Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä tuli TAAS viesti...

Vierailija
02.05.2007 |

ettei tule normaaliin aikaan kotiin. Näin on nykyään koko ajan. Työpäivät venyvät ihan jatkuvasti, tai ellei työt veny niin sitten on hätä kuntosalille. Miehen työn luonne on toki sellainen, että työtä on paljon, mutta eikö sitä voi yhtään ennakoida ennen kuin työpäivän aikana? Mulla on semmoinen ikävä kutina, että sillä on joku toinen nainen. Miten sen saisi siitä narautettua?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta ota suoraan puheeksi

Vierailija
2/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, soita siihen numeroon normaalin työajan päätyttyä ja tsekkaa, onko miehesi paikalla. Jos ei vastaa yrityksistä huolimatta, niin kysäise mieheltä kotiin tullessaan, että mitä hommia hän töissä teki. Jos antaa ymmärtää, että oli työpisteellään, niin tiedät että puijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene kytikselle työpaikan lähettyville silloin, kun sillä normisti loppuisi työpäivä.

Vierailija
4/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraankin olen kysynyt, vastaus on kieltävä mutta kaartava :) eli mies kieltää asian ja nopeasti siirtyy seuraavaan aiheeseen. Työpaikalle en voi mennä, en ole koskaan käynytkään siellä, joten herättäisi melkoisia epäilyjä.

Asiat, jotka epäilyttää jatkuvien ylitöiden lisäksi on muuttuneet petitavat, alkkareiden jatkuva vaihtaminen (aikaisemmin hyvä jos lauantaisaunan jälkeen vaihtoi ;)), kännykästä löytynyt vieras numero, josta on tullut poikkeuksellisen paljon puheluita. Mutta miten sen saa käräytettyä oikeasti?

Vierailija
5/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niin soita sille suoraan tai mene käymään. kyllä sen naamasta näkee.

Vierailija
6/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huiolestutunut sivustaseuraaja. jos mies kertoo kirjeestä niin saattaa olla puhtaat jaujot pussissa..

Vierailija
7/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne naista, mutta tiedän miehen tutustuneen häneen jotenkin työkuvioiden kautta. Mies ei ole koskaan mulle puhunut mitään kys. naisesta. Kyse siis teoriassa voi olla vain työasioista (miehen ainoa känny on samalla työkänny), mutta jotenkin mua epäilyttää.

Vierailija
8/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perheessä pitää olla eri käyttäjätunnukset tietsikalle? Ja miksi se läppärin kansi pitää sulkea jos sekunniksikin poistuu sen luota? Mitä niin salaista sielläkin on?

ap (=12)

Vierailija
9/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä?

" Mies oli vappuaaton ylitöissä ja tuli vasta eilen illalla käymään kotona -vaihtamassa vaatteet kun lähti punttisalille"

" Lapset kertoi että " tuulikki" oli ollut kylässä isin luona kun olin kampaajalla"

Kai se tekee yhteisiä työmatkojakin sen naisen kanssa?

Vierailija
10/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on pakko olla provo.

Vierailija
11/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on ihan yleinen käytäntö, että ihmiset saavat oman rauhan koneella. Mutta kyllä toi kuullostaa epäilyttävältä, etenkin ne alkkarit. Sano sille miehelle, että tiedät hänellä olevan peliä sen naisen kanssa. Sanot oikein naista nimeltä (ilmeisesti tiedät nimen.) Jos sitten kieltää ja kiertää, niin pakotat keskustelemaan. Jos syyttää mustikseksi, niin kerrot miksi olet huolestunut. Kerrot syyt omille epäilyillesi. Jos suhteessa on epävarma olo omasta asemastaan, on siitä oikeus puhua. Jos mies sanoo sinun olevan aiheettomasti mustis on sinunkin se lopulta uskottava. Keskustelkaa kuinka vahvistaa keskenäistä luottamusta.

Vierailija
12/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkään aika epävarma, välillä olen vakuuttunut siitä, että mies pettää, välillä olen ihan varma, että on täysin uskollinen.

Mies oli (huooh) vappuaattona kuntosalilla mutta tuli kyllä neljän jälkeen kotiin. Ketään " tuulikkeja" ei ole.

Mutta niin tai näin, en voi elää tämmöisessä epävarmuudessa, tämä on aivan hirveää! Jos on joku tapa saada mies siististi kiinni uskottomuudesta niin kertokaa! Vakoilu tuntuu ihan ufolta ajatukselta, ja olisi tosi noloa. Jotain muuta?

Vierailija
13/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ramppaa töissä ja saleilla.

Vierailija
14/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään niin ärsyttävää, kun jos tänne jotain kirjottaa tosissaan ja sit syytellään provoilusta.

Vierailija
15/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on mennyt salille niinkuin sanoi, ihmettelee sulta miksi olet hänen housunsa solmuun laittanut.

Jos ei puhu mitään, katso heti kun tulee salilta, onko housut vielä solmussa. Jos on, tiedät ettei se ole salilla käynytkään.

Tarkkaile myöskin, tuleeko hikipyykkiä suhteessa siihen miten paljon käy salilla.

Tarkkaile, käykö ennen salille menoa suihkussa, ajaako parran jne.

Vierailija
16/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ainakin teen :) Vaikka eihän kuntosalilla käyminen tarkoita sitä, ettei miehellä olisi jotain misua.

ap

Vierailija
17/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuon ainakin teen :) Vaikka eihän kuntosalilla käyminen tarkoita sitä, ettei miehellä olisi jotain misua.

ap

Vierailija
18/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tsemppiä, kyllä se totuus tulee ilmi. Ennemmin tai myöhemmin!

Vierailija
19/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos on, soita siihen numeroon normaalin työajan päätyttyä ja tsekkaa, onko miehesi paikalla. Jos ei vastaa yrityksistä huolimatta, niin kysäise mieheltä kotiin tullessaan, että mitä hommia hän töissä teki. Jos antaa ymmärtää, että oli työpisteellään, niin tiedät että puijaa.

Vierailija
20/76 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis näyttöön tulee teksti *puhelu siirtyy* ja sitten kun puhelu yhdistyy niin logo, joka kertoo että puhelu on siirretty.

Mun petollinen siippani ei tiennyt siitä ;)

Vierailija:

Tuo ei toimi, jos lankapuhelimesta voi tehdä soiton siirron esim. kännyyn.

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi