas kunhan jotain uutta löytyy.
ap
Vierailija: