Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö salaa perheeltä esim. autokaistalta

Vierailija
22.02.2026 |

ruokaa?

Minulla oma henmotteluhetki hakea joku hamppari ja syödä se yksin autossa. Mahtavinta juuri esim. töistä tullessa tai kauppareissulla.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut mieleenkään. Erikoiselta tuntuis mennä kotiin laittamaan perheelle ruokaa ja keksiä joku selitys, miksi ei itse syö. Tai ylipäätään miksi korvaisin hyvän ruoan pikamätöllä? 

No nää on makuasioita. Jotkut tykkää kovastikkin. Siitä Grilliruuasta. Ja pikamättöä löytyy hyvin moneen makuun. 

Useimmiten muksut ei ees huomaa jos en syö ite. Ja puolisolle asiaa ei tarvii selittää. 

M43v

Vierailija
62/87 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käyn! Tosin lapsilta salaa, mieheltä ei tarvitse salailla koska lähtökohtaisesti aikuinen ihminen nyt saa syödä missä ja milloin haluaa eikä miehellä kiinnosta pysähdynkö vaikka lähikaupassa kotimatkalla. Joskus jos olen yksin kauppareissulla, ostan suklaapatukan tai pienen karkkipussin jonka syön kotimatkalla, joskus haen mäkkärin autokaistalta kahvin tai wrapin. Ei elämä ole niin vakavaa ja joskus on suurinta arjen luksusta syödä suklaapatukka hiljaisessa autossa pitkän päivän jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo pitäisi salaa tehdä? Usein käyn yksin ostoksilla ja siihen sisältyy herkkuhetki. Toki jos perheenjäseninä on mukana niin käydään ostoksilla herkuttelemassa. Yhteistä aikaa silloin. 

Vierailija
64/87 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo pitäisi salaa tehdä? Usein käyn yksin ostoksilla ja siihen sisältyy herkkuhetki. Toki jos perheenjäseninä on mukana niin käydään ostoksilla herkuttelemassa. Yhteistä aikaa silloin. 

Itsellä on lähinnä kyse siitä, että jätän mainitsematta muksuille. Koska he haluaisivat myös. Herkkuja ja ei oo hyvä, että niitä herkkuja on niin usein... :D Ja usein heillä on omat herkkuhetkensä viikonloppuisin. 

Älä kysy miksi minä itse sitten saan niitä herkkuja syödä kaksi kertaa viikossa? :P No koska mä oon Aikuinen. ( Oikeesti tulisi vaan liian kalliiksi käyttää perhettä vaikka kerrankin viikossa ulkona syömässä. Yksi lounastaja/ hesekupongin käyttäjä nyt vielä menee. Kun kuitenkin päivän aikana pitää syödä jotain. 

Vierailija
65/87 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähä... Take away sushit kainalossa hetki omaa aikaa ennen kuin puoliso ja muksut saapuu. 

Nam....

Vierailija
66/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites.

Pitäskö tänään käydä vaikka pizzalla illalla? Tunti aikaa lapsen harrastuksen aikana.

Vähän houkuttaisi? 

Vierailija
67/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Vien toki muillekin, koska en ole itsekäs sika.

Kuinka lihava olet ap?

Kuinka lihava sinun perheesi on?

Vierailija
68/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus pitkällä automatkalla käynyt ostamassa kaupasta hk:n sinisen lenkin ja syöny sitä siinä kaupan parkkipaikalla. Yleensä ei oo mitään kättä pitempää mukana jolla sais paketin auki, niin oon vaan autonavaimella viiltäny, pötkö esiin ja nassuun. Oon varmasti huvittava näky niille jotka on sattunu näkemään; fiini keski-ikäinen leidi kiskomassa hookoon blöötä autossa! Mutta tiiättekö, se on niin hyvää kun oikeen nälkäänsä vetää!

Vierailija
69/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin autokaistalla, jos tässä pikkukaupungissa olisi sellaisia. Grillikioskeja on, mutta en niinkään ole klassisen grilliruuan ystävä. Suklaan ystävä en ole: en siis ole koskaan kaupan pihalla syonyt suklaapatukkaa autossa. 

Vierailija
70/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni salasuklaat ym herkut ei eroa salahampurilaisesta mitenkään. 

Eikä salapanot

Vierailija
71/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joskus pitkällä automatkalla käynyt ostamassa kaupasta hk:n sinisen lenkin ja syöny sitä siinä kaupan parkkipaikalla. Yleensä ei oo mitään kättä pitempää mukana jolla sais paketin auki, niin oon vaan autonavaimella viiltäny, pötkö esiin ja nassuun. Oon varmasti huvittava näky niille jotka on sattunu näkemään; fiini keski-ikäinen leidi kiskomassa hookoon blöötä autossa! Mutta tiiättekö, se on niin hyvää kun oikeen nälkäänsä vetää!

Hei nyt on kova. :D 

Pakko myöntää, että ensi kuvitelma oli hieman vatsakkaasta koti-insinööriiskästä syntisten nautintojen äärellä. 

Vierailija
72/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut ovat varmaan onnellisia sinkkuudestaan, kun lukevat tuollaisia aloituksia. 

Aikuisuus ei ole niin hauskaa kuin pienenä kuvitteli, mutta on siinä se ilo, että minulla on itse tienatut omat rahat ja saan ostaa niillä, mitä haluan, kunhan en aja perhettä vararikkoon. Ja saan syödä, mitä haluan. 

Kun oli lapsi kotona, en tietenkään kehunut hänelle käyneeni hampurilaisella. Mutta jos pitää puolisolta tuommoinen salata, niin on kyllä jotain pielessä.

Minusta perheellisen kyllä pitää saada arkeen vähän omiakin hetkiä. Ei niiden kuitenkaan tarvitse salaisuuksia olla. 

Vierailija
73/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joskus herkkusienileikkelepaketin autossa käytyäni töiden jälkeen kaupassa. Joskus vaan tekee suolaista mieli pitkän työpäivän ja kauppahelvetin jälkeen jotta jaksaa kotiin vielä purkamaan ostokset jne

Vierailija
74/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites.

Pitäskö tänään käydä vaikka pizzalla illalla? Tunti aikaa lapsen harrastuksen aikana.

Vähän houkuttaisi? 

Äh. Mä hannasin... :/ Söin muksujen kanssa perunaa ja lohta + salaattia ja raejuustoa. Ehkä ensi viikolla sitten... :P

Vierailija
75/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salaa. Miksi pitäisi tuntea syyllisyyttä siitä että käy? Miksi pitäisi ruokkia myös itsensä lihomaan päästänyttä äijää? Pääsee se itsekin syömään jos viitsii.

Naurettava aloitus trollilta jolla ei fyffe riitä herkkuhamppariin vaikka mieli tekee.

Autokaistaa parempi on kotimainen Barots. Sieltä saa jopa porohampparin ja hillasmoothien. Mutta joskus iskee himo mäkkärimässyyn ja silloinhan sitä hakee. Tai jopa tilaa kotiin. Maalaiset, käykö kateeks kun mutsinne laittaa vain kuoripottuja ja ruskeaa kastiketta.

Vierailija
76/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni salasuklaat ym herkut ei eroa salahampurilaisesta mitenkään. 

Eikä salapanot

Incelille tiedoksi: niillä on paljonkin eroa vaikka panon jålkeen maistuukin mäkkärimuona.

Vierailija
77/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei pidä roskaruoista, eikä halua minunkaan niitä syövän. Syön silti joskus salaa :)

Vierailija
78/87 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton, mutta taatusti kävisin jos minulla olisi lapsia. Omaa aikaani olisi käydä autokaistalla tai pizzalla yksin silloin kun mies on lasten kanssa kotona. 

Vierailija
79/87 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi. En oo varmaan kuukauteen käynyt. Pitänee ryhdistäytyä. Jos vaikka ensi viikolla työmatka vähän venähtää. Sen puolisen tuntia. 

Vierailija
80/87 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta joskus ostan salaa koiralta jäätelön, että saan syödä ihan rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä