Käyttekö salaa perheeltä esim. autokaistalta
ruokaa?
Minulla oma henmotteluhetki hakea joku hamppari ja syödä se yksin autossa. Mahtavinta juuri esim. töistä tullessa tai kauppareissulla.
Kommentit (29)
En nyt oikein ymmärtänyt tätä AP:n asiaa että mitä salailua tähän tarvittaisiin että vaikka työmatkalla, kotiin tullessa käy Hesburgerissa haukkaamassa purilaisen?
Miksi sitä pitäisi salailla?
Joskus söin sushia salaa, kun en raski ostaa sitä koko perheelle ja kaikki siitä tykkää. Nykyään ei ole enää omia hetkiä,vaan olen aina jonkun seurassa
En, mutta nyt kun sanoit niin kuulostaa aika luksukselta syödä yksin hiljaisuudessa hampurilaisateria. Pienten lasten äitinä harvoin saa syödä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus söin sushia salaa, kun en raski ostaa sitä koko perheelle ja kaikki siitä tykkää. Nykyään ei ole enää omia hetkiä,vaan olen aina jonkun seurassa
Mä jäin kerran pojalle kiinni kun tulin vähän myöhässä hakee sitä treeneistä. Kysy missä mä viivyin, ja erehdyin sanomaan, että olin syömässä. Sushia. No poruhan siitä tuli ja piti ottaa kaupasta take away hänellekkin :D käy kalliiksi
Tuo on merkki henkisestä väkivallasta, että puolisolta täytyy pimittää asioita.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen sinkku ilman autoa. Ei tarvitse tehdä salaa yhtään mitään.
Saa sinne mennä fillarillakin.
Salahuikat on kiva ottaa, sillä välin kun mies ja lapset ovat ruokaostoksilla. Minulla on "maha kuralla". Alkokin yleensä Prismassa