Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö salaa perheeltä esim. autokaistalta

Vierailija
22.02.2026 |

ruokaa?

Minulla oma henmotteluhetki hakea joku hamppari ja syödä se yksin autossa. Mahtavinta juuri esim. töistä tullessa tai kauppareissulla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kauppakeskusten vessoissa tyhjiä alkoholijuomatölkkejä (palautuspiste siis ihan lähellä) ja yhden lastenrattaita työntävän näin nakkaavan tölkin melkein kaupan eteen. Tuli mieleen että jotkut ehkä vetävät kauppareissulla myös salajuoman. Tai mikä lie selitys, vessa ei oikein tunnu kivalta juomapaikalta.

Salahuikat on kiva ottaa, sillä välin kun mies ja lapset ovat ruokaostoksilla. Minulla on "maha kuralla". Alkokin yleensä Prismassa

Vierailija
22/29 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärtänyt tätä AP:n asiaa että mitä salailua tähän tarvittaisiin että vaikka työmatkalla, kotiin tullessa käy Hesburgerissa haukkaamassa purilaisen?

Miksi sitä pitäisi salailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi tehdä salaa?

Vierailija
24/29 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa molemmat syödä mitä haluaa

Vierailija
25/29 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus söin sushia salaa, kun en raski ostaa sitä koko perheelle ja kaikki siitä tykkää. Nykyään ei ole enää omia hetkiä,vaan olen aina jonkun seurassa 

Vierailija
26/29 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta nyt kun sanoit niin kuulostaa aika luksukselta syödä yksin hiljaisuudessa hampurilaisateria. Pienten lasten äitinä harvoin saa syödä rauhassa. 

Vierailija
27/29 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus söin sushia salaa, kun en raski ostaa sitä koko perheelle ja kaikki siitä tykkää. Nykyään ei ole enää omia hetkiä,vaan olen aina jonkun seurassa 

Mä jäin kerran pojalle kiinni kun tulin vähän myöhässä hakee sitä treeneistä. Kysy missä mä viivyin, ja erehdyin sanomaan, että olin syömässä. Sushia. No poruhan siitä tuli  ja piti ottaa kaupasta take away hänellekkin :D käy kalliiksi

Vierailija
28/29 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on merkki henkisestä väkivallasta, että puolisolta täytyy pimittää asioita.

Vierailija
29/29 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen sinkku ilman autoa. Ei tarvitse tehdä salaa yhtään mitään.

Saa sinne mennä fillarillakin.