Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö salaa perheeltä esim. autokaistalta

Vierailija
22.02.2026 |

ruokaa?

Minulla oma henmotteluhetki hakea joku hamppari ja syödä se yksin autossa. Mahtavinta juuri esim. töistä tullessa tai kauppareissulla.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ketju.

Meillä kumpikin aikuinen hoitaa omat ruokansa itse, eikä kyttää, mitä, missä ja milloin toinen syö.

N50+

Vierailija
82/87 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen ketju.

Meillä kumpikin aikuinen hoitaa omat ruokansa itse, eikä kyttää, mitä, missä ja milloin toinen syö.

N50+

Ei kai kukaan täyspäinen aikuinen nyt kumppanin syömisiä valvo? Mutta perheitä on monenlaisia. 

Eli mites jos on kasa 3-13v muksuja jaloissa jotka haluu kanssa? Monella se on se homman juju... Toki. Itsellä noi muksut pitää myös ruodussa. Kun pitää näyttää esimerkkiä ja johtaa edestä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin vielä työelämässä niin kävin työpäivän aikana tai jälkeen syömässä ihan mitä minua huvitti, tai kaljalla. Ei nyt tietenkään joka päivä mutta kerran viikossa suurin piirtein.

Minä hoidin tosin koko huushollin ja tein ruokaostokset koska vaimo sairas eikä pystynyt osallistumaan. Jotain pientä hemmottelua kai sai itselleen suosia.

Vierailija
84/87 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee... Taas kävin. Tosta sushibuffasta tulee helposti tapa... :P

Tosin. Ehkä ensi kerralla grillille? Tai pitkästä Aikaa Burger King? 

Vierailija
85/87 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvisi käydä salaa? Olen aikuinen ihminen joka tekee itse päätöksensä. Ei minun tarvi kysyä vaimolta tai lapsilta lupaa saanko käydä siellä

Vierailija
86/87 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, koska kuten moni jo maininnut niin kalliiksi tulee ostaa koko perheelle jotkut hamppariateriat (nykyään nekin alkaa olla jo yli kympin luokkaa kpl ainakin aikuisten ateriat) ja lisäksi en halua opettaa lapsille roskaruoan syöntiä. En itsekään mitenkään kamalan usein käy, mutta joskus jos olen yksin asioilla eikä vaikka muuten ehdi syödä kunnolla. Tai joskus kun tulen vaikka iltavuorosta töistä ja on kamala nälkä, tuntuu omalta hemmotteluhetkeltä ostaa jotain pikaruokaa ja syödä se omassa rauhassa autossa jotain kännykästä kuunnellen/katsoen.

Mielestäni siinä ei ole mitään väärää, jos aikuinen haluaa joskus ottaa itselleen tuollaisen oman hetken.

Vierailija
87/87 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvisi käydä salaa? Olen aikuinen ihminen joka tekee itse päätöksensä. Ei minun tarvi kysyä vaimolta tai lapsilta lupaa saanko käydä siellä

Meillä ainakin tulisi lapsille paha mieli ja kova valitus, jos menisin sanomaan että kävin tuossa mäkkärillä mutta enpä tuonut teille mitään. Miksi pitäisi ehdoin tahdoin kiusata kertomalla? Eivät he osaa arvostaa sitä, että en halua syöttää heille epäterveellistä ruokaa vaikka itse joskus sitä söisin. Joillain reissuilla tms kyllä saavat sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi