Siitä vokaalikaravaanista....
Joo, piti vastata tuonne alemmas, oman aloitukseni alle. Mutta...jotakin tapahtui ja sitten painoin jotakin nappia ja kaikki hävisi.
Ei nyt kuitenkaan koko maailma pimentynyt mutta tämä tietokone.
Ja nyt sitten aloitin ihan uudella otsikolla...
Tiedän, olen nero kaikissa tekniikan asioissa :-)
Joo, minulla siis lapset menevät vokaaleissa, ja siksi onkin hyvä kutsua tätä perhettä vokaalikaravaaniksi. Vaikka itse sanonkin jo itseäni kenkätalon eukoksi. Siis se runo, jossa oli eukko ja eukolla sata lasta ja elämä puuhakasta....
Siis lapset Ada, Emilia, Iiro, Olivia ja Tämä viimeisin Una.
Joku jo pilaili että mites ois seuraava Yrjänä, mutta taitaa jäädä Yrjänät muiden tehtäväksi. :-))
Tietysti yksi nimi olisi vielä jäljellä, Ylva. Mutta tässä tuntee itsensä jo koneeksi, joten ehkäpä keskityn sekä vauvan että loppu nilviäisten hoitoon enkä mieti Yrjö nimiä...
Niin ja pitää vielä kertoa että lapset ovat kaikki tehty eläinhoroskooppeihin. Sekin on " laskettu" juttu.
Eli vanhimmasta nuorimpaan eläintarhaan kuuluu:
Skorpioni
Rapu
Leijona
Kala
ja viimeinen
Oinas.
Tietysti pitäisi tässäkin tehdä poikkeus ja saada aikaiseksi kunnon työmies viimeiseksi, eli Vesimies... :-)
Ensin elukat ja sitten työmiehet taisi joku minulle sanoa...
Niin, perin outoa sakkia täälläpäin ollaan.
Mutta muuten kyllä elo maistuu, Just nyt huutaa vellikello...ja ruoka-aika ilmeisesti edessä.
Keksikää ihmeessä minulle niitä Y alkuisia nimiä. Tuo Yrjänä oli aika hauska...
Ja joku ehdotti Yasminta. Muuten hyvä, mutta tulee mieleen Intia, enkä ole niin paljon Intiafani että sitä ehkä laittaisin lapselle.
Mutta muuten oikein hyvä sekin jollekin toiselle vauvalle...
Hyvät päivänjatkot taas sinne Suomeen, kaikille Suomen Kauniille Joutsenille!
Jos Y-kirjain lausuttaisiin J:nä tai peräti I:nä, sitten Y-alkuisia nimiä olisi ihan tosi paljon. Tässä kuitenkin vain sellaisia ehdotuksia, joissa Y lausutaan ihan niin kuin se kirjoitetaankin eli Y:nä.
tytölle:
Ylvalii
Ylenna
Yngve
Yvette
Yvonne
Yvonna
Ysanna
pojalle:
Yde
Ylber
Ylmari