Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä tuli TAAS viesti...

Vierailija
02.05.2007 |

ettei tule normaaliin aikaan kotiin. Näin on nykyään koko ajan. Työpäivät venyvät ihan jatkuvasti, tai ellei työt veny niin sitten on hätä kuntosalille. Miehen työn luonne on toki sellainen, että työtä on paljon, mutta eikö sitä voi yhtään ennakoida ennen kuin työpäivän aikana? Mulla on semmoinen ikävä kutina, että sillä on joku toinen nainen. Miten sen saisi siitä narautettua?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 41, edelleen, en tosiaan ole plösö tiskirätti paitsi joskus :) Ja muuten, se oletettu toinen nainen, jonka kuvan googlasin, on läski ;)

ap

Vierailija
62/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan välillä huimia alennuksiakin, esim jotku hopeakorvikset tms voi hyvinki saada vitosella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi verkkarit solmuun oli loistojuttu! Siitä mieleen, että lahkeen kääntäminenen ei olisi niin huomiota herättävää... ehkä.

Sanoit ap, ettet voi mennä miehesi työpaikalle, kun et ole ollut siellä. Entäs, jos veisitkin jotain ihania voileipiä, joissa tuorejuustoa ja lohta esim. Voisithan olla huolissasi aidosti hänen jaksamisesta ja ilahduttaa.

Epäily kyllä sinällään syö sinua sisältä, joten asialle kandee saada jotain aikaseksi. Voimia. Toiv saat hyviä ideoita.

Vierailija
64/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vielä kerro siitä tapahtuuko talon sisällä jotain, mutta ainakin sen että missä mies luuraa.

Vierailija
65/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraat ylitöiden määrää ja paljonko on saanut korvauksia - täsmääkö?

Laittaisin salapoliisin tutkimaan, jos ei ole rahasta kiinni niin yksityisetsivä perään.

Muista myös se että petoskumppani voi olla joku muukin kuin työkaveri.

Olen kertomasi perusteella 100 % varma miehesi petollisuudesta. Päättelen tuosta hygieniatason nostamisesta ja kalsareiden tiuhasta vaihdosta. Mies ei muuta käyttäytymistapojaan tosta vaan. Toinen joka vahvistaa epäilyni on tuo tietsikan kiinni laittaminen ja salailu mitä koneella puuhaa.

Vierailija
66/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi pettää, tulee se kyllä esiin aikanaan ilman salapoliisijuttujakin. Kysy siltä hyvä ihminen ja kerro, mistä sellaista olet saanut päähäsi. Ei se tietenkään myönnä, mutta jos tosiaankin on puhtaat jauhot, voi olla, että sen on mahdollista järjestää asiansa vähän vähemmän epäilyttäviksi. Jos se ei mitään asioiden eteen tee, merkitsee se sitä, että kunnioitus sinua kohtaan on mennyttä ja arvostus suhdettanne kohtaan on ollutta. Se tarkoittaa sitä, että miehesi on joko varma, ettet tee asioiden eteen mitään tai sitä, ettei hän välitä, vaikka tekisitkin. Mutta harkitse tekosiasi tarkkaan; tee, mitä teetkin, vasta harkittuasi ja tee se sitten loppuun asti. PS. oikeuden miehen logiikan tuntemukseen antavat omat roikkuvat

Vierailija
67/76 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiikissä lasten kanssa kotona. Soittaisinko anopilleni, että tuutko hoitaan lapsia, että saan narautettua sun poikasi? Vai lähtisinkö lasten kanssa jahtaamaan isää?

Miehen rahankäyttö on mulle sen verran hyvin selvillä, kiitos luottokortin, että prepaideja tuskin on.

104:sen kommentti oli aika hyvä. En tosiaan tiedä, mitä tekisin, jos mieheni jäisi kiinni. En tiedä, miten reagoisin asiaan, vaikka olenkin tätä mielessäni vatkannut. Enkä tiedä, mitä sittenkään, jos mies ei jää kiinni mistään, sillä viattomuuttahan ei voi todistaa, joten joudun joka tapauksessa elämään epävarmuudessa. En tiedä, voisinko elää pettäjän kanssa enkä tiedä, voisinko elää ilman miestäni. Voisin yrittää antaa asian olla ja jatkaa elämää viis veisaten siitä, pettääkö mies vai ei, mutta jo pelkkä ajatus satuttaa niin paljon, että välillä valvon öitä.

Niin, ja se mun kyttäyskeino tuntuu vetäneen vesiperän. Ja se, mitä luulin valheeksi, paljastuikin tekniikan virheeksi.

ap

Vierailija
68/76 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
69/76 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin.

Vierailija
70/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi paristo rannekelloon?

Vierailija:

Puolustukseksi miehelle mun pitää sanoa, että pengoin sen tiliotteet läpi. Siellä ei ole mitään epäilyttävää, kaikki näyttää juuri siltä kuin pitääkin. Ravintolamaksut ovat yhdestä ruokailijasta jne. Ainoa outous oli yksi TOSI HALPA ostos korukaupasta, mutten tajua, mitä sillä rahalla edes saa koruliikkeestä.

AP

Vierailija
71/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ei ole KOSKAAN niistä maksettu ja on meinaan useampi tunti työpaikalla notkuttu.

Nimimerkillä se suuri suomalainen yhtiö työnantajana....

Vierailija
72/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olen ylitöissä, tai ainakin työpaikalla. Lopetin kyllä työt juuri äsken, mutta ajattelin vielä hieman notkua netissä.

Vierailija
73/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiillosta, hiillosta, hiillosta!

Ole vakuuttava ja laita ukko seinää vasten. Anna hänen ymmärtää että TIEDÄT etkä luule. Älä väitä vastaansanomisista vaan käy päälle kuin yleinen syyttäjä (koskemattomuus säilyttäen tietenkin).

Lyön vaikka vetoa että miehesi kohta tunnustaa koska ei kestä tilanneta tai ainakin puhuu itsensä pahasti pussiin, jolloin sun ei muuta tarvitse tietääkään.

Voimia ap, toi on tosi karmea paikka =(

Vierailija
74/76 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin verkkarit solmuun vaan. Ja voimia

Vierailija
75/76 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä kyllä nyt ole samaa mieltä, että noiden juttujen takia miestäsi olisi epäiltävä. Jos esität suoria syytöksiä, voit tuhota suhteenne.

nim. kokemusta on

Vierailija
76/76 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan aivan hullun neuroottinen jos epäilisin pettämistä ja tekisin mitä vaan ihmekonsteja ett saisin tietää onko epäilyksillä pohjaa..

Toivottavasti miehesi puhui totta eikä ole sua pettänyt..yleensä vain naisen vaisto osuu oikeaan, vaikka muuta toivoisi.

Hyvää jatkoa teille! Ilmoittele jos tapahtuu uusia käänteitä..

Poison Ivy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan